חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזית אסטרולוגית שבועית 6/12-12/12/09

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/20098917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין  כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות  חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

מזל טלה

אתם מלאי אמביציה השבוע וחושבים רבות איך לקדם את עצמכם. מוטב שתרפו מעט עתה מהשאפתנות יתר שלכם ותמצאו לכם זמן לעשות סדר במצב הקיים. דרושה מכם תשומת לב לנקות את השולחן ולטפל בבעיות הקשורות לחוק ואף לקדם את הקיים מבחינת פרסומית. האינטראקציה שלכם עם הסובב טובה עכשיו. זהו זמן טוב לנקוט ביוזמת מנהיגות ולשפר את הופעתכם החיצונית. הבריאות שלכם השבוע תהיה במיטבה.

מזל שור

אתם מרוכזים בעצמכם השבוע . תרצו לבלות יותר בחברת בני הבית ובכל מקרה חשוב לכם לשהות במחיצת אלו המבינים וחושבים כמותכם. אתם מוצאים עצמכם השבוע מתעסקים בענייני רכוש ונדל"ן. התלמידים מביניכם יגלו אינטראקציה עם מוריהם. קיימת אפשרות השבוע לנסיעות קצרות עם ידידים למקומות לא מרוחקים.  חשוב  שתתנו אמון באלה שנושאים ונותנים עמכם בנוגע לאינפורמציה ונושאים כספיים.

מזל תאומים

השבוע הדגש הוא על אינטראקציה עם הסביבה. הופעתכם החיצונית חשובה לכם עתה . אתם מתמקדים ביחסים בינאישיים ופגישות שתהיינה, בין אם הן חיוביות או שליליות, תהיינה בעלות חשיבות רבה. תמצאו עצמכם מרבים בפגישות עם שותפים וחברים קרובים כמו גם התקשרויות חדשות. תמצאו שמערכות היחסים שלכם עתה, בהן אתם נוהגים להיות היוזמים והמובילים,  תישאנה אופי ריאלי ומציאותי ותושתתנה על בסיס של אמון חד וחלק. זהו זמן טוב למסד יחסים או להקים שותפויות מכל סוג.

מזל סרטן

השבוע אתם נוטים להתמקד במשאבים העומדים לרשותכם כמו: כספים, רכוש, כשרון, ומעמד. חשוב להיזהר השבוע מדחיקת השכלתנות לטובת הרגש, מה שעלול להוביל אתכם לבזבזנות יתרה. זהו זמן מתאים עבורכם להתחיל בפעילות ספורטיבית כלשהי, או בתכנית שיפור בריאותית זו או אחרת. השבוע חשוב שתעמדו בלוח הזמנים, הן בחיים הפרטיים והן בתחום העבודה. אתם נלהבים מהעבודה שלכם ומוכנים להשקיע את עצמכם בה. לקראת סוף השבוע תהיו יותר אמוציונאליים ותרצו לשהות בקרבת הבית והמשפחה. נושאי נדל"ן ורכוש עשויים להעסיק אתכם בחלק נכבד משבוע זה.

מזל אריה

השבוע אתם תהיו רגישים ופתוחים יותר לסביבה מה שיגרום לכם להיות גמישים יותר.  זהו זמן מתאים וטוב לעשות לעצמכם יחסי ציבור, לשפר את ההופעה ולהתחיל בפרויקט חדש. השבוע אתם נוטים להתמקד במשאבים העומדים לרשותכם כמו: כספים, רכוש, כשרון, ומעמד. חשוב להיזהר השבוע מדחיקת השכלתנות לטובת הרגש, מה שעלול להוביל אתכם לבזבזנות יתרה. היוצרים מביניכם , אלה העוסקים באמנות יצירה ודקורציה , כמו גם אלה מביניכם שעוסקים ביחסי ציבור ושעשועים יזכו לשבוע טוב ופורה. הדור הצעיר יזכה להתנסות חברתית חדשה וחשובה עבורו. במחצית השנייה של השבוע יושם הדגש על  תקשורת בינאישית. אתם חדים וערניים יותר , מקדמים באופן קולח רעיונות  ועניינים חשובים ועושים זאת בתנועה מתמדת.

מזל בתולה

בתחילתו של שבוע זה תיאלצו לעסוק בעניינים לא פתורים או בעבודה מאחורי הקלעים. זהו זמן מתאים לעשייה עצמאית ואישית תוך למידה מטעויות העבר. האינטואיציה שלכם במיטבה השבוע. התקשורת שלכם עם הסביבה משתפרת ואף מתייעלת. תוכלו עתה להביע עצמכם בצורה ברורה יותר. . תוכלו עתה  לדון בנושאים שמעניינים ומלהיבים אתכם, ולשתף פעולה בתחומים של ידע והשכלה ואפילו יציאה להליכה משותפת. קיימת אפשרות טובה לקידום בקריירה ואתם אף צפויים לקבל חדשות טובות בנושא.

מזל מאזניים

השבוע תרצו ליפות את הסביבה הטבעית שלכם, כולל אפילו את המכונית הפרטית.  זהו זמן טוב להתערבבות חברתית קלילה עם קבוצות, חברים, שכנים וקרובי משפחה, במיוחד למין הנשי מביניהם.  אתם חברותיים במיוחד עתה, קשובים לזולת, ואף תרצו לגונן על מכריכם. השבוע טוב יהיה אם תעשו דברים בכוחות עצמכם, כולל למידה מטעויות העבר. אתם רגישים יותר ואינטואיטיביים .תיתכנה בעיות  בנושאי תחבורה וחשוב שתגלו סבלנות.

מזל עקרב

זהו שבוע טוב לשיתוף פעולה עם הסביבה. שיתוף פעולה טובה יתכן גם עם אחים,אחיות, ושכנים. תוכלו להביע עצמכם ביתר קלילות.  תיתכן נסיעה קצרה משותפת עם אלה הקרובים ללבכם. אתם מתקרבים השבוע למטרות שהצבתם בפניכם וקיים פוטנציאל טוב שאף תזכו בהערכה תמורת מאמציכם, וזה כולל בחובו גם אפשרות להכנסה נוספת.

מזל קשת

השבוע תהיו עסוקים בענייני הקריירה שלכם. חשובה לכם ההכרה הציבורית במעמדכם ובסטאטוס שלכם ועל כן תרצו  להגן ולשמר על המעמד אליו הגעתם, אתם או הקרובים אליכם. עניינים הקשורים בפרסומת ובהכרה ציבורית חשובים עתה.  האינטראקציה שלכם עם הסביבה, ובמיוחד עם החלק הנשי שבה, תהיה קלילה וטבעית. תוכלו להביע את רגשותיכם ביתר קלילות. השתתפותכם באירועים ציבוריים תהיה מוצלחת. אתם מלאי הערכת עצמית ובטחון עצמי שופע, והבחירות שתעשו השבוע תהיינה תישאנה אופי אופטימי מידי חשוב שלא תגזימו בהערכותיכם ותיצמדו למציאות.חילוקי דעות עלולים לגרום לניתוקי קשרים.

מזל גדי

השבוע יתכנו עיכובים בנוגע לקריירה, ענייני חוק, ותחבורה. אלו מכם שממתינים לתוצאות ראיון עבודה או בקשה לשינוי תפקיד וכדומה צריכים להיאזר בסבלנות לשבוע הבא. לעומת זאת חדשות צפויות טובות מחו"ל בנוגע לשותפויות עסקיות או מבני הזוג..  מגעים עם הזולת צריכים להיות על רקע ריאלי ומציאותי. השבוע ובמשך 3 השבועות שלאחריו תוכלו להשלים דברים שנשארו פתוחים. פעילות מאחורי הקלעים שתעשו השבוע עלולה למשוך ביקורת על רקע העבר. דבר מה עלול לגרום לכם להיעדר ממקום העבודה השבוע ויתכן שתאלצו לעבוד מן הסביבה הביתית. זהו זמן טוב לפגישות עם אנשים מחו"ל, או אנשים מתחום הפרסום, החוק וחינוך.

מזל דלי

הדברים הבולטים השבוע נוגעים למפגשים וכנסים מחודשים עם קבוצות חברים וזהו זמן טוב לקשרים עם חברים, אהובים, משפחה או להיות חלק מקבוצה חברתית כלשהי. אתם כמהים לחופש אלא שהוא מתעכב בגלל שינויים בתוכניות ובמצבים. אתם עסוקים ברגשותיכם ושל אלה בסביבתכם הקרובה, בנשואים הקשורים לכספים וזוגיות. יש לכם צורך בשיתוף פעולה ובתחושת שייכות. מגעים שיהיו לכם עם הזולת עשויים להיות נינוחים ונעימים.

מזל דגים

השבוע ובמשך השבועות הקרובים צפוי שיפור במצב הפיננסי שלכם. צפויות לכם מקריירה מה שמצדיק את השקעתכם הרבה בה עד עתה. ההמלצה היא להמשיך ולהשקיע באותו אופן. אתם יותר ממוקדים עתה ושוקלים באופן ברור ומציאותי את הכיוון אליו אתם שואפים בחייכם, ועל כן זהו זמן טוב ליוזמות ושיטות חדשות שיעזרו לכם להגיע להכרה כלל ציבורית. המוניטין שלכם חשוב כרגע ועל חשוב שתשימו דגש על האופן בו תעזרו לקידומו.  יתכן ותאלצו השבוע כמו גם במהלך השבועות שלאחריו לשתף פעולה עם דמויות סמכותיות כמו: מעבידים או הורים, לחילופין יתכן ותצטרכו למלא מקום של דמות סמכותית כלשהי. האינטראקציה שלכם השבוע תהיה במיטבה והדגש הוא על מפגשים ושיתוף פעולה עם שותפויות כלשהן ובתוך כך תרצו לגונן גם  על האנשים בסביבתכם.

מקור המאמר:

לרונה רוזן-גילה, אתר מזלות בכוכבים

© כל הזכויות שמורות ל: לרונה רוזן-גילה, מזלות בכוכבים   MyAstroStar.co.il / MyAstroStar.com

www.MyAstroStar.co.il

www.MyAstroStar.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה - אתר הבית

http:/www.MyAstroStar.co.il

http:/www.MyAstroStar.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לרונה רוזן-גילה

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/07/111584 צפיות
שנת תשע"א 2011 מהווה חלק מתקופה שבה מעברי הכוכבים הכבדים כמו אורנוס ופלוטו מצביעים על שינויים דרמטיים ומהותיים בעולם, שינויים שעליהם ניתן לקרוא באופן מפורט במאמר האסטרולוגי מעבר פלוטו במזל גדי - שינויים גלובליים שפורסם בשנת 2009 באתר.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/099020 צפיות
השבוע מתחלק לשני חלקים. מחציתו הראשונה מושפעת מהיבטים קשים שמצביעים על חילוקי דיעות, ויכוחים, שביתות,מחלוקות וכן הלאה. במחציתו השניה של השבוע משתנה המגמה, וההיבטים בין הכוכבים מצביעים על שיפור באווירה ובמצב הכללי.

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה01/12/091682 צפיות
השבוע ההיבטים בין ונוס ונפטון וצמידות של יופיטר ונפטון מצביעים על נטייה לראות דברים באופן לא ריאלי. מחזק את הנטייה הזו גם ההיבט בין מרס ויופיטר שמצביע על בטחון עצמי מופרז באופן בו יתנהלו האנשים. למרות שהיבט זה של מרס ויופיטר מצביע גם על מגמת נינוחות ואוירה אופטימית. יש נטייה להיות מבולבלים ולא בטוחים. הראיה המרחבית והתפיסה שונות מה שעל לגרום להבנה לא נכונה של מציאות או לציפיות לא ריאליות. דמיון, בריחה מן המציאות רמאות ופתיות עלולים להשפיע על התוצאות. חשוב לזכור שאלה שנוהגים להמר טוב

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/11/092139 צפיות
מעבר כוכב פלוטו במזל גדי מסמל שינויים משמעותיים במספר תחומים, המיוחסים לתחום מזל גדי: שלטון ומוסדותיו, דת ומוסדותיה, לימודים גבוהים,מעמד ומשמעות ה"אב" בחברה. פלוטו מסמל חשיפת סודות וסדרים לא נאותים , כאלה שאינם "נקיים" והוצאתם לאור ובהמשך - ניקוי, טיהור ושינוי בלתי הפיך. אם ניקח את כל הפרמטרים שמנינו בינתיים, ניתן להסיק שצפויים בעולם שינויים, בלתי הפיכים, של סוג שלטון, סוג דת ואמונה, שינויים במעמד הותיקים בחברה, היינו שינוי מעמד הקשיש בחברה, שינוי אירגוני, שינויים בארגונים תעשייתיים וכו. העניין הוא שהעולם עומד לחוות זעזועים נוספים , אותם ניתן לראות במעברים של כוכבים כבדים אחרים, כמו למשל: אורנוס לטלה, סטורן למזל מאזניים. למעשה בין שלושת הפלנטות האלו יווצרו היבטים , שמצביעים על אפשרות של שינויים דרמטיים גלובליים.

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/11/096054 צפיות
שנת תש"ע מסתמנת כשנת פתיחה בעידן חדש שיתרחש על כדור הארץ, במהלכו יוצרו שינויים גלובליים שישפיעו, כמובן, על הפרט. את השינויים האלה מסמלים המעברים של הכוכבים פלוטו,סטורן ואוראנוס ממזלות בהם הם שהו עד עתה למזלות חדשים: פלוטו למזל גדי, סטורן למזל מאזניים ואוראנוס למזל טלה

מאמרים נוספים בנושא הורוסקופ

מאת: Zoarהורוסקופ26/05/145280 צפיות
אסטרולוגיה הינה קיימת כבר מאות שנים, ועדיין מתקיימת. תורת האסטרולוגיה עוברת בדורות והינה שייכת גם לעבר, גם להווה באופן טבעי- יכול להיות גם לעתיד. גם היום ישנם אסטרולוגים לא מעט כי במאי יש אינטרס בקריאת מפת הכוכבים, מבינ

מאת: בני דואניהורוסקופ01/05/132317 צפיות
ראוי שנבין, שמלבד תחזית אסטרולוגיה יומית, ישנן כמובן תחזיות של אסטרולוגיה שבועית, חודשית, וגם שנתית. ישנה תחזית שנועדה אפילו לטווח הארוך

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/131733 צפיות
רכוש תרופות במזומן כסף שבו אתה מסוגל להיות מוערך על ידי הארגון את מיומנויות שלך כדי לייצר הכנסה עלולות להוות לספק הבל חיבור לאדמה דרך גינון עשייה אמנותית סיפורים ומזון. תאומים מגורי יום אחרי יום שלישי הכוונה לדבר כל מינים לדבר דיבור ללמוד כתיבה לגלות ביטוי עצמי על ידי שימוש שפה. חיבור ורישות עולם האינטרנט ענקי מהווה דוגמה אידיאלית של תאומים את האנרגיה של הבית השלישי.

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/132111 צפיות
אחת השאלות הכי נפוצות בנושא אסטרולוגיה, היא על התאמה זוגית בין מזלות. התשובה באופן כללי היא שאין מזל שלא מתאים באופן ספציפי למזל אחר. ובכל זאת, כל הורוסקופ אסטרולוגי יודע לספר לנו על מזלות שיכולים להיות יותר מתאימים מאחרים.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128495 צפיות
בשבוע שעבר ציינתי כי הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול נכנס למזל עקרב וישפיע עליו ועל המזלות השונים משבוע זה ועד לחודש ספטמבר 15.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128622 צפיות
לפני כשנתיים כבר התחלתי להתוודע לתופעה... חבר, שגם מבין בכוכבים (מן הזווית האסטרונומית) שאל אותי שאלה פשוטה: "קרני, איך זה יכול להיות שאת כותבת בתחזית שלך שיופיטר נמצא בשור, אבל בעצם כשמסתכלים בשמיים הוא נמצא במזל טלה???"

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/099020 צפיות
השבוע מתחלק לשני חלקים. מחציתו הראשונה מושפעת מהיבטים קשים שמצביעים על חילוקי דיעות, ויכוחים, שביתות,מחלוקות וכן הלאה. במחציתו השניה של השבוע משתנה המגמה, וההיבטים בין הכוכבים מצביעים על שיפור באווירה ובמצב הכללי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica