חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזית שנתית לשנת תש''ע (2009-2010)

.

מזל טלה

סטורן הכוכב המחנך נכנס השנה לבית הזוגיות האישית ו/או הזוגיות העסקית  והוא ישהה שם כשנתיים. השפעתו תורגש במיוחד בסוף 2009, ובחודשים יולי-אוקטובר 2010. כתוצאה מכך יתכנו, מצד אחד, קשיים בתחומים אלו, מאידך,  תהליך זה יעזור לכם להשתחרר מכבלים,מתלות ומנטיה להישענות על אחרים. בעקבות תהליך זה תלמדו לסמוך ולהישען על עצמכם ותרגישו שאתם מסוגלים להצליח גם ללא תמיכה של אחרים. למעשה, את תחילתו של תהליך זה בישר מעברו של פלוטו לבית הקריירה שלכם עוד בשנת 2008. מעבר זה סימל תחילתה של תקופה בעלת  שינויים משמעותיים בקריירה וביחסי הציבור שלכם. זה כולל: שינויים בגישה שלכם לנושא (לקחת דברים ברצינות יותר), באופן שבו אתם מבטאים את עצמכם בתחום (הנטייה היא להביע את עצמכם יותר).  חלק מכם יחוו קונפליקטים עם דמויות סמכויות (כמו: מנהלים, הורים וכדומה). לצעירים מבינכם זהו זמן שבו אתם רוצים לפרוץ לחופשי ולנתק ולנער מגבלות והשפעות של אחרים עליכם, כדי לבטא באופן אינדיבידואלי את האני שלכם. מצטרפת לכך השפעתו של יופיטר, המספק לכם את האופטימיזם והרצון לשפר את עתידכם. השפעתו של יופיטר ניכרה כבר בתחילת ינואר 2009 והיא תימשך עד ינואר 2010. בתקופה זו הצבתם בפניכם מטרות לעתיד, וחלק גדול מהן כבר הצלחתם לממש. הצלחות אלו כמו גם קשרים חברתיים שיצרתם בתקופה זו ישמשו לכם לתועלת בטווח הרחוק.

מזל שור

החל מסוף 2007 ועד סוף 2010 אתם חשים מעין מחסום וקשה לכם להביע את עצמכם, מה שגורם לכם להראות יותר מרוחק. מעשיכם מתפרשים כאנוכיות לשמה, ואתם חווים בקורות לא נעימות. בשנה הקרובה תשקיעו יותר מתמיד בעבודה מה שעלול לגרום לכם להיות נרגנים ורגזנים מתמיד.אחרי תקופה ארוכה שבה נסחפתם וצעדתם בשביל שאותו שירטטו לכם אחרים, מסלול ששינה את חייכם הגיעה העת להביע את דעתכם ולהציב בפניהם את העמדות שלכם. אין לכם ממה לחשוש, במעשה זה לא תגרמו שוב למצב בו תאלצו להתמודד עם טעויות העבר או עם שינוי דומה אותו חוויתם בשנים האחרונות, וזה אפילו בהחלט רצוי להביע את עצמכם בחופשיות. בשנתיים הקרובות תהיו עסוקים יותר בענייני עבודה ושיפור מצב הבריאותי שלכם, על ידי שינוי התזונה או להיכנס למשטר של דיאטה מיוחדת. בחודשים ינואר-יוני 2010 תגלו מעורבות חברתית רבה יותר. קשרים חברתיים עם חברות או גופים חברתיים שייווצרו בתקופה זו יהיו לטובתכם בעתיד הרחוק. לכן, זוהי תקופה טובה לגלות מודעות בנושא זה וליזום התקשרויות חברתיות ו/קבוצתיות שונות . זוהי גם תקופה טובה לעשות חושבים ולהיערך לקראת מטרות עתידיות.

מזל תאומים

הכמיהה לביטחון כלכלי ויציבות משפחתית מאד בולטים ומעסיקים אתכם ואתם עובדים קשה כדי  להשיג יציבות זו . בשנתיים האחרונות אתם חשים וחווים חוסר יציבות בנושאים הקשורים לתחום הבית אצלכם, בין אם זה דיור, או מסגרת משפחתית וכדומה. בקרוב תחול האצה בכל הקשור ליכולות שלכם להגשמת תקוות ומאוויים. החל משנת 2003 מסמל אוראנוס את החתירה העקבית שלכם לעצמאות אינדיבידואליסטית. בעקבות כך חייכם השתנו, במיוחד מן הבחינה המקצועית . תהליך זה ימשך עד אמצע 2011, במהלכו עוד תהיינה לכם הזדמנויות להחליף מקום עבודה או תפקיד ואפילו מקצוע, ובכך תורם גם יופיטר שמסמל הצלחה בקריירה ובמיוחד זו הציבורית. לצורך כך יכולה להיות נטייה של זהירות עם כספים על מנת להשיג וליישם הצלחה זו.  מצבור הכוכבים שנמצא בבית האופקים שלכם מצביע על נטייה שלכם ללמוד נושאים הקשורים במיסטיקה או לחילופין להתחזקות דתית. נטייה זו נגרמת עקב תחושה של החמצה שלכם מבחינת תפיסת העולם והקושי שלכם להבין את מקומכם בו. יתכן ואתם חווים גם קונפליקט בין האופן שבו נתפס העולם בעיניכם לבין האופן שבו הוא נתפס בעיני האחרים. לכו בעקבות התחושות שלכם והאמיתות שלכם.

מזל סרטן

החל משנת 2004 אתם נמצאים בעיצומם של שינויים הקשורים בתפיסת העולם שלכם, כמו גם במטרות שהצבתם בפני עצמכם. השנה תיקרינה בידיכם הזדמנויות רבות לנסיעות, להרחבת אופקים ובכלל - יציאה מהשגרה והרוטינה שלכם. באופן יוצא מן הכלל תהיו נכונים לעשות דברים שלא העזתם קודם לכן לעשות, כולל התעלמות מן הנטייה הטבעית שלכם לנקיטת זהירות, ובמיוחד בנושאי כספים.

תהליך שהחל  בשנת 2005 והואץ בשנה האחרונה בכל הנוגע להפרדה זוגית,  בין אם המדובר בזוגיות של  נישואין או שותפויות,  ימשך גם בשנים הקרובות. יתכן ותחוו מאבקים ביחסים עם בני הזוג  או השותפים, ונדרשת לכך זהירות מצידכם.  יתכן שבמהלך התהליך המדובר של פרידה מבן הזוג נאלצם לעבור אפיזודות לא נעימות, ובמיוחד בכל הקטע הבינזוגי,אבל למרות הכול  בסופם של המאבקים אתם תצאו נשכרים, כשהשינויים שנעשו יחשלו אתכם, יאירו בפניכם את הצורך בפתיחות ואף ייטיבו עמכם בעתיד. השנה תחושו שאתם לא מקבלים את ההערכה שמגיעה לכם מצד כל אלו שאתם מיטיבים עמם. עליכם ללמוד לדעת איך להציב גבולות לאחרים.ואם מדברים על למוד, הרי שהשנה  יש לכם אפשרות ללמוד מקצועות טיפוליים.

מזל אריה

החל מסוף אוקטובר השנה התחום הכספי מקבל תפנית חיובית, וזאת לאחר למעלה משנתיים קשות. למעשה, תהליך זה החל בסוף שנת 2003, מועד בו חל שינוי דרמטי באופן ההתקשרות העסקית שלכם עם גורמים אחרים. למרות הכול עדיין קיימת בעייתיות מסוימת ביחסים הבינאישיים שלך, בין אם הזוגיים או היחסים עם שותפים לעסקים. תהליך זה החל כבר בשנת 2005 והוא צפוי להמשך עד תחילת 2011. בפרק זמן זה יחסים ואו שותפויות שרקמתם נעשו בלא אבחנה יתרה מצידכם, מה שגרם לכם לסבול הפסדים וכאבים מיותרים. תצטרכו לבדוק מעתה טוב יותר התקשרויות שאתם יוזמים. אם בפרק זמן זה ניתקתם קשרים בינאישים/זוגיים, הרי שזה, אעפ"י הכאב הנלווה לכך, מצב טוב יותר עבורם עתה, שכן תתפנו לבנות את עתידכם באופן טוב יותר. מעברו של סטורן בשנה זו מסמל בעייתיות מה באופי ההתקשרות שלכם, ואולי במצב של חוסר יכולת התבטאותית, שבדרך כלל משמשת כלי עיקרי עבורכם. באופן כללי זוהי תקופה רבת חשיבות עבורכם לצורך שיקום ובניית עתיד טוב יותר.

מזל בתולה

בסוף אוקטובר השנה עובר סטורן, שנכנס למזלכם ושהה שם מאז שנת 2007  , לבית הכספים, והוא ישהה שם עד אמצע שנת 2010. סטורן מסמל מחסור וקושי מחד, ומאידך התחשלות ובנייה של אותו תחום בו הוא נמצא. הנושא הכספי יעסיק אתכם מאד, ורצוי שתדעו לצעוד בשביל הזהב ולא לחלום חלומות שווא. פרקטיות היא מילה מכרעת בתחום הזה. מחשבות ופחדים שיעלו בראשכם הינם  ברי חלוף, במיוחד אם תדעו  לנהל את ענייניכם בתבונה. בתקופה זו אתם עלולים להיות מרוכזים בעצמכם מידי, עד כדי ניהול מאבקי כוח מיותרים עם ילדיכם. ככלל, נ הדור הצעיר במשפחה יעבור השנה מהפך בלתי הפיך השנה. מאבקי כוח דומים אתם עלולים להתרחש בין זוגות רומנטיים. בתחום המקצועי, אתם ממשיכים בתהליך שינוי מקצועי, תהליך שהחל כבר לפני מספר שנים . רבים מכם משנים מקצוע, ועוברים למקצועות טיפוליים שונים. בתחום הבינזוגי, אתם עלולים לחוש שאתם נותנים יותר מאשר אתם מקבלים מבן הזוג. היו זהירים בבחירת בני זוג, בין אם המדובר בקשרים רומנטיים ובין אם המדובר בקשרי עסקים.  ככלל הנושא הבין זוגי  השיתופי  עבר לא מעט מהפכים בשנים האחרונות, כאשר אתם חשים מחנק ורוצים לפרוץ ולנתק שותפויות . חלק מכם אכן הגיע למסקנה שקשרים קיימים אינם מתאימים לכם יותר, ויתכן שמערכות יחסים כבר הסתיימו עבורכם. מאידך, קיים סיכוי טוב לחבור לבני זוג חדשים השנה.

מזל מאזניים

כניסתו של שבתאי למזלכם השנה מהווה גורם משמעותי בלתי הפיך בחייכם. מצד אחד, זו יכולה להיות תקופה קשה מלווה בתחושת בדידות , מאידך זו הזדמנות חשובה לבנות דברים עבורכם. הפעם האחרונה ששבתאי ביקר במזלכם הייתה בשנת 1983. חלק מכם בוודאי זוכר  שמה שנבנה באותה עת השפיע ובא לידי ביטוי עבורכם עד עתה.  הפעם  הוא ישהה כשנתים.זוהי תקופה שבה תרצו להביע עצמכם יותר . כבר מתחילת שנת 2008 אתם חווים  שינויים במרחב הביתי  ובתחום הנוגע לענייני הבית. תהליך זה עומד להימשך עוד מספר שנים. שינויים אלה עלולים לערער את ביטחונכם וילוו בתחושה של חוסר יציבות. לפעמים תחושו שאתם לא יודעים מה בדיוק אתם רוצים. הפער בין הרצוי והמצוי גדול.אבל זוהי הזדמנות עבורכם לארגן את עצמכם מחדש. אתם חולמים על עולם או מציאות חדשה עבורכם. תוכלו להגשים חלומותיכם אם תשכילו להפוך את החלום למציאות. קיימת אפשרות, אבל היא נתונה בידיכם. מצבכם הבריאותי השנה יהיה שפיר, ויש מקום להקפיד שלא להפריז ולשמור על המשקל.  ככלל אתם מתעסקים כבר מספר שנים לא מבוטל בתחום המזון ובריאות. חלק מכם עשוי להתחיל בתפקיד או בג'וב חדש, שעשוי לעזור לכם לעבור את התקופה בשלום.

מזל עקרב

 

אתם נמצאים בעיצומו של תהליך, שהחל כבר בסוף 2007, בו אתם מנסים להגדיר לעצמכם את התחומים החשובים לכם באמת. קשרים והתקשרויות חברתיים שהיו לכם עלולים להיראות בעיניכם חסרי טעם וחשיבות, ולחילופין תרצו לחפש לכם מסגרות חברתיות הולמות יותר. אתם חשים חוסר בטחון ואפילו תחושת החמצה וכאב בכל הנוגע לסביבה הביתית הרגילה שלכם. חלקכם אף עבר תהפוכות ביחסים עם שותפים ושותפויות. תהליך זה החל כבר בשנת 2005 והוא ימשך עד סוף 2011. אתם חשים צורך להזיז דברים בכל הנוגע לבעייתיות בנושאים האישיים שלכם, בין אם המדובר בדיור או בהכנסות. נקודת אור ניתן למצוא כבר בתחילת 2010. דברים מתחילים להתבהר ואתם מצליחים לפרוץ את הכבלים שקשרו את ידיכם. תחשו נלהבים ויהיו לכם הרבה רעיונות טובים. קיימת בעייתיות בין מה שאתם רוצים לעשות ובין מה שהמציאות מכריחה אתכם להתעסק. ככלל, רוב העניינים שתעסקו בהם בשנה הקרובה יסבו סביב חיי הבית והמשפחה וביניהם הדור הצעיר. חשוב לשים לב שלא לאבד את הראש, שכן כושר השיפוט שלכם לא יהיה במיטבו.

מזל קשת

מעברו של פלוטו למזלכם מצביע  על פעילות אינטנסיבית שלכם השנה בכל הקשור לנושאים כספיים, הן כספים והן רכוש. הדגש הוא על שני תחומים עיקריים: הבית והעבודה. מעברו של פלוטו הוא איטי, אך מאד יסודי באופן בו הוא משנה דברים ללא היכר.  דפוסי הרגל משתנים, דפוסים רגשיים אף הם משתנים. הרצון הוא להיות חופשי ללא התערבות ו/או שליטה של אחרים עליכם.התקשורת הבינאישית שלכם שינתה פנים בשנים האחרונות, והיא לא נינוחה כבעבר. אתם מרגישים שקשה לסובב לקבל את רעיונותיכם. סיבה אפשרית לכך יכולה להיות התעסקות ואו התעניינות שלכם בנושאים הקשורים לניו-אייג', הגורמים לכם להטיל ספק באמיתות ועובדות שהאמנתם בהם בעבר. בכל מקרה, אתם פתוחים יותר לרעיונות של אנשים הסובבים אתכם, ומרבים לחשוב במונחים מיסטיים, אלא שאתם מרבים להתבטא בנושאים אלו בצורה אימפולסיבית ולא מבוקרת. אתם מוכשרים בכל הקשור לשיחה והתבטאות אלא שלאחרונה אתם לא בדיוק ממוקדים. אתם צריכים ללמוד לרתום את הפוטנציאל היצירתי שלכם ולתת לעצמכם להיעשות ערוץ לסוגי תקשורת יותר מפותחים, שתאפשר זרימה לחייכם ולחיי אלו הסובבים אתכם. מעברו של יופיטר השנה מרמז על נטייה שלכם להתכנס בדלת אמותיכם ובסביבה הביתית שלכם.  בנושא העבודה: זהו זמן טוב לחשוב על עבודה חדשה, השנה אתם צריכים לקבל כל עבודה ובלבד שתוכלו לצאת ממצב של אי תעסוקה.  ואלו שחושבים על קריירה עצמאית - הכיוון הוא נכון אלא שאתם צריכים להשקיע יותר ביצירת קשרים ובלימוד הנושא. קיים מצב של  קיפאון בהתקשרויות וחברויות בארגונים וקבוצות גדולות. בשנה האחרונה הגעתם למסקנה שקבוצה מסוימת בה הייתם חברים בעבר מיצתה את עצמה. יכול להיות שאתם פרשתם מרצונכם, וזאת על רקע העובדה שלא קיבלו אתכם ואת דעותיכם כפי שאתם סבורים ורוצים שיהיה. השנה תהיה לכם מוטיבציה לשפץ וליפות את ביתכם. מנגד, נוצרים שינויים בקונסטלציה המשפחתית שלכם. על אף הכאב הנלווה לכך,  אתם חייבים להשתדל להיות מודעים לצורך  בשינויים האלה, במקום להתחמק מהם, משום שהדחף הטבעי שלכם הוא להתחמק מלהתמודד עם בעיות קשות ומורכבות . התהליך הזה שאתם עוברים בשנה האחרונה, ושימשך גם בשנה הקרובה, יאפשר לכם לברור ולהחליט על המטרות החשובות לכם כדי לשפר את חייכם.

מזל גדי

כניסתו של פלוטו השנה למזלכם מסמלת שינוי מהותי בכל הקשור אליכם ולאישיות שלכם. תהליך זה משלים תהליך נוסף, שהחל עוד בשנת 2003, שגרם לכם לשינוי בכל הקשור לדרך ראיית הדברים ולאופן בו אתם מתקשרים עם הסובב. התקשורת עם הסובב לא תהיה במיטבה, וההמלצה היא לשמור על טקט . יתכן ובני זוג שלכם עוברים תהליך של שינוי, מה שעלול להשפיע עליכם ועל תגובותיכם.עתה, עם מעבר פלוטו למזלכם אתם מתחזקים ומגלים אמביציה ניכרת שעשויה למנף אתכם קדימה והדגש יהיה על עבודה, כסף וקריירה. תצטרכו אבל לעשות חושבים ולוודא שאתם נמצאים באמת בכיוון הנכון. צריך גם לדעת לחלק את זמנכם באופן נכון בין הקריירה ובין חיי המשפחה.  ניכרת החרפה  באופן בו אתם מתקשרים עם הסובב.  השנה אתם עלולים להיקלע למצבים כלכליים פיננסיים שונים, חלקם בהשפעת המצב הכלכלי הגלובלי. השתדלו לנהוג באיפוק כהרגלכם ולא להיתפס לאימפולסיביות , כיוון שאתם עלולים להינזק כתוצאה מראיית מצב לא ריאלית . מצבים אלו עלולים לגרום לכם לסבל ולתחושת תסכול ולכן  ויש צורך לשמור על בריאותכם.   מנגד תוכלו השנה לחזק את כוחכם בכל הקשור למעמדכם בעבודה, והקריירה שלכם עשויה לתפוס תאוצה. אתם עשויים לחשוב על תחום מקצועי חדש ויתכן ותחשבו על התמחות מקצועית חדשה. חלקכם יקודם בדרגות במקום העבודה, ואילו אלו שמתעסקים בעבודה ציבורית עשויים לצבור להם קהל תומך ונלהב.

מזל דלי

 

תהליך שהחל עוד בינואר 2009 גרם לכם לחשיבה של חוסר נוחות ממצבכם האישי  ומהאופן בו אתם מנהלים את חייכם. אתם מסתכלים היום על דברים בצורה שונה, ומתחילים להעריך את מה שבאמת חשוב יותר  בחיים מאשר את השטחיות החומרית. לצערכם, הסביבה לא בדיוק תמכה ולא תמיד ראתה דברים עין בעין עמכם, תוך כדי כך שלעתים אף לא נמנעה מלנצל אתכם ואת חולשתכם. תוסיפו לזה את  הנטייה שלכם לקחת אחריות ולהטיל את האשמה על עצמכם. לקחתם על עצמכם מטלות, שהביאו לכך שתקרסו תחת עומס נפשי אדיר, בעייתיות ועומס בעבודה, מצב כלכלי לא נוח, חוסר עזרה ואי הבנה מהקרובים אליכם, שגרמו לבעיות בריאותיות. כל זה הוא חלק מתהליך מהתבגרות והתפתחות  אישית שלכם, כאשר כל תפיסת העולם שלכם משתנה. למזלכם קונסטלציות אלו מעניקות, בצד ההחלשה המטריאליסטית והאגו  , התחזקות בצד הרוחני של החיים,ואתם נדרשים לשכוח לשם כך את העבר. נקודת אור השנה נראית בצורת כניסתו של יופיטר לבית הכספים שלכם. תוכלו לשפר את הכנסותיכם וכספים יכולים להגיע אליכם אולי מנישואין, או לחילופין מירושה. תוכלו להתרווח עתה ואף ליהנות ממנעמי החיים.  קיימת אפשרות לפצוח בלימודים גבוהים, ואתם תהיו תקשורתיים יותר ותעיזו יותר להביע את דעתכם ואת האמיתות שלכם ללא חשש

מזל דגים

 

תהליך שהחל כבר לפני מספר שנים ממשיך השנה, כאשר הוא גורם לכם לשינויים בדימוי העצמי ובאופן בו אתם מנהלים את חייכם, במהלכו תחושו אולי חוסר שליטה במתרחש  ובהתגברות הנטייה שלכם להתחזקות בכל הקשור לראייה רוחנית מאשר מטריאליסטית. בשנים האחרונות אתם עוברים תהליכים שגורמים לכם לשינוי הקונספציה הכללית, כאשר שינויים אלה באים לידי ביטוי במטרות וביעדים שאתם מציבים בפניכם. תיתכן תחושת אובדן, ואולי תאלצו להיפרד מדמויות שליוו את חייכם עד עתה. תנו לזמן לעשות את שלו, ובסופו של תהליך תבינו למה ומדוע הייתם צריכים לעבור תהליך זה. בכל מקרה, בסופו של התהליך תצאו נשכרים, כאשר אתם משליכים הצידה דברים מן העבר שאינם מתאימים לכם יותר. אל תתאמצו להמשיך ולהחזיק באותן התחייבויות או אורח חיים רק בגלל שאתם רוצים לשמור על סדרים ישנים לשם בטחון כלכלי או אחר, משום שבכך תשיגו תוצאה הפוכה שתתבטא באי יציבות. כרגע המצב הוא תחושת הגבלה, במיוחד בכל הקשור במערכות היחסים שלכם, ואלו הקרובים במיוחד. למרות הנטייה שלכם להתחשב בקרובים אליכם, תצטרכו לדעת להעמיד גם את עצמכם במקום טוב בסולם העדיפויות ולפחות להביע בחופשיות את דעתכם.  עליכם , לשם כך, להגיע להחלטות בכל הקשור ליחסים שלכם עם אנשים הקרובים אליכם, לא רק אלה שנמצאים בקשרי ידידות או זוגיות עמכם אלא גם עם אלה שקשורים אליכם ברמה המקצועית, כמו שותפים וכדומה. החיים צריכים להימשך, ואין טעם להתעכב על דברים או עם אנשים שאינם תורמים לכם במיוחד.זה אולי נראה בעייתי בטווח הקצר, אבל בטווח המיידי זה ישתלם. יש לכם זכות לאושר כמו לכל אדם אחר ואתם צריכים לזכור זאת תמיד.  כניסתו של יופיטר למזלכם תהווה נקודת אור ומפנה, כאשר בתקופה זו תיקרינה בדרככם הזדמנויות רבות לקדם את עצמכם, ולשפר את היחסים עם הסובב. מזלכם משתנה לטובה וצפוי שיפור במצב הכלכלי שלכם, שילך ויתחזק בשנתיים הבאות.

מקור המאמר: אתר מזלות בכוכבים

© כל הזכויות שמורות ל: לרונה רוזן-גילה, מזלות בכוכבים, www.MyAstroStar.co.il / www.MyAstroStar.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה - אתר הבית

http:/www.MyAstroStar.co.il

http:/www.MyAstroStar.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לרונה רוזן-גילה

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/07/111584 צפיות
שנת תשע"א 2011 מהווה חלק מתקופה שבה מעברי הכוכבים הכבדים כמו אורנוס ופלוטו מצביעים על שינויים דרמטיים ומהותיים בעולם, שינויים שעליהם ניתן לקרוא באופן מפורט במאמר האסטרולוגי מעבר פלוטו במזל גדי - שינויים גלובליים שפורסם בשנת 2009 באתר.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/099021 צפיות
השבוע מתחלק לשני חלקים. מחציתו הראשונה מושפעת מהיבטים קשים שמצביעים על חילוקי דיעות, ויכוחים, שביתות,מחלוקות וכן הלאה. במחציתו השניה של השבוע משתנה המגמה, וההיבטים בין הכוכבים מצביעים על שיפור באווירה ובמצב הכללי.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/098919 צפיות
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה01/12/091683 צפיות
השבוע ההיבטים בין ונוס ונפטון וצמידות של יופיטר ונפטון מצביעים על נטייה לראות דברים באופן לא ריאלי. מחזק את הנטייה הזו גם ההיבט בין מרס ויופיטר שמצביע על בטחון עצמי מופרז באופן בו יתנהלו האנשים. למרות שהיבט זה של מרס ויופיטר מצביע גם על מגמת נינוחות ואוירה אופטימית. יש נטייה להיות מבולבלים ולא בטוחים. הראיה המרחבית והתפיסה שונות מה שעל לגרום להבנה לא נכונה של מציאות או לציפיות לא ריאליות. דמיון, בריחה מן המציאות רמאות ופתיות עלולים להשפיע על התוצאות. חשוב לזכור שאלה שנוהגים להמר טוב

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/11/092144 צפיות
מעבר כוכב פלוטו במזל גדי מסמל שינויים משמעותיים במספר תחומים, המיוחסים לתחום מזל גדי: שלטון ומוסדותיו, דת ומוסדותיה, לימודים גבוהים,מעמד ומשמעות ה"אב" בחברה. פלוטו מסמל חשיפת סודות וסדרים לא נאותים , כאלה שאינם "נקיים" והוצאתם לאור ובהמשך - ניקוי, טיהור ושינוי בלתי הפיך. אם ניקח את כל הפרמטרים שמנינו בינתיים, ניתן להסיק שצפויים בעולם שינויים, בלתי הפיכים, של סוג שלטון, סוג דת ואמונה, שינויים במעמד הותיקים בחברה, היינו שינוי מעמד הקשיש בחברה, שינוי אירגוני, שינויים בארגונים תעשייתיים וכו. העניין הוא שהעולם עומד לחוות זעזועים נוספים , אותם ניתן לראות במעברים של כוכבים כבדים אחרים, כמו למשל: אורנוס לטלה, סטורן למזל מאזניים. למעשה בין שלושת הפלנטות האלו יווצרו היבטים , שמצביעים על אפשרות של שינויים דרמטיים גלובליים.

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912752 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198694 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182309 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188947 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181000 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172025 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161519 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica