חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזית אסטרולוגית שנתית תשע"א 2011

בעוד כוכבים מהירים וזריזים כמו : ירח, מרקורי, ונוס ומרס מצביעים על שינויים קצריטווח, הרי שהכוכבים הגדולים והכבדים כמו: יופיטר, סטורן אוראנוס ופלוטומצביעים על שינויים ארוכי טווח. לפיכך במעבר שנתי אנו מתייחסים לפעילותם שלכוכבים אלו.

יופיטר ישהה במזל דגים עד סוף ינואר 2011. הוא יחלוף על פני מזל טלה במהירות ויגיע לשור ביוני 2011, שם ישהה עד סוף השנה. יופיטר מסמל התרחבות וגדילה, בין אםלחיוב ובין לשלילה. בשהייתו במזל דגים נראה היה מיקוד בנושאים הקשוריםלאינטואיציה, ספירטואליזם, תקשור, רגשנות ורגישות, בשהייתו במזל טלה יופיטרמסמל אנרגיה רחבה יותר, תחרותיות, ספונטניות ואופטימיות. בשהייתו במזל שוריופיטר יחדד נושאים כמו רכושנות (כספים ואדמה) עקשנות, זהירות ושמרנות.כך, למשל, תוכיח החברה המורדת בשלטון עקשנות יתר ועקביות להשגת רצונהבשינוי מצבה הכלכלי. סטורן הינו המחנך הדגול; האדם לומדדברים מתוך קושי (שכן אז הוא מפנים יותר את המידע). לעתים הנושא הנלמד גורםלאי נוחות באותו פרק זמן של הלמידה, אלא שלאחר שסטורן חולף נראה שהידעשרכשנו בונה אותנו לעתיד טוב יותר. סטורן שוהה עתה במאזניים והוא ימשיךלשהות במזל זה עד אוקטובר 2012; עיקר הלימוד מתמקד בתחומים הקשורים למערכותיחסים (אישיות או עסקיות). בגלל, ואולי בזכות, מעברו של סטורן אנו מגליםדברים חדשים הקשורים למערכות היחסים שבהן אנו נמצאים. חלק מאיתנו למדשמערכת היחסים אינה הולמת יותר את צרכיו ואופיו והוא משנה אותה לטובת אחרת.בתקופה זו אנו יכולים להחליט שקשר זה או אחר אינו מועיל לנו יותר ועל כןמוטב לנתק ולעבור הלאה. זה יכול להשליך על אנשים פרטיים כמו גם על גופיםגדולים ואף מדינות. ראשי מדינות יכולים להגיע למסקנה שמוטב להם לנתק קשריםמסחריים עם מדינה זו ולכונן קשרים כאלו עם מדינה אחרת, וכן הלאה. אוראנוס הינו כוכב ההפתעה, המרד,הנעורים, החברות והגופים הגדולים, המדעים הגבוהים (מחשבים למשל) והתחוםהסוציאלי. אוראנוס שוהה עתה במזל דגים והוא יעבור למזל טלה במרץ2011. בשהייתו במזל דגים חידד אוראנוס תחומים כמו: ידע אלקטרוני ומחשבים(עליית רמה בתחום הטלוויזיה, הוידיאו והמחשב) ,בירוקרטיה, בריאות הנפש,דברים נסתרים מן העין והתמכרויות שונות (כמו סמים, הימורים; כך למשל התחזקהתרבות ההימורים וההתמכרות לאינטרנט). בשהייתו במזל טלה אוראנוס יגביר את כושר ההמצאה והחדשנות; החיפוש אחר חיים בכוכבים אחרים, מציאת מרפא למחלות קשות, נפטון שוהה עתה במזל דלי והוא יעבורלמזל דגים באפריל 2011. בשהייתו במזל דלי נפטון ,שפעילותו נסובה, בין היתר,בתחומים של בריאות הנפש, ספיריטואליזם, תקשור, הידע מעבר לחושים,התמכרויות שונות וכדומה - השליך זאת על קהל מאמינים וגופים רחבים בציבור. שהייתו של נפטון בדגים מעניקה לו מרחבפעולה ואפשרות טובה יותר להתבטא שכן נפטון הינו שליט מזל דגים. בכך, מעברלהשפעתו בנושא אהבה וחמלה הוא עלול להגביר נושאים כמו: התמכרויות, רמאות,אשליות וכדומה. פלוטו הינו כוכב עוצמתי במיוחד. הואמסמל את המוות והלידה. וכך ניתן לראות מוות של נושאים שנס ליחם ואינםאקטואליים יותר לטובת טובים מהם. מצד שני פלוטו אף מסיר את הלוט מעל פניפעילות לא חוקית (בועות סבון, פעילות טרוריסטית וחתרנית) ניתן לצפות בתחזית אסטרולוגית תשע"א 2011  מפורטת לבני כל המזלות באתר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה - אתר הבית

http:/www.MyAstroStar.co.il

http:/www.MyAstroStar.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לרונה רוזן-גילה

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/099017 צפיות
השבוע מתחלק לשני חלקים. מחציתו הראשונה מושפעת מהיבטים קשים שמצביעים על חילוקי דיעות, ויכוחים, שביתות,מחלוקות וכן הלאה. במחציתו השניה של השבוע משתנה המגמה, וההיבטים בין הכוכבים מצביעים על שיפור באווירה ובמצב הכללי.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/098917 צפיות
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה01/12/091681 צפיות
השבוע ההיבטים בין ונוס ונפטון וצמידות של יופיטר ונפטון מצביעים על נטייה לראות דברים באופן לא ריאלי. מחזק את הנטייה הזו גם ההיבט בין מרס ויופיטר שמצביע על בטחון עצמי מופרז באופן בו יתנהלו האנשים. למרות שהיבט זה של מרס ויופיטר מצביע גם על מגמת נינוחות ואוירה אופטימית. יש נטייה להיות מבולבלים ולא בטוחים. הראיה המרחבית והתפיסה שונות מה שעל לגרום להבנה לא נכונה של מציאות או לציפיות לא ריאליות. דמיון, בריחה מן המציאות רמאות ופתיות עלולים להשפיע על התוצאות. חשוב לזכור שאלה שנוהגים להמר טוב

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/11/092139 צפיות
מעבר כוכב פלוטו במזל גדי מסמל שינויים משמעותיים במספר תחומים, המיוחסים לתחום מזל גדי: שלטון ומוסדותיו, דת ומוסדותיה, לימודים גבוהים,מעמד ומשמעות ה"אב" בחברה. פלוטו מסמל חשיפת סודות וסדרים לא נאותים , כאלה שאינם "נקיים" והוצאתם לאור ובהמשך - ניקוי, טיהור ושינוי בלתי הפיך. אם ניקח את כל הפרמטרים שמנינו בינתיים, ניתן להסיק שצפויים בעולם שינויים, בלתי הפיכים, של סוג שלטון, סוג דת ואמונה, שינויים במעמד הותיקים בחברה, היינו שינוי מעמד הקשיש בחברה, שינוי אירגוני, שינויים בארגונים תעשייתיים וכו. העניין הוא שהעולם עומד לחוות זעזועים נוספים , אותם ניתן לראות במעברים של כוכבים כבדים אחרים, כמו למשל: אורנוס לטלה, סטורן למזל מאזניים. למעשה בין שלושת הפלנטות האלו יווצרו היבטים , שמצביעים על אפשרות של שינויים דרמטיים גלובליים.

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/11/096054 צפיות
שנת תש"ע מסתמנת כשנת פתיחה בעידן חדש שיתרחש על כדור הארץ, במהלכו יוצרו שינויים גלובליים שישפיעו, כמובן, על הפרט. את השינויים האלה מסמלים המעברים של הכוכבים פלוטו,סטורן ואוראנוס ממזלות בהם הם שהו עד עתה למזלות חדשים: פלוטו למזל גדי, סטורן למזל מאזניים ואוראנוס למזל טלה

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912700 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198660 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182308 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188913 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181000 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172023 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161518 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica