חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצאת ליקויי בניה בדירתך החדשה?

במסירת דירה חדשה, או יותר נכון בעת חתימת חוזה רכש של דירה מקבלן מופיע לרוב סעיף האחריות על ליקויי בניה סעיף זה מהווה חלק חשוב בחוזה על מנת שבמידה וימצאו ליקויים יוכל הדייר לדרוש את תיקונם או לתבוע את הקבלן.

השאלה הנשאלת היא האם תמיד כשנתגלה ליקוי בניה ובחוזה הרכש אין סעיף אחריות, האם הקבלן חייב לפצות את בעל הדירה או לתקן לפחות את הנזק שנגרם?
התשובה איננה חד משמעית ותלויה מקרה לגופו ובהתאם לתוצאות אבחנה של מומחה בדק בית ניתן יהיה לעמוד על הנושא ולדעת האם הנזק שישנו בדירה הוא ליקוי בניה, כאשר ליקוי בניה נחשב לבניה שהיא איננה תקינה, זאת אומרת - לא לפי התקנות.

אם כך כאשר מתגלה ליקוי בניה, מומלץ לפנות לעורך דין ליקויי בנייה לקבלת יעוץ מקצועי בנושא והכוונה לגורמי הבדיקה המתאימים אשר יוכלו לתת חו"ד מקצועית לעורך הדין אשר יגיש מכתב תביעה לתיקון הליקוי ובמקרים בהם הקבלן לא משתף פעולה יגיש תביעה משפטית עם תביעה לפיצוי כספי על הנזק.

חשוב לציין כי ליקוי בניה הינו דבר מאוד מוגדר ולא כל נזק שנגרם לדירה נחשב לליקוי, על מנת לבצע אבחון מדויק של הנזק והערכת הפיצוי וחבות התיקון של הקבלן, חוות דעת מומחה בעניינים אלה היא לרוב המכריעה את הדיון אל מול הקבלן בבית המשפט או בניהול הליכים מחוץ לבית המשפט.
במקרים בהם הקבלן לא משתף פעולה למרות כל הדרישות מצד עורך הדין והלקוח, בית המשפט יתן את הפסיקה על הנזק והפיצוי לפי סדר גודלה של אבחנת המומחה כמו בתחומים אחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ווברזולט (WEBRESULT) - שיווק באינטרנט לעסקים בינוניים - גדולים שרוצים להצליח ובגדול

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיווק באינטרנט

מאת: שיווק באינטרנטמיתוג28/12/11909 צפיות
מדבקות קיר מוסיפות נגיעה עיצובים גבוהה הממירה את איכותו של המשרד בצורה גבוהה ומהווה שיטת מיתוג נוספת ללקוחות המגיעים למשרד.

מאת: שיווק באינטרנטליקויי למידה19/09/111543 צפיות
ההבדל המשמעותי הכולל בין הפרעות קשב וריכוז ללקויות למידה. מאמר המסקר את שני התחומים ונותן מענה על אחסון לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז.

מאת: שיווק באינטרנטנדל"ן ומקרקעין14/08/11912 צפיות
בעולם הבנייה ישנם תקנים המחייבים ומגדירים איך לבנות נכון. לעיתים קבלנים חורגים מן התקנים ובשל כך נגרמים ליקויי בניה. ישנם ליקויי בניה ראשוניים ומשניים במאמר זה נסביר על כל סוג וניתן דוגמאות.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201318 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201509 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201304 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201589 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/20999 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20955 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica