חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזית אסטרולוגית שבועית 13/12/09-19/12/09

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/20099018 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחזית אסטרולוגית שבועית 13/12/09-19/12/09 מפת הכוכבים השבועית

בתחילתו של שבוע זה הדגש הוא על המשכיות בהיבטים הקשים של אוראנוס ושמש, המסמלים מאבקים העלולים לפרוץ בין מנהיגים ואנשי ממשל וסמכות. חילוקי דעות, ויכוחים שביתות, מחלוקות, מצבים לא יציבים, תנודות, עליות ומורדות כל אלה עלולים להתרחש השבוע ואין זה הזמן המתאים להתמודד עם החלטות ממסדיות וגורמים סמכותיים. השבוע זה אולי לא יהיה הזמן הכי מתאים להתמודד עם פרויקטים שמרניים או אנשים. תוכניות משתנות ברגע האחרון והפתעות עלולות לצוץ משום מקום. אנשים צפויים להתנסות בקשיים עם סמכויות, כללים או חובות. בנוסף לכך גם מצבה של ונוס מסמל על ניתוקים במערכות יחסים ולכן נדרשת בתחילתו של השבוע גמישות מירבית.

בהמשך השבוע מסתמנים שינויים במצב הכוכבים מה שמצביע על שיפור באווירה ובמצב הכללי:  שיפור בגישת הסביבה, גורמים יתרצו ויסבירו פנים במיוחד בנוגע לנושאים חוקיים ועניינים חינוכיים, יתקיימו נסיעות והאנשים ירבו להשתתף במופעי במה ומוסיקה, שעשועים, וכדומה. גם בתחום הכספים והרומנטיקה תשתפר האווירה ויתקיים שיתוף פעולה חיובי בין פרטיים לבין ממונים וגורמים ממסדיים, כמו גם שיתוף פעולה בין מנהיגים שאף עשויים להשלים מטרות ויעדים שהוצבו בעבר.

מזל טלה

אלו מכם המתכננים נסיעה למקום מרוחק בענייני עבודה או עסקים עלולים להיתקל בקשיים לא מתוכננים או שדברים יצאו משליטה. קשיים בנוגע לתחבורה באופן כללי השבוע. הסטודנטים  מביניכם חשוב שיהיו יותר ממוקדים ופחות מפוזרים. מערכות יחסים רומנטיות עלולות להסתבך בגלל סוד מביך כלשהו  או שהן מתנהלות על בסיס מוטעה ומטעה. צפוי שינוי בקריירה ותיתכן אף פירוק שותפות עסקית.

.

מזל שור

השבוע בולטת אצלכם מגמה של עבודה אינטנסיבית ואכן צפו לקידום בקריירה ואף להכנסות נאות. בבית מתלוננים על ההשקעה הגדולה שלכם בעבודה וחשוב שהאחד לא יעשה על חשבון השני. יחסים עם המשפחה המורחבת ובמיוחד עם אחים או אחיות משתפרים.

מזל תאומים

השבוע מתאפיין בתקשורת נעימה בין בני זוג רומנטיים ואפילו גם דיבורים ותוכניות של  מיסוד יחסים. חשוב להיות ריאליים כשמתכננים אירועים כלשהם, כמו גם מסעות למיניהם. בן הזוג יהיה תומך ויגלה רגישות כלפיכם.הדור הצעיר מצפה מכם לתמיכה והשתדלו להימנע מנוקשות בשיחותיכם עימו. צפויה הפתעה בתחום הקריירה.

מזל סרטן

שיפור כספי צפוי השבוע והגדלת הכנסה מעבודה. האווירה במקום העבודה תהיה נעימה ותזכו לשיתוף פעולה עם אנשים בתחום העבודה.  הבריאות עלולה להעסיק אתכם אבל מדובר במצב זמני ובר חלוף. ענייני הבית מקשים עליכם ואתם מתקשים בגיוס הכספים ובמימון ההוצאות הרבות הכרוכות בו. נסיעות או הצעות לנסיעות צפויות להגיע השבוע במפתיע.

מזל אריה

אתם פעילים ונמרצים השבוע. תשקיעו מאמצים רבים בשיחות ובקידום יוזמות ורעיונות שלכם ואף תזכו לתמיכה משותפים לרעיון ומן הסביבה הקרובה. אלו מכם המנסים לקדם קריירה בינלאומית יזכו השבוע להצלחה. התקשורת שלכם לא במיטבה השבוע ואתם מתקשים בהבעת רעיונותיכם אבל למרות הכול כאמור תזכו לתמיכה והבנה מאלו שאיתם אתם באים במגע. במקביל תהיה לכם עדנה רבה בתחום הרומנטי ואף שם תזכו לשיתוף פעולה מהנה. האזהרה השבוע מתייחסת בנושא מיסוד שותפויות או מיסוד יחסים וחשוב שתהיו ריאליים וזהירים.

מזל בתולה

הדגש השבוע הינו על התחום הביתי. אין זה סוד שבשנים האחרונות אתם מרגישים שינוי ברצונותיכם ומאווייכם בכל הקשור לזוגיות שלכם ועברתם מהמורות ורגעים קשים מאד בתחום זה . השבוע אתם מתאמצים לשפר את היחסים  בבית ובני המשפחה אף הם מגלים נכונות, מה שגורם לאווירה רגועה ונעימה . הוצאות הקשורות בדור הצעיר מקשות עליכם אבל ברור לכם שאין ברירה והוצאות אלו הן בלתי נמנעות.מישהו או משהו במקום העבודה מטעה אתכם מה שעלול להשפיע לרעה על  הקריירה שלכם.

מזל מאזניים

אתם משקיעים מאמצים כבירים בכל הקשור בתקשורת שלכם עם החברה, ואכן אתם זוכים ליחס חם מצידה. הדבר נעשה על רקע רצונכם להשתלב בתוכה בצורה הטובה והבולטות ביותר. בד בבד אתם מזניחים את הרומנטיקה מה שעלול להעכיר את יחסיכם עימם.  מתחים ולחצים בנושאי קריירה או בנושאים עם גורמי ממסד או ממונים עלולים לגרום לכם לבעיות בריאותיות לא משמעותיות אמנם וחשוב שתהיו רגועים.

מזל עקרב

אתם ממשיכים בהשקעתכם האדירה בתחום הקריירה . חשוב לכם להביע את עצמכם ולזכות בהכרה נרחבת באופן אינדיבידואלי. אתם בהחלט עשויים לזכות בהכנסות נאות תמורת מאמציכם, אלא שחשוב שתשימו לב שבדרך לא תזניחו עניינים אישיים אחרים ושזה לא יעשה על חשבון מערכות יחסים ותיקות וישנות וזה מתייחס אף למערכות  יחסים רומנטיות.

מזל קשת

התקשורת שלכם השבוע עם הסביבה הקרובה ואפילו עם החברה המורחבת נעשית רגישה מתמיד. מדובר במיוחד על האווירה הביתית. מריבה עלולה להתלקח על רקע הרגישות הרבה שלכם וחשוב שתדעו לשים לעצמכם וללשונכם גבולות. רצוי שתהיו מודעים לכך שחלק מן הדברים עליהם אתם נלחמים השבוע אינם ריאלים והם נובעים מהרהורי לבכם בלבד. אתם חשים אכזבה בנוגע לתחום הקריירה ומרגישים שאינכם מצליחים לקדם את עצמכם. הדברים עשויים להסתדר בזמן הקרוב. רעיון של טיול עם הדור הצעיר או עם בני זוג רומנטיים יהיה מוצלח מאד.

מזל גדי

מאמציכם בתחום הקריירה הוכיחו עצמם כמשתלמים ובמקביל לקידום שכבר חוויתם בתחום זה אתם אף זוכים לשיפור ניכר בהכנסות , וחשוב שמשא ומתן בנושא זה יעשה בסובלנות ובלי מעורבות רגשנית שכן אם לא תקפידו על כך אתם עלולים להיתקל בהתנגדות מאסיבית ואף עלולים להפסיד את מה הקידום והיחס הטוב שבו זכיתם מצד הממונים עליכם.

מזל דלי

הדגש השבוע הוא על עניינים פיננסים. אתם מתקשים בהגדלת ההכנסות אליהן אתם שואפים דבר העלול להגביר אצלכם מועקות ותחושות שווא. השבוע דווקא תזכו לתמיכה ולאהדה מצד הסובבים ואף  תהיו מקובלים מתמיד. הסטודנטים מביניכם עשויים להיתקל בקשיים זמניים. העצמאים מביניכם שוקלים על הקמת שותפויות עסקיות וזהו אכן זמן מתאים לכך וצפויה לכם הצלחה.

מזל דגים

הדגש השבוע על עניינים מתחום הקריירה. אתם נעים ונדים בין תחושת הצלחה לתחושת אכזבה מהכנסות שלהן ציפתם ושעדיין לא הגיעו. אכן אתם  משקיעים זמן רב ומאמצים רבים בעבודתכם והגיע הזמן שתקטפו את הפירות אלא שהדברים מתמהמהים מעט. חשוב שלא תרפו ותמשיכו בדרך  שבה צעדתם עד עתה.

מקור המאמר: אתר מזלות בכוכבים

© כל הזכויות שמורות ל: לרונה רוזן-גילה, מזלות בכוכבים   MyAstroStar.co.il / MyAstroStar.com

www.MyAstroStar.co.il

www.MyAstroStar.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה - אתר הבית

http:/www.MyAstroStar.co.il

http:/www.MyAstroStar.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לרונה רוזן-גילה

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/07/111584 צפיות
שנת תשע"א 2011 מהווה חלק מתקופה שבה מעברי הכוכבים הכבדים כמו אורנוס ופלוטו מצביעים על שינויים דרמטיים ומהותיים בעולם, שינויים שעליהם ניתן לקרוא באופן מפורט במאמר האסטרולוגי מעבר פלוטו במזל גדי - שינויים גלובליים שפורסם בשנת 2009 באתר.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/098917 צפיות
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה01/12/091682 צפיות
השבוע ההיבטים בין ונוס ונפטון וצמידות של יופיטר ונפטון מצביעים על נטייה לראות דברים באופן לא ריאלי. מחזק את הנטייה הזו גם ההיבט בין מרס ויופיטר שמצביע על בטחון עצמי מופרז באופן בו יתנהלו האנשים. למרות שהיבט זה של מרס ויופיטר מצביע גם על מגמת נינוחות ואוירה אופטימית. יש נטייה להיות מבולבלים ולא בטוחים. הראיה המרחבית והתפיסה שונות מה שעל לגרום להבנה לא נכונה של מציאות או לציפיות לא ריאליות. דמיון, בריחה מן המציאות רמאות ופתיות עלולים להשפיע על התוצאות. חשוב לזכור שאלה שנוהגים להמר טוב

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/11/092139 צפיות
מעבר כוכב פלוטו במזל גדי מסמל שינויים משמעותיים במספר תחומים, המיוחסים לתחום מזל גדי: שלטון ומוסדותיו, דת ומוסדותיה, לימודים גבוהים,מעמד ומשמעות ה"אב" בחברה. פלוטו מסמל חשיפת סודות וסדרים לא נאותים , כאלה שאינם "נקיים" והוצאתם לאור ובהמשך - ניקוי, טיהור ושינוי בלתי הפיך. אם ניקח את כל הפרמטרים שמנינו בינתיים, ניתן להסיק שצפויים בעולם שינויים, בלתי הפיכים, של סוג שלטון, סוג דת ואמונה, שינויים במעמד הותיקים בחברה, היינו שינוי מעמד הקשיש בחברה, שינוי אירגוני, שינויים בארגונים תעשייתיים וכו. העניין הוא שהעולם עומד לחוות זעזועים נוספים , אותם ניתן לראות במעברים של כוכבים כבדים אחרים, כמו למשל: אורנוס לטלה, סטורן למזל מאזניים. למעשה בין שלושת הפלנטות האלו יווצרו היבטים , שמצביעים על אפשרות של שינויים דרמטיים גלובליים.

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/11/096054 צפיות
שנת תש"ע מסתמנת כשנת פתיחה בעידן חדש שיתרחש על כדור הארץ, במהלכו יוצרו שינויים גלובליים שישפיעו, כמובן, על הפרט. את השינויים האלה מסמלים המעברים של הכוכבים פלוטו,סטורן ואוראנוס ממזלות בהם הם שהו עד עתה למזלות חדשים: פלוטו למזל גדי, סטורן למזל מאזניים ואוראנוס למזל טלה

מאמרים נוספים בנושא הורוסקופ

מאת: Zoarהורוסקופ26/05/145280 צפיות
אסטרולוגיה הינה קיימת כבר מאות שנים, ועדיין מתקיימת. תורת האסטרולוגיה עוברת בדורות והינה שייכת גם לעבר, גם להווה באופן טבעי- יכול להיות גם לעתיד. גם היום ישנם אסטרולוגים לא מעט כי במאי יש אינטרס בקריאת מפת הכוכבים, מבינ

מאת: בני דואניהורוסקופ01/05/132317 צפיות
ראוי שנבין, שמלבד תחזית אסטרולוגיה יומית, ישנן כמובן תחזיות של אסטרולוגיה שבועית, חודשית, וגם שנתית. ישנה תחזית שנועדה אפילו לטווח הארוך

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/131733 צפיות
רכוש תרופות במזומן כסף שבו אתה מסוגל להיות מוערך על ידי הארגון את מיומנויות שלך כדי לייצר הכנסה עלולות להוות לספק הבל חיבור לאדמה דרך גינון עשייה אמנותית סיפורים ומזון. תאומים מגורי יום אחרי יום שלישי הכוונה לדבר כל מינים לדבר דיבור ללמוד כתיבה לגלות ביטוי עצמי על ידי שימוש שפה. חיבור ורישות עולם האינטרנט ענקי מהווה דוגמה אידיאלית של תאומים את האנרגיה של הבית השלישי.

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/132111 צפיות
אחת השאלות הכי נפוצות בנושא אסטרולוגיה, היא על התאמה זוגית בין מזלות. התשובה באופן כללי היא שאין מזל שלא מתאים באופן ספציפי למזל אחר. ובכל זאת, כל הורוסקופ אסטרולוגי יודע לספר לנו על מזלות שיכולים להיות יותר מתאימים מאחרים.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128495 צפיות
בשבוע שעבר ציינתי כי הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול נכנס למזל עקרב וישפיע עליו ועל המזלות השונים משבוע זה ועד לחודש ספטמבר 15.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128622 צפיות
לפני כשנתיים כבר התחלתי להתוודע לתופעה... חבר, שגם מבין בכוכבים (מן הזווית האסטרונומית) שאל אותי שאלה פשוטה: "קרני, איך זה יכול להיות שאת כותבת בתחזית שלך שיופיטר נמצא בשור, אבל בעצם כשמסתכלים בשמיים הוא נמצא במזל טלה???"

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/098917 צפיות
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica