חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאיץ החלקיקים L.H.C

מאת: יוסי קרמר פילוסופיה27/07/20111754 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאיץ החלקיקים L.H.C
האם זו הדרך לפתור את החידה ?
מאיץ החלקיקים L.H.C, הוא מאיץ טבעתי שהוקם ונבנה בשוויץ מתחת לאדמה, שתפקידו ליצור מודל/ים, שיאפשר לענות על השאלות העומדות בבסיס תורת הפיזיקה.
כמו כן, להבין מה קרה זמן קצר לאחר המפץ הגדול?
בפרויקט זה משתתפים כחמשת אלפים פיזיקאים, מארבעים מדינות, והושקעו בפרויקט זה מיליארדי יורו, כדי לנסות ולבדוק את התיאוריה שהמדענים העלו.
האם זה אפשרי?
אפשרי להעלות אין סוף תיאוריות, וגם ניתן באמצעות אותן תיאוריות, לנסות ולערוך ניסויים פיזיקאליים, וזאת כדי לנסות ולהצדיק את אותן התיאוריות שהועלו.
אבל, לדעתי באמצעות מאיץ החלקיקים L.H.C, לא יהיה ניתן לענות על השאלות העומדות בבסיס הפיזיקה, וגם לא יהיה ניתן להבין, מה קרה רגע לאחר המפץ הגדול.
למה לא ניתן יהיה להבין ?
התשובה היא, בגלל שבן האנוש בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית שבו הוא נמצא, הוא עדיין לא הבין מהי זהותו האמיתית.
כתוצאה ממצב זה שבו נמצא בן האנוש בשלב זה, ההתייחסות שלו לנושא היא שגויה.
למה זה כל כך חשוב ?
כיוון, שרק לאחר שבן האנוש יבין מהי זהותו האמיתית, הוא יוכל לתרגם את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא ושבה הוא חי באופן ברור יותר, שפוי יותר, הן מהבחינה האבולוציונית, הן מהבחינה הקוסמית, אבל בעיקר מהבחינה הרוחנית.
כיום מנסים המדענים להבין את המפץ הגדול והיקום עוד לפני שהם מבינים את מהות ומטרת עצם קיומם כהרכב אנרגטי שהוא בעל צורה, ועוד לפני שהם מחוברים לזהותם האמיתית, מה שאינו יכול לאפשר להם להבין את המציאות האמיתית שהם חלק ממנה ובה הם חיים.
כלומר, סדר העדיפויות של המדענים שגוי, הם רוצים להבין את היקום, עוד לפני שהם מבינים את עצמם.
אפשר לאבחן זאת בעיקר באמצעות השפה שבה הם משתמשים ומתקשרים עם עצמם, ועם עמיתיהם למקצוע.
כלומר, התקשרות בין המדענים נעשית באמצעות שפת המתמטיקה, שהיא הבסיס לכל, שפה זו גורמת למדענים להבין את המציאות באופן אשלייתי, שפת המתמטיקה היא שפה שיוצרת מציאות דמיונית, והיא אינה השפה האמיתית להבנה.
בן אנוש שמחובר לזהותו האמיתית, הוא בן אנוש שהגוף הפיזי שלו מופעל באופן מאוזן ויציב.
מה זה משנה ?
זה מאד משנה, כיוון שברגע שהגוף הפיזי מופעל באופן מאוזן ויציב, הוא פועל באופן מכוון.
כשהגוף הפיזי מתפקד ופועל באופן מכוון, בן האנוש יכול להתכוונן לכיוון הנכון באופן איסוף הנתונים, עיבודם, וההגעה למסקנה האמיתית, ובכך לאפשר את פתרון החידה למהות ומטרת החיים, העולם, היקום, והנושא הרוחני.
רצוי לזכור, שהגוף הפיזי שלנו הוא גם כן סוג של אנרגיה שהיא בעלת הרכב וצורה, כלומר עצם קיומו של משהו.
לכן, חשוב להבין איך להביא את הגוף הפיזי לסדר שלו הוא זקוק, כדי להתאים את הגוף הפיזי לסביבה, ולאפשר לו להיות חלק מהכל, כלומר חלק מהיקום שבן האנוש קיים, נמצא וחי בו.
ומה אז ?
לאחר שבן האנוש ילמד איך להפעיל, להזין ולתחזק את גופו הפיזי באופן המכוון, יתאפשר לו להבין איך להיות חלק מאותו היקום שבו הוא נמצא.
אבל , יש שלב נוסף בהתפתחות שעל בן האנוש להבין.
מה שעלינו להבין הוא, שמהות והמטרת החיים היא להיות נצחי.
כלומר, המהות והמטרה של האנרגיה שנוצרה לאחר המפץ הגדול היא לאפשר לאנרגיה שהיא בשלבי גיבוש לעבור תהליך של תיקון, טרנספורמציה, כלומר שינוי ומעבר מאנרגיה שהיא אינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה, לאנרגיה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, האחראית הבלעדית לעצמה, ונצחית.
לכן, נוצרו אותן האנרגיות שהן בעלות הרכב וצורה, שיאפשרו את התיקון והטרנספורמציה.
כלומר, להיות אנרגיה מגובשת שאינה מושפעת מסוגי האנרגיות הקיימות ביקום, שנוצרו לאחר המפץ הגדול.
אנרגיה זו, שתיקנה את עצמה ועברה את הטרנספורמציה, היא אנרגיה שהביאה את עצמה למצב הצבירה שאליו שואפות להגיע כל האנרגיות בעלות ההרכב והצורה הקיימות ביקום.
אנרגיה נצחית זו, הביאה את עצמה למצב הצבירה, כלומר למצב דומה שבו הייתה אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול, אנרגיה שהתנפצה והיא תחזור לעצמה בסופו של התהליך שהיקום עובר, אנרגיה מגובשת זו היא ניטראלית ונקייה.
איך עושים זאת ?
בהמשך להתפתחות האנושית, יתאפשר לבן האנוש באמצעות החיים, ותהליך האבולוציה לתקן את עצמו, ולעבור טרנספורמציה, שינוי, שיאפשר לו את הנצחיות גם לאחר המוות, וגם לאחר שהיקום יעלם, כתודעה.
מי אנחנו בכלל ?
בן האנוש הוא הרכב אנרגטי בעל צורה מסוימת.
בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי.
התודעה היא מי שאנחנו.
לאחר התרחשות תופעת המוות, התודעה משתחררת באופן אינסטינקטיבי ועוזבת את הגוף הפיזי המת.
הגוף הפיזי הוא רובוט ביולוגי, שנבנה במהלך תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית שלנו.
הגוף הפיזי הוא הכלי, הוא האמצעי, שיאפשר את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי של התודעה.
התיקון, הטרנספורמציה, השינוי של התודעה, שנעשה באמצעות הגוף הפיזי שמשמש לתודעה כהשתקפות, יכול לאפשר את הנצחיות של התודעה אך ורק עם ובעזרת הגוף הפיזי.
לכן, צריכה התודעה את הגוף הפיזי, שיאפשר לה את ההשתקפות, השתקפות שתאפשר לתודעה את המודעות העצמית והנצחיות.
מסקנה:
לתובנות אלו שהועלו במאמר לא הגיעו המדענים.
לכן, המדענים המשתתפים והלוקחים חלק בניסוי, וגם אלה שמצדיקים ניסוי זה, עדיין חושבים שהם יצליחו להבין את העובדות העומדות בבסיס הפיזיקה, ומה קרה במפץ הגדול וברגע שלאחריו, עוד לפני שהם למדו להכיר את זהותם האמיתית, כלומר עוד לפני שהם הביאו את גופם הפיזי לאופן שבו הוא יתפקד באופן מאוזן ויציב, ויהיה מכוון.
לכן, ההתבוננות רצוי שתהיה קודם כל הסתכלות פנימית, ורק לאחר מכן חיצונית.
בן האנוש, שיידע לעשות לעצמו את הסדר הנדרש כדי להיות מכוון, שפוי, ויידע להתאים את עצמו למציאות שבה הוא נמצא ושבה הוא חי, יהיה מודע לעצמו הן מהבחינה האבולוציונית, הן מהבחינה הקוסמית, והן מהבחינה הרוחנית.
מצב זה כיום של המדענים, יכול רק לאפשר להם להעלות תיאוריות רבות, ולנסות לבצע ניסויים בהתאם לתיאוריות שהם מעלים, מתוך האין סוף האפשרויות.
כלומר, המדענים הלכו לאיבוד.
כשבעצם המדען כהרכב אנרגטי שהוא בעל צורה, שואף בעצמו להגיע ולהיות במצב הצבירה של אותה האנרגיה שהתנפצה במפץ הגדול, אך כיוון שהוא אינו מודע לכך, הוא מחפש את התשובות מחוצה לו.
סיכום:
מאיץ החלקיקים L.H.C, הוא ניסוי שאינו בכיוון הנכון, כיוון שבן האנוש עדיין אינו מתוקן, מכוון.
אבל, בשלב זה זוהי דרכם של האנשים להעלות תיאוריות ולבצע ניסויים, ובכך להבין שהם טעו, מה שיקדם אותם להבין שקודם כל הם צרכים להתבונן בעצמם, להתחבר לעצמם, לכוון את גופם הפיזי בעצמם, להבין מי הם בכלל כסוג של אנרגיה שהיא בעלת הרכב וצורה הקיימת בעולם, כחלק מהיקום, ובעיקר עליהם להבין איך להתאים את עצמם לסדר הקיים בעולם, ביקום, ורק לאחר מכן, מתוך ההבנה והרצון להתקדם לשלב התפתחותי מתקדם יותר, להתכוונן למודעות עצמית ונצחיות, ולהבין איך לבצע זאת.
המסר במאמר:
רוצים להבין מהי המציאות האמיתית, עליכם קודם כל להבין מהי זהותכם האמיתית.
לא ניתן יהיה להבין בסדר ההפוך, כלומר, קודם כל להבין מהי המציאות האמיתית באמצעות תיאוריות וניסויים, ורק לאחר מכן להבין את הזהות האמיתית.
רק אז, לאחר הבנת הזהות האמיתית, הכל יכול להתבהר ולהיות מובן יותר, ברור יותר, שפוי יותר, לדעתי.
יוסי קרמר מייעץ ומכוון למודעות עצמית והתפתחות אישית.
לבלוג שלי  http://blog.tapuz.co.il/yosikramer
טלפון  048224276.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161040 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141413 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148954 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141441 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141232 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141864 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141231 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא פילוסופיה

מאת: בתיה כץפילוסופיה02/12/195866 צפיות
כידוע, כל הנסיונות ליצירת חיים, אפילו הפשוטים ביותר, מחומרים שאינם חיים, נכשלו. מעולם לא הצליחו ליצור במעבדה אפילו תא חי בודד אחד, ומפליא הדבר, בהתחשב בכך שיצירת החיים לא היתה צריכה מחשבה לפי דעתם, אלא רק "מזל".

מאת: בתיה כץפילוסופיה02/12/195867 צפיות
מה המדע יודע על תחילת החיים? האם זמן יכול ליצור בעלי חיים מחומר דומם? כיצד יכל להיווצר התא הראשון, והאם אבולוציה היא בכלל אפשרית? במאמר זה נגלה ביחד את התשובות.

מאת: בתיה כץפילוסופיה03/11/191052 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים?

מאת: אבי בכרפילוסופיה09/01/183854 צפיות
התבונה המעשית על פי קאנט ומדוע נכשלים כל הניסיונות לתיאודיציה? קאנט בנסותו לענות על השאלה הזאת מתחבט באותה קושיה שמעולם לא נתנה מנוח לחלק המאמין של האנושות, והיא התהייה על צדקתו המוחלטת של האל. בעיית התיאודיציה (צירוף המלים היווניות "תיאוס", שמשמעה אל, ו"דיקֶה", שפירושה צדק), כפי שנוהגים לכנותה בשיח הפילוסופי, עוסקת בניסיון לפתור את המתח הבלתי נסבל בין הרוע והסבל שמלווים את עצם קיומנו בארץ ובין הטוּב המושלם המיוחס לאל אשר ברא את העולם ומושל בו.

מאת: אבי בכרפילוסופיה06/01/183741 צפיות
כאשר כתב אפלטון את משנתו על מבנה המשפחה כפי שתפס זאת בעת ההיא, היה לו ברור ששלטונות יוון לא יאהבו את הנאמר בלשון המעטה מכיוון שהיא סתרה את מטרת המשפחה על פי תפישתם ועל פי מה שהטיפו, אשר על כן אפלטון מנסה לעדן במעט את משנתו ולמתנה באופן שתתאים יותר לתכתיבי השליטים ואמונתם בכדי למנוע את קצפם עליו, וכך נתפשת המשפחה על פי אפלטון כפי שאני מביא זאת במאמר זה בתוספת היגדים פילוסופיים שונים של אפלטון בנושא משפחה, חברה, מדינה אוטופית וכל מה שמסביבם.

מאת: חגי הופרפילוסופיה24/02/166945 צפיות
למה לחיות? זו שאלה נצחית, אך דומה שעדיין לא מצאו לה תשובה מספקת. להלן אסקור כמה גישות בקשר אליה.

מאת: shmolikפילוסופיה17/11/144277 צפיות
כולנו רוצים הצלחה בחיינו, ובכדי להצליח צריך לפעול. אך מה צריך לעשות בשביל לפעול - מוטיבציה, וזהו הדבר אותו אני מבקש להעביר אליכם הקוראים במאמר זה, מוטיבציה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica