חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזית אסטרולוגית שבועית 29/11/09-5/12/09

תחזית אסטרולוגית שבועית 29/11/09-5/12/09 מפת השבוע

השבוע ההיבטים בין ונוס ונפטון וצמידות של יופיטר ונפטון מצביעים על נטייה לראות דברים באופן לא ריאלי. מחזק את הנטייה הזו גם ההיבט בין מרס ויופיטר שמצביע על בטחון עצמי מופרז באופן בו יתנהלו האנשים. למרות שהיבט זה של מרס ויופיטר מצביע גם על מגמת נינוחות ואוירה אופטימית. יש נטייה להיות מבולבלים ולא בטוחים. הראיה המרחבית והתפיסה שונות מה שעל לגרום  להבנה לא נכונה של מציאות או לציפיות לא ריאליות. דמיון, בריחה מן המציאות רמאות ופתיות עלולים להשפיע על התוצאות. חשוב לזכור שאלה שנוהגים להמר טוב יעשו אם ינקטו זהירות יתר השבוע. היבטים בין מרקורי ואוראנוס מצביעים על הפסקה בתקשורת, ענייני תחבורה לא יציבים, חדשות יוצאות דופן, בעיות במחשבים, התקפות על אושיות סמכותיות, המצאות מרעישות ומנגד מחאות המוניות. מעברה של ונוס למזל קשת גם הוא משפיע על האווירה הכללית הנעימה והאופטימית, וסה"כ תהיה נטייה להיות יותר קלילים ורגישים.

מזל טלה

השבוע הכוכבים מצביעים על חדשות טובות בנושא כספים. כספים יגיעו מעבודה ומפרויקטים שונים . יתכן גם  קידום יפה בתחום הקריירה. מגעים שיש לכם עם אנשים בסביבתכם יהיו נעימים וחיוביים, ויחסי קירבה יהפכו משמעותיים יותר. פגישות עם בני זוג מן המין השני יישאו אופי חשוב ויזרמו בקלילות. אנשים מתקרבים אליכם יותר והיחסים בתוך המשפחה מוצלחים ונעימים. קיים סיכוי למיסוד יחסים. עימותים ביחסים  בין אישיים  יזכו לפתרונות מוצלחים.

מזל שור

הדגש השבוע הוא על נושאים הקשורים בנסיעות, תחבורה ועניני חוק. זהו זמן טוב לתלמידים מביניכם. תחושה של חוסר נוחות עלולה לעטוף אתכם כתוצאה מעיכובים ואיחורים. תנודות במצב הרוח והרגשה של נתק חברתי ושל התקדמות איטית. סובלנות היא מילת מפתח השבוע.  חשוב שתישאו ותתנו באופן דיפלומטי וסובלני. פגישות ומגעים עם מוסדות יהיו מוצלחים. אתם שואפים להצליח ואפילו לוקחים על עצמכם מטלות חדשות, דבר שישתלם לכם בעתיד.

מזל תאומים

זהו זמן טוב להסכמים, לחתימה על חוזים, לבניית שותפויות מכל הסוגים. פגישות שתתקיימנה השבוע עם חברים תהיינה משמעותיות וחשובות לעתידכם. הקטע המשפחתי קשה עבורכם השבוע וחשוב שתחשבו לפני שתפלטו מילים העלולות לפגוע בסביבה הקרובה. היחסים ביניכם ובין בני הזוג מן המין השני משנים את אופיים וכרגע אתם הם אלו המובילים ומכתיבים את הסדר, כשאתם עומדים על כך שהם יושתתו על בסיס של אמון .צפויים חילוקי דעות בין זוגות אוהבים על רקע אי הבנה.

מזל סרטן

הדגש השבוע על היחסים עם הדור הצעיר, כשאתם למעשה מתקשים להבין את מניעיהם. לחילופין, יתכן שהקושי נובע מעזיבתו של אחד הילדים את הקן המשפחתי לחו"ל על רקע ענייני עבודה או עסקים. בנוסף ענייני הבית והמשפחה לא מרפים מכם, ואתם עדיין עסוקים עם נושאים שאתם גוררים מן העבר שמגלים את אופיים האמיתי לאחרונה. זהו זמן טוב ללמוד מטעויות העבר ולשנות גישה. בכל מקרה חשוב שתשקלו היטב את מילותיכם . לקראת סוף השבוע תחושו הקלה בכל הנוגע לענייני הקריירה והמשפחה. צפויות לכם חדשות טובות מחו"ל.

מזל אריה

השבוע אתם מרגישים יותר ממוקדים וישירים בכל הקשור למניעיכם ולמטרותיכם. התקשרויות לסוגיה , כולל תקשורת בין אישית, וענייני תחבורה ונסיעות יהיו מוצלחים מאד  וישפיעו לטווח רחוק.  חלק מכם יוזמים השבוע עזיבה לטובת משרה או עסקים בחו"ל. זהו שבוע מאד מוצלח עבורכם וצפויה לכם התקדמות והצלחה בנושאי קריירה ומשפחה.

מזל בתולה

הדגש השבוע הוא על ענייני קריירה ומשפחה. התחושה המלווה אתכם השבוע היא תחושת כבדות. אתם חווים מתחים, עיכובים ומשברים קלים מה שמכביד עליכם עוד יותר. ההתקדמות שלכם איטית מידי לטעמכם. הנטייה היא לשמר את שמכם ואת המוניטין שלכם בכל מחיר, מה שגורם לכם להיות חסרי מנוחה וחסרי בטחון. יתכנו חילוקי דעות בין זוגות רומנטיים וחשוב שתדעו להביע את רגשותיכם תוך התחשבות בצד השני. מילת המפתח השבוע היא סבלנות.

מזל מאזניים

השבוע אתם טרודים במיוחד בכל הקשור לנושאי קריירה וחברה. חשוב לכם מאד להציג את עצמכם באור נאה. פגישות חברתיות תהיינה השבוע  מוצלחות ובמיוחד עם אנשים זרים מתחומי הפרסום, משפטים וחינוך. יש לכם רצון לשמור על איזון ביחסיכם עם הסביבה.  הכוכבים השבוע מציבים על מאבקי כוחות ופרידות. במקרה הפחות קיצוני  מדובר על שינויים בקשרים שלכם או במיקום. אתם רוצים להתפתח ולהשתנות והסביבה הנוכחית אינה מאפשרת לכם שינוי זה.  על רקע זה יתכנו קונפליקטים ביניכם לבין הצד השני, כאשר כל צד מביע דרישות שאינן באות בחשבון אצל האחר. מוטב יהיה אם תמצאו לכם פינה וזמן פרטי עבורכם שתוכלו להתמודד ולהחליט בנוגע למורכבות של נושאים אלו.

מזל עקרב

השבוע הכוכבים מצביעים על מגמה חיובית בכל הנוגע לענייני כספים. אתם עשויים להשקיע או לרכוש אביזר כלשהו . למרות שאתם משקיעים המון בכל הקשור לתחום העבודה, עדיין עליכם להוסיף ולהתאמץ כדי לקדם עצמכם מבחינת התמחות, קריירה ומעמד. סביר להניח שמאמצים אלו יישאו פרי ואתם תזכו להצלחה בתחומים אלו. אלו מכם העוסקים בתחום האמנות עשויים להשקיע לא מעט זמן בכישרונם. יש לכם צורך עתה לשתף אחרים, וחשוב שתעשו זאת תוך כדי נקיטת זהירות בכל מה שקשור אליכם וליקרים לכם. באופן כללי צפויה השבוע התקדמות בכל הקשור בתחומי הבית והקריירה. למרות שהאווירה בבית רגועה יותר חשוב שתזכרו שלא להזניח את בני הזוג הזקוקים עדיין לתשומת לבכם.

מזל קשת

הדגש השבוע הוא על פגישות ואינטראקציה עם הסביבה, שתלך ותגבר במרוצת השבועות הקרובים. תרצו להשקיע יותר בהופעה ובחיצוניות שלכם, ועל כן זהו זמן טוב לביקורים, פגישות ומסיבות. תהיו עמוסים ועסוקים באירוח (כולל ביקורי פתע של בני משפחה), בתקשורת, בשיחות ובעבודת ניירת עם הסובב. חשוב שתהיו פרקטיים, הביעו עצמכם בנחישות וסגרו פינות פתוחות.  אתם מצליחים לחוות ולהזדהות עם האחר ויש לכם נטייה להגן ולסוכך עליהם. הדור הצעיר עשוי לשמח אתכם בכל הקשור לגישתו הרצינית ולהצלחתו בלימודים.  מבחינה פיזית אתם מרגישים טוב ומלאי בטחון. השבוע רצוי שתעשו לפחות משהו אחד טוב עבורכם.

מזל גדי

זהו זמן טוב להתמקד בכל הקשור למחויבות, אחראיות ועמידה בלוח הזמנים. יתכן ותצטרכו לבצע שינויים בלוח הזמנים שלכם ולכן חשוב שתהיו גמישים יותר בנושא זה.  זוהי תקופה חשובה עבורכם לסיים עניינים לא פתורים במערכת היחסים שלכם עם בני זוג או שותפים. נחוצה כאן גישה של  שחרור מצידכם. אתם עלולים להתאכזב מהכנסה זעומה יותר מזו שלה קיוויתם או המתנתם, וחשוב שתהיו דיפלומטים בעת מו"מ שתנהלו בנושא זה.

מזל דלי

זהו שבוע מוצלח עבורכם בכל הקשור לחברויות, מסיבות ספורט, תחביבים, תענוגות ויחסים רומנטיים. לאמנים מביניכם תהיה השבוע הזדמנות להביע את כישרונם ויכולותיהם. קיימת אפשרות של מפגש עם חברים מן העבר , דבר העשוי לשנות את לוח הזמנים השגרתי שלכם, שכן תהיו עסוקים עמם מרבית השבוע..מבחינה פיזית אתם מרגישים טוב השבוע ואף מלאי בטחון עצמי. הסטודנטים מביניכם טוב יעשו אם ישקיעו פחות זמן בתחום החברתי ויתמקדו יותר בלימודיהם. נסיעות משפחתיות שתוכננו תצאנה לפועל ותהיינה מוצלחות.

מזל דגים

השבוע תהיו מרוכזים בעצמכם ותרצו לבלות יותר זמן בחברת בני הבית והמשפחה וכל התערבבות שלכם עם הסביבה הרחוקה יותר נעשית על ידיכם בלית ברירה. נושאים הקשורים לנדל"ן, נכסים ומגורים מעסיקים אתכם. אתם זוכים להצלחה והערכה ומקבלים ביקורות טובות  על עבודתכם. השבוע אתם מתנהלים בקלילות מן הבחינה החברתית ומסתדרים בנקל עם דמויות סמכותיות כמו מעסיקים או גורמים ממסדיים.  האמנים מביניכם יצליחו להגיע להישגים טובים יותר. אתם משקיעים המון בקידומכם. למרות שאינכם רואים תוצאות מידיות , העתיד יוכיח שעשיתם עבודה טובה.  חשוב שתשכילו עתה להציב בפניכם באופן ברור את המטרות אליהן אתם שואפים. זהו זמן טוב להגיע להישגים ולהכרה ציבורית, וחשוב שדברים יעשו בזהירות ובצורה עניינית  שכן אתם נמצאים תחת ביקורת קפדנית.

מקור המאמר: אתר מזלות בכוכבים

© כל הזכויות שמורות ל: לרונה רוזן-גילה, מזלות בכוכבים   MyAstroStar.co.il / MyAstroStar.com

www.MyAstroStar.co.il

www.MyAstroStar.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגיה - אתר הבית

http:/www.MyAstroStar.co.il

http:/www.MyAstroStar.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לרונה רוזן-גילה

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/07/111608 צפיות
שנת תשע"א 2011 מהווה חלק מתקופה שבה מעברי הכוכבים הכבדים כמו אורנוס ופלוטו מצביעים על שינויים דרמטיים ומהותיים בעולם, שינויים שעליהם ניתן לקרוא באופן מפורט במאמר האסטרולוגי מעבר פלוטו במזל גדי - שינויים גלובליים שפורסם בשנת 2009 באתר.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/099050 צפיות
השבוע מתחלק לשני חלקים. מחציתו הראשונה מושפעת מהיבטים קשים שמצביעים על חילוקי דיעות, ויכוחים, שביתות,מחלוקות וכן הלאה. במחציתו השניה של השבוע משתנה המגמה, וההיבטים בין הכוכבים מצביעים על שיפור באווירה ובמצב הכללי.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/098948 צפיות
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/11/092180 צפיות
מעבר כוכב פלוטו במזל גדי מסמל שינויים משמעותיים במספר תחומים, המיוחסים לתחום מזל גדי: שלטון ומוסדותיו, דת ומוסדותיה, לימודים גבוהים,מעמד ומשמעות ה"אב" בחברה. פלוטו מסמל חשיפת סודות וסדרים לא נאותים , כאלה שאינם "נקיים" והוצאתם לאור ובהמשך - ניקוי, טיהור ושינוי בלתי הפיך. אם ניקח את כל הפרמטרים שמנינו בינתיים, ניתן להסיק שצפויים בעולם שינויים, בלתי הפיכים, של סוג שלטון, סוג דת ואמונה, שינויים במעמד הותיקים בחברה, היינו שינוי מעמד הקשיש בחברה, שינוי אירגוני, שינויים בארגונים תעשייתיים וכו. העניין הוא שהעולם עומד לחוות זעזועים נוספים , אותם ניתן לראות במעברים של כוכבים כבדים אחרים, כמו למשל: אורנוס לטלה, סטורן למזל מאזניים. למעשה בין שלושת הפלנטות האלו יווצרו היבטים , שמצביעים על אפשרות של שינויים דרמטיים גלובליים.

מאת: לרונה רוזן-גילהאסטרולוגיה28/11/096122 צפיות
שנת תש"ע מסתמנת כשנת פתיחה בעידן חדש שיתרחש על כדור הארץ, במהלכו יוצרו שינויים גלובליים שישפיעו, כמובן, על הפרט. את השינויים האלה מסמלים המעברים של הכוכבים פלוטו,סטורן ואוראנוס ממזלות בהם הם שהו עד עתה למזלות חדשים: פלוטו למזל גדי, סטורן למזל מאזניים ואוראנוס למזל טלה

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1913474 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/199305 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182350 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/189540 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181032 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172059 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161552 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica