חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרכזיית טלפון: הכול על שילוב מרכזיות טלפון עם מערכת CRM

מאת: אביב יועציםCRM31/07/20111198 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט בכל העסקים קיימות מרכזיות טלפון אשר עוזרת לעסק לנתב את השיחות הרבות המגיעות אליו. כיום, בעסקים רבים קיימת גם מערכת CRM אשר עוזרת לעסק לנהל את כל נושא קשרי הלקוחות שלו, בצורה המסודרת והיעילה ביותר. מהסיבה הפשוטה הזו, המגמה הבולטת כרגע בעולם העסקים וניהול קשרי הלקוחות היא ליצור שילוב בין אותן מרכזיות בסיסיות לבין מערכות ה- CRM המתקדמות. שילוב מערכות CRM עם מרכזיות טלפון מעניק לעסק את השירותים הבאים:

שיחות נכנסות: בכל פעם ששיחה מגיעה דרך מרכזיות משרדיות פשוטות מכל סוג כמעט, מערכת ה- CRM מציגה באופן אוטומטי חלון על צג המחשב של מקבל השיחה. החלון מאפשר למי שנמצא מול המחשב להיכנס לכל ההיסטוריה הנוגעת לתקשורת של החברה עם הלקוח המתקשר, או לפרופיל האישי של הלקוח. אחרי סיומה של שיחה שהגיעה דרך מרכזיות טלפון המתקשרות עם מערכת CRM, התיעוד שלה נשמר במחשב באופן אוטומטי. בנוסף לחלון המוצג בהגעת שיחה, ניתן גם לתכנת מערכת CRM כך שהיא תראה מידע חשוב על הלקוח בכל שיחה שלו.

שיחות יוצאות: מרכזיות רגילות מהדור הישן מאלצות אותכם להניח את כל מה שיש לכם ביד ולחייג מספר טלפון ארוך, מה שיכול לגזול ממכם זמן רב לאורך היום. אך כאשר יש לכם מערכת CRM המתקשרת עם מרכזיות טלפון, אתם יכולים להתקשר לכל לקוח הקיים במערכת באמצעות הקלקה יחידה על מסך המחשב. מערכת CRM מסוג זה גם תחסוך לכם את הצורך בשמירת פנקס טלפונים, היות והיא תיצור עבורכם פנקס טלפונים וירטואלי, ממנו תוכלו לחייג אל כל מספר בלחיצה אחת פשוטה.

פעולות הקשורות ללקוח המתקשר: מערכת CRM העובדת בשיתוף עם מרכזיות מאפשרת לכם לנהל פעולות לגבי כל לקוח אשר אתם משוחחים איתו בטלפון- הן בשיחות נכנסות והן בשיחות יוצאות. המערכת מאפשרת גם פתיחת כרטיסים חדשים עבור לקוחות שאינם קיימים במערכת, ושומרת את המספר שלהם כך שבפעם הבאה שהם יתקשרו- החלון הרלוונטי עבורם יפתח באופן אוטומטי (זאת- בניגוד ליכולתיהן של מרכזיות טלפון פשוטות אשר אינן "זוכרות" את מי שהתקשר דרכן בעבר).

היסטוריה הקשורה למערך שירות הלקוחות: כאשר מרכזיות טלפון עובדות בשיתוף עם מערכות CRM, העסק יכול לשמור תיעוד של כל הפרטים הקשורים לכל שיחת טלפון שנערכה. זה מאפשר לעובדי שירות הלקוחות לבחור בקלות מספרים שברצונם להתקשר אליהם, ומאפשר לראש הצוות או למנהל מערך שירות הלקוחות לבדוק את הזמן הממוצע שאורכת כל שיחה- כדי לבדוק האם העובדים שלו מעניקים שירות יעיל ומהיר.

כפי שניתן להסיק מהמידע הנ"ל, שילוב מערכת CRM בעבודתן של מרכזיות הוא מצויין עבור שיפור הפרודוקטיביות של העסק, משום שכל מי שיענה לשיחה נכנסת ידע באופן מיידי את כל הפרטים החשובים לגבי אותה שיחה, וכך יוכל לדעת כיצד לנהל את השיחה על הצד הטוב ביותר. מערכת CRM כזו גם משפרת פלאים את יכולת התיעוד ושמירת המידע של העסק, מבלי שהאדם שקיבל את השיחה יצטרך לחפש במרחבים האינסופיים של המחשב שלו את התכנה המתאימה לתיעוד. בזכות כל היתרונות הללו ועוד- כל מערך שירות הלקוחות של העסק ישתפר פלאים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162091 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162433 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161946 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161579 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161608 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161402 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161457 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132646 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132490 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1310730 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132245 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132256 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132652 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132210 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica