חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עידן חדש בכדור הארץ - מעבר כוכב פלוטו למזל גדי

בינואר 2008  נכנס פלוטו למזל גדי. מידי פעם הוא נסוג חזרה למזל קשת שם שהה ב20 שנים  האחרונות, ולאחרונה הוא  התמקם סופית במזל גדי  וישהה בו עד שנת 2025.

מזל גדי באסטרולוגיה מדינית מקושר  ל: שלטון ומוסדותיו, מפלגת השלטון, דת ומוסדותיה, המעמד הגבוה, דמויות סמכותיות כמו : הורים ומעסיקים, מסחר וחברות גדולות, תרבות,אידיאלים והישגים.

פלוטו מסמל: שבירת דפוסים ישנים ויצירתם של דפוסים חדשים, טיהור וזיכוך וחשיפת סודות וסדרים לא נאותים כמו: שחיתויות, הונאות ושקרים.

פלוטו במעברו במזל גדי מסמל מאבקי כוח  עם אותם גורמים המזוהים עם מזל גדי כמו:  מסגרות סמכותיות ישנות ,איגודים ותאגידים,שלטון ומוסדותיו ודומיהם. במעברו במזל הוא מעורר את המגמה והרצון לנפץ את אותן מסגרות קדומות והקמת חדשות תחתן (דוגמא לכך ניתן  היה לראות  כבר במהלך שנת  2009, בנפילתם של חברות גדולות ומוסדות בנקאיים. פלוטו הנוהג לחשוף ולהוציא לאור שחיתויות,הונאות ומעשי רמיה, הראה זאת בעת ביקורו הקצר הקודם במזל גדי בחשיפת פרשיות רמייה דוגמת פרשת מיידוף ודומיה). כמו כן הוא מאפשר חשיפת סודות וסדרים לא נאותים, שחיתיות כלכליות, קשר בין אנשי שררה ואנשי ממשל מושחתים, קשר בין חברות פרטיות למשרדים ממשלתיים, קשרי הון ושלטון (ראה:שיטת השקשוקה) , הונאות, טיוח, בועות כלכליות חסרות בסיס וכדומה. בהמשך לחשיפתם הוא  מבצע מעין ניקוי, טיהור ושינוי בלתי הפיך. אם ניקח את כל הפרמטרים שמנינו עד כה, ניתן להסיק שצפויים בעולם שינויים, בלתי הפיכים, של סוג שלטון, סוג דת  ואמונה, שינויים במעמד הותיקים בחברה, היינו:  שינוי מעמד הקשיש בחברה, שינוי אירגוני, שינויים בארגונים תעשייתיים שבירת מסגרות ישנות ופריצתן , מאבקי שליטה וכוח, בין אם במקומות עבודה או ממסדים, ארגונים ותיקים ומוסדות שליטה.

כבר עתה באוקטובר 2009 אנו רואים היבטים קשים בין פלוטו וסטורן. היבטים אלה מדברים על הכיוון של שינויי סדרים ישנים לטובת חדשים מהם, חשיפת שחיתויות בממסד ובחברות שונות ושינויים בארגונים ותיקים ומוסדות שליטה. היבטים אלה ימשיכו לאורך שנת 2010 ויצרו שינויים מתמשכים אך השיא של השינויים יגיע בעוד כשנה וחצי בערך.

השינוי הדרמטי יחול כשיתרחשו היבטים בין פלוטו ואוראנוס במרץ 2011 עם כניסתו המלאה של אוראנוס למזל טלה.

מעברו של אוראנוס למזל טלה עשוי להוות נקודת מפנה בהיסטוריה העולמית. בכניסתו למזל טלה ישלים אוראנוס מעגל כוכבי מלא שהחל בשנת  1928. אבל כבר בעבר התקיימו  בין אוראנוס לפלוטו היבטים קשים.

בהיסטוריה, התרחש היבט קשה ודומה לזה  בשנת 1930 כשפלוטו שהה אז במזל סרטן ואורנוס שהה במזל טלה ( והוא יתרחש שוב  בסביבות אמצע 2010 כשאוראנוס עדיין ישהה בדגים) .שהייתו אז של אוראנוס במזל טלה והיבטים שיצר כלפי פלוטו סימלו את בואו של המשבר הכלכלי הגדול שהיה בשנת 1930 בארצות הברית ועלייתו של היטלר  והרייך השלישי לשלטון כמו גם את מלחמת העולם השניה , שבמהלכה נרצחו מיליוני בני אדם.

בין שנים 2012-2015  יצור  אוראנוס סדרת היבטים דומים וקשים בינו לבין פלוטו בגדי שיסתיימו עם כניסת אוראנוס בשנת 2019 למזל שור.

בשנים אלו  יחווה העולם מצבים של  חוסר מנוחה ומרדנות: מדינות ותרבויות שונות ירצו לשנות את האופן בו הן מתנהלות, והחברה באותן מדינות תפגין  רצון עז ובלתי מתפשר לשנות את האופן בו היא חיה עד היום. הדבר יבוא לידי ביטוי  בכל הקשור, בין היתר, במסגרות השלטון, באלו העומדים בראש המסגרות, פריצת מסגרות  ישנות כובלות, מרדנות, התפרקויות ושינויי תאגידים, קריסות כלכליות, התפרקות של שותפויות פיננסיות כלכליות ומדיניות , שינוי במטבע גלובלי.

מעל לכל - יתרחש  שינוי  שיבוא לידי ביטוי  בטבע האנושות, בסוגה ובהתנהלותה בכל הקשור לגישה לחברה ולפרט. בני האדם ינהגו בעצמאות אינדיבידואליסטית פרועה ובלתי מתפשרת תוך פריצת וניתוץ מסגרות וחוקים ישנים. אנו צפויים לראות עליה ברמה ובסגנון האלימות של הבריות, רמיסת זכויות הפרט, מלחמות קשות בחברות שונות ובין תרבויות ואמונות שונות (מוסלמים נגד נוצרים ויהודים),נוקשות ואכזריות ביחס לפרט, הרס זכויות האדם, התקשרויות חברתיות והתאגדויות יוצאי דופן , כשהדגש יהיה על שיקולים שילקחו בחשבון  תוך שימוש בשכל קר וירידה ברמת החמלה האישית והכללית.

מנגד אנו צפויים לראות עליה ברמת הידע האנרגטי כמו גם צורות חדשות של אנרגיה, פריצות דרך מדעיות, ניסויים חדשים (שיובילו אולי אף להרס ואובדן האנושות), שינויים גנטיים, שינויים בתקשורת הבינאישית וכל התחום התקשורתי, כולל פריצת דרך תקשורתית . נהייה עדים לפרצי  גאונות מצד אחד וקור רוח, וחוסר מעורבות אישית  מן הצד השני .

חשוב לזכור שתהליכים אלה נוצרו עוד קודם לכן, ויכולנו לחזות בתוצאותיהם והשלכותיהם על כדור הארץ,  כמו למשל :

החל משנת 1960 התקרב אוראנוס לפלוטו . הצמידות בין הכוכבים הגיעה לשיאה בסוף שנת 1961. בשנה זו החליט קנדי על שיגור אדם לירח, ואכן כמה חודשים לאחר מכן שוגר ג'ון גלן לחלל והיה האדם הראשון שהקיף את כדור הארץ. ב1968 הייתה בין אוראנוס ופלוטו צמידות מדויקת 17??בתולה, ובסוף 1969 עבר אוראנוס למזל מאזניים. באותו פרק זמן, ביולי 1969 שוגרה אפולו 11 וצוות האסטרונאוטים ובראשם ניל ארמסטרונג היו האנשים הראשונים שהילכו על פני הירח.

היבטים של אוראנוס עם פלוטו תרמו לרקימת תכניות מהפכניות על פני כדור הארץ. תוכניות החלל היוקרתיות קידמו מאד את כדור הארץ בכל הנוגע לידע האנושי, אבל לא תרמו הרבה לרווחתו הכלכלית של הפרט. כשאנו מדברים על הקשר בין תוכניות החלל והתקדמות הידע האנושי אנו מתייחסים, בין היתר, למשל לפיתוח מוצרים שבמקור יועדו לתכניות החלל: כמו חומרים מרוכבים שמשמשים היום באווירונאוטיקה ותכניות חלל, משמשים גם בהייטק; משקפיים מתכהות שנוצרו למעשה עבור השמשות של החלליות; פיתוח טלסקופ כמו האבל בטכנולוגיית החלל שאפשר דיוק בטיפולי לייזר שונים, כמו הסרת משקפיים (lasik) וכדומה.

תחום נוסף שבו ראינו שינוי ואף הוא קשור להיבטי אוראנוס פלוטו הוא  האינטרנט ,שמהווה דוגמא לחופש המידע ולמרדנות הציבור, אותה כבר הזכרנו .החופש לגלוש ולגלות מידע, השיתופיות הוירטואלית - כל אלה מוטיבים של  ליברלזציה בסגנון מזל דלי ששליטו הכוכב אורנוס.  פן נוסף לאינטרנט הוא  השימוש בו כחלק ממערך תקשורתי בזמן מלחמה או מאבק בממסד (ראה דוגמת המרידה בעת החלפת השלטון באיראן והשימוש ברשת החברתית TWITER) דבר המאופיין על ידי היבטי אוראנוס עם פלוטו (שמסמל באסטרולוגיה בין היתר  גם מלחמה, מאבקי כח, התנגדות ומרידה).

מאידך ההתקדמות בידע האנושי בתחומי התקשורת והחלל ובתחומים אחרים  לא תרמה לרווחה הכלכלית הבסיסית בכדור הארץ , וחלק לא קטן מאוכלוסיית העולם חווה רעב ועוני חמורים. למעשה, מצב זה עלול עוד להידרדר ולהתפשט: מזל גדי מסמל באסטרולוגיה גם מחסור, צמצום משאבים, ועוני. מכיוון שפלוטו מעצים מצבים,  מעברו במזל גדי עלול אף להדגיש ולהגביר חסכים אלו. אוכלוסיית העולם תיאלץ להתמודד עם חוסרים  במשאבים, במזון ובמים והבזבזנות שאפיינה אותנו במעברו הקודם של פלוטו במזל קשת תפנה מקומה לחסכנות ומלחמת הישרדות על מקורות מדולדלים .

מאבקים  כאלו של התארגנויות  שנוצרו ומלחמות ומאבקים על מקורות מזון ומים ניתן היה לראות בלא מעט סרטי מדב אפוקליפטיים שיצאו לאקרנים  בעשורים האחרונים.

ההיסטוריה לימדה אותנו שרעיונות יוצאי דופן פרי דמיונם של אחדים מתוכנו, קרמו עור וגידים בפועל והפכו למציאות. לדוגמא:  בספריו של ז'ול ורן, שידע לתאר, בספרו "מהארץ לירח" שיצא לאור עוד במחצית השניה של המאה ה-19 וסיפר על שיגור חללית הנורית מתותח על אל הירח וסיוריה בו. למעשה כבר במאה ה-2 לספירה נכתב ספר על מסע אל הירח ובשנת 1630 כתב האסטרונום קפלר את "סומניום" ובו תיאר את הירח , כפי שאנו מכירים אותו היום, במידה מפתיעה.  בספרו "20000 מייל מתחת למים"  אותו זול וורן  ידע לתאר  צוללת,מכשירים לניווט הצולל וציוד האמודאי - כלים שמשמשים אותנו כמה מאות שנים מאוחר יותר.

בדומה לכך, התפרסמו בשלושת העשורים האחרונים ספרים וסרטים "בדיוניים" אפוקליפטיים, כמו למשל ספרו של ג'ורג' אורוול  "1984"  או הסדרות והסרטים "בבילון" וסדרת הסרטים "שליחות קטלנית "  שידעו לתאר את המתרחש בסוף העולם, עת קמות להן התארגנויות של כנופיות פורעי חוק, לרוב מסוכנים ואלימים,  המשליטים בכוח סדר חדש בעולם (בדרך כלל עולם שחרב לאחר הטלת פצצת אטום) והנלחמים ביניהם,  לרוב כדי למצוא מקורות מחיה .

מעברי פלוטו-אוראנוס מצביעים על כך שמאד יתכן כי המציאות העתידית תהיה דומה אף היא לספרים וסרטים אלה,  לא פעם, בשנים האחרונות, אנו עדים לעלית רמה באלימות המתבטאת באכזריות נוראית כלפי פרטים בחברה, וביניהם אף  לנשים וילדים, שהיה טאבו בימים עברו. המבוגרים שבינינו נדים ראש ולא מבינים כיצד חברה שכיבדה חיי אדם הפכה להיות כל כך קהת חושים.

לסיכום ההיבטים האלה מצביעים על כמה אפשרויות ברמה הגלובלית:

1.      כלכלת ארצות הברית לא תחזור להיות מה שהייתה, נהפוך הוא.   הדולר האמריקאי עלול להמשיך ולהידרדר, ובמקומו יוכרז על מטבע גלובלי חדש.

2.      כחלק מסיום המהלך של אוראנוס בדגים יתכנו פעולות טרור גדולות. עיקר הבעיה היא מכיוון המוג'הידין שבאפגניסטן. קיים סיכון גדול שהם יצברו תאוצה הן מבחינת הרצון והמוכנות והן מבחינת היכולת והמשאבים  להשתמש בכל סוג נשק כדי להשליט בעולם את משנתם ודתם. שיתוף פעולה אפשרי בינם לבין האיראנים ועם בני דתם מרחבי העולם  יחזק את כוחם  ויאפשר להם לפגוע במדינות רבות,  ובעתיד אף תיתכן התחזקותם עד כדי פלישה שלהם לכיוון אירופה ואף מעבר  לכך, מה שיגרור את העולם כולו למלחמה ארוכת ימים.

3.      ירידה במעמדה של ארצות הברית בעולם, ומנגד התחזקותה של סין (מאמר בנושא יפורסם בהמשך). ארצות הברית תחזור לעמדה הבדלנית שאפיינה אותה בתקופה לפני הצטרפותה למלחמה בגרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה,  והיא תגלה פחות מעורבות בעולם ויתר התמקדות בנושאים מבית.

4.      מלחמות גלובליות ורעב עולמי (כתוצאה משימוש במוצרי מזון לטובת הפקת דלק ולתעשייה, כדוגמת השימוש בתירס) ופגיעה במקורות מזון ומים גם על ידי איתני הטבע).

ברמה האישית, צפויה  תקופה של שינויים משמעותיים בדפוסי החיים בתחומים כמו: קריירה, הסבה ושינוי במגמה מקצועית, מאבקים עם דמויות סמכותיות כמו הורים, מעסיקים וכדומה, מאבקי הורים וילדים כאשר ברקע חוסר חמלה וכבוד של הילדים כלפי הוריהם ( ניתן לראות גם בפרשת מיידוף, שכידוע  היו אלו בניו שהסגירו אותו). בנוסף, יהיה צורך לדעת להתמודד ולשרוד את התקופה הכלכלית הקשה שאליה שועט כדור הארץ.

יש לזכור שהדברים נאמרים באופן כוללני וכמובן שיש להתאים לכל אחד את השינויים שהוא עתיד לעבור  על פי מפתו האישית.

לסיום - רצוי וכדאי שהאנושות תיערך לשינויים אלה מבעוד מועד. ההיערכות צריכה להתבטא בפתיחות כלפי השינויים שבוודאי ישפיעו על הפרט.

אין במטרתו של מאמר זה כוונה להפחיד אלא להשתמש לנו לתועלת  בידע שניתן בעזרת האסטרולוגיה כדי להכין אותנו לבאות על מנת שנוכל לנתב את דרכינו ולכלכל את צעדינו בעתיד באופן היעיל והטוב ביותר.

קישורים:

התקדמות הידע האנושי: שימוש בטכנולוגיית חלל לאסיק להסרת משקפיים בלייזר

משבר המזון: שימוש בתירס לדלק

מקור המאמר: אתר מזלות בכוכבים

© כל הזכויות שמורות ל: לרונה רוזן-גילה, מזלות בכוכבים MyAstroStar.co.il / MyAstroStar.com

www.MyAstroStar.co.il

www.MyAstroStar.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה - אתר הבית

http:/www.MyAstroStar.co.il

http:/www.MyAstroStar.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לרונה רוזן-גילה

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/07/111584 צפיות
שנת תשע"א 2011 מהווה חלק מתקופה שבה מעברי הכוכבים הכבדים כמו אורנוס ופלוטו מצביעים על שינויים דרמטיים ומהותיים בעולם, שינויים שעליהם ניתן לקרוא באופן מפורט במאמר האסטרולוגי מעבר פלוטו במזל גדי - שינויים גלובליים שפורסם בשנת 2009 באתר.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/099020 צפיות
השבוע מתחלק לשני חלקים. מחציתו הראשונה מושפעת מהיבטים קשים שמצביעים על חילוקי דיעות, ויכוחים, שביתות,מחלוקות וכן הלאה. במחציתו השניה של השבוע משתנה המגמה, וההיבטים בין הכוכבים מצביעים על שיפור באווירה ובמצב הכללי.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/098918 צפיות
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה01/12/091682 צפיות
השבוע ההיבטים בין ונוס ונפטון וצמידות של יופיטר ונפטון מצביעים על נטייה לראות דברים באופן לא ריאלי. מחזק את הנטייה הזו גם ההיבט בין מרס ויופיטר שמצביע על בטחון עצמי מופרז באופן בו יתנהלו האנשים. למרות שהיבט זה של מרס ויופיטר מצביע גם על מגמת נינוחות ואוירה אופטימית. יש נטייה להיות מבולבלים ולא בטוחים. הראיה המרחבית והתפיסה שונות מה שעל לגרום להבנה לא נכונה של מציאות או לציפיות לא ריאליות. דמיון, בריחה מן המציאות רמאות ופתיות עלולים להשפיע על התוצאות. חשוב לזכור שאלה שנוהגים להמר טוב

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/11/096054 צפיות
שנת תש"ע מסתמנת כשנת פתיחה בעידן חדש שיתרחש על כדור הארץ, במהלכו יוצרו שינויים גלובליים שישפיעו, כמובן, על הפרט. את השינויים האלה מסמלים המעברים של הכוכבים פלוטו,סטורן ואוראנוס ממזלות בהם הם שהו עד עתה למזלות חדשים: פלוטו למזל גדי, סטורן למזל מאזניים ואוראנוס למזל טלה

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912746 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198690 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182309 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188942 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181000 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172025 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161518 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica