חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מור ויטר זכתה באליפות העולם לנוער בקארטה

מאת: רונן הללאומנויות לחימה03/08/20111183 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ויטר, שזכתה בתואר עד גיל 18, הפגינה יכולת מצוינת

בתחרות שנערכה קראולי, אנגליה

 

הישג לקארטה הישראלי: מור ויטר, בת 17 מהרצליה, זכתה באליפות העולם לנוער בקארטה (עד גיל 18), בתחרות שנערכה קראולי, אנגליה.

מור מתאמנת מגיל חמש אצל סנסאי איציק אשכנזי בקארטה קיוקושנקאי שזהו הסגנון הבסיס והנפוץ ביפן בתחום אמנויות הלחימה.

קיוקושנקאי - אומנות לחימה מסורתית שדוגלת במגע מלא כדי ליצור סימולציה למצב אמת ברחוב, כאשר בארגון  - international  federation of karate      IFK  חברות 37 מדינות. באליפות העולם לנוער שנערכה באנגליה זכתה ויטר בגביע ומדליית זהב במשקל מעל 58 ק"ג, כאשר בתחרות השתתפו 17 מדינות (ביניהן כווית, ארגנטינה, ארה"ב, רוסיה ועוד).

בקטגוריה של ויטר (משקל פתוח מעל 58 ק"ג לבנות עד גיל 18) ניצחה ויטר בשלב חצי הגמר יריבה מאנגליה ובקרב על מדלית הזהב ניצחה יריבה מבלגיה.

הקרב האחרון על המקום הראשון היה קשה מאוד וכלל 3 פגיעות אסורות בלסת שבעקבותיהן בדקו הרופאים עם ויטר וביקשו לברר האם היא מפסיקה את הקרב. ויטר סירבה והמשיכה למרות הפגיעות והכאבים והוכיחה כישורים של לוחמת גדולה.

רקע על מור ויטר

מגיל צעיר  הציבה לה מור מטרה לזכות באליפות העולם, והמאמן שלה מספר שכבר מתחילת דרכה  היה לו ברור שהיא קרוצה מחומר של אלופים...

בתחילה דרכה היא התאמנה והתחרתה בדוג'ו מול בנות אחרות, אבל עם הזמן עברה להתאמן בעיקר מול בנים ובגיל 13, מפאת מחסור בבנות בגילה שעימן היא יכולה להתחרות, החלה להתחרות מול בנות  17.

מור מציינת כי "חשוב לה מאד שבנות וגם בנים יקראו על הענף הקראטה המאפשר פיתוח כושר גופני, קואורדינציה, ריכוז , נחישות, ממוקדות במטרה ואומץ".  מור מוסיפה: "חשוב לי ללמד בנות אחרות קראטה או הגנה עצמית כדי שהן יגבירו את התחושה של ביטחון עצמי בעצמן ובגופן. חשוב לי שבני נוער ידעו שיש תגמול להשקעה בספורט וחשוב לי שידעו שייצגנו בכבוד את המדינה וזכינו להישגים בתחרות".

לפרטים נוספים: רונן הלל – רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור 052-2508109  www.ronenhillel.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142460 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141494 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141905 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146118 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131306 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132422 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131164 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא אומנויות לחימה

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה02/10/132427 צפיות
לא פשוט לחיות בתחושת פחד באופן יומיומי בין אם מדובר על חשש כאשר הולכים ללימודים, מטיילים עם הכלב ברחוב או שפשוט לא מרגישים בנוח מספיק ללכת למועדון. אז מה עושים? ובכן, על מנת לפתור את הסוגיה הנ"ל ולשנות אותה מהשורש, ישנה אפשרות יוצאת מן הכלל היכולה לשפר באופן יוצא דופן את תחושת הביטחון וכן, להקנות ללומדים אותה שיטות הגנה עצמית יעילות ביותר.

מאת: דוד דרפקאומנויות לחימה25/09/132342 צפיות
מאמר זה הוא חלקו הראשון של עבודה רבת שנים שמתרכזת בחיפוש אחרי סודות של אומנות לחימה יהודית. קשה לאמין שלא היה דבר כזה, אבל מצד שני גם אין כל זכר לכך. המסע הוא ארוך ואולי גם אין לו סוף.

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה09/09/131909 צפיות
ניתן למצוא כל מיני שיטות של אומנויות לחימה אשר קיימות שנים רבות אך ניתן למצוא שיטה אחת ומיוחדת שנחשבת כבעלת יתרון על אחרות – שיטת קרב המגע. רגע לפני שנדבר על היתרונות של השיטה, בואו נברר קצת אודות ההיסטוריה שלה.

מאת: מיכאל רומנסקיאומנויות לחימה15/07/131945 צפיות
ההיסטוריה של אומנויות הלחימה ארוכה ועשירה. למרות שחלק גדול מאומנויות אלה הגיעו מהמזרח הרחוק, הרי שכיום ניתן ללמוד מגוון של שיטות וטכניקות שהתפתחו והשתכללו בעולם כולו. אומנויות לחימה ידועות בתרומתן העצומה לחיזוק הביטחון העצמי, שיפור הקואורדינציה, שיפור הכושר הגופני, והן כמובן מקנות את היכולת הטובה ביותר להגנה עצמית במצבי חירום.

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה08/07/131844 צפיות
עם זאת חשוב לציין שהאימונים אינם אותו הדבר אצל כל קבוצה וקבוצה. לדוגמא: אם מגיעים בני נוער הרי שהמדריכים מתמקדים איתם ומלמדים אותם תחומים שונים לעומת אנשים בשלב השלישי לחייהם. על מנת להצליח למצוא את המקום הטוב ביותר ללמוד בו את שיטת קרב המגע מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק ובו לבדוק אודות המקום, האם למקום יש את הרישיונות הנדרשים, האם למקום יש מדריכים מנוסים וכמובן האם המחיר שנלקח מהחניכים הוא מחיר הוגן ולא פחות חשוב מכך – מחיר משתלם.

מאת: נטלי אלוניאומנויות לחימה03/05/131846 צפיות
אומניות הלחימה הסינית הם הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל העולם וגם בארצות המערב. מדרכים להגנה עצמית התפתח מאוד הנושא של אומניות לחימה לכיוון ספורטיבי חדשני.

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה21/04/131721 צפיות
אין דבר יותר נורא מלשבת בבית ולפחד לצאת לקנות משהו מהמכולת רק בגלל שחשוך מעט בחוץ וכעת מסתובבים יותר אנשים חמומי מוח. אין יותר מתסכל מכך שהכלב מיילל כי הוא רוצה לצאת לטיול בחוץ אך אתה מפחד לקחת אותו לטיול ארוך. אחד הפתרונות הטובים ביותר לבעיה היא שיטת קרב המגע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica