חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונות שמו פשתן במהלך הריון והנקה

אומגה 3 מההריון ועד להנקה

מדובר ללא ספק באחת התקופות היפות בחייה של אישה, עם זאת, הריון הוא תקופה מכוננת גם עבור חייו ובריאותו העתידיים של העובר. המשאבים הרבים הנדרשים מהאישה ההרה צריכים להיות מפוצים ע"י לא מעט חומרי בניין נכונים, בתקופה הרלוונטית, ע"מ שגם לאם וגם לעובר תהייה אפשרות מירבית להגיע להריון אופטימלי מבחינה ביולוגית,כזה שיאפשר לעובר לקבל כל מה שהוא יכול בחודשים קריטים אלו.קיימים כיום תקנים חמורים וקפדניים המנוסחים בגופים שונים ומעודכנים בהתאם למחקרים המתאספים. רשימת התוספים, הכוללים ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן ואבות מזון למינהם ארוכה. ואולם, ישנם 2 תוספי מזון אשר חשיבותם נזכרת שוב ושוב בכתבות ומחקרים שונים, אלו הם קפסולות אומגה 3 ומינרל סידן. בכל מה שקשור לתוספי אלו ישנו מגוון רחב של מקורות, אשר נבדלים במידת הזמינות שלהם לגוף, התוויות השימוש בהם, התועלת ומידת הספיגה שלהם בגוף.

תזונה בהריון

הדיון לגבי "נחיצות תוספי מזון בזמן הריון" מאחורינו במובן זה שכמעט ואין גורמים בתחום הבריאות והרפואה אשר מתכחשים לצורך המיוחד של האישה ההרה בתזונה "מיוחדת" לחודשי ההריון. הדיון מורחב היום לשאלה מהם שמן דגים בהריון נחוצים בהריון ובאיזה מינון יש לצרוך אותם?כאמור, אומגה 3 וסידן נמצאים במקום טוב ברשימה כזו, ולעיתים בראשה. נשאלת השאלה מה מועיל אומגה 3 לעובר? ומה תפקידו של הסידן?כדי להבין טוב יותר את תפקידם עבור העובר כדאי תחילה להבין במה הם מועיליםבאופן כללי.אומגה 3: מהווה חלק חשוב במעטפת התא("ממברנה"), נקשר בהפרעות קשב וריכוז, כולסטרול, בריאות המוח ועוד.סידן: מהווה את הבסיס לשלד.מקור טוב וזמין לסידן הוא "סידן ציטראט".מובן מאליו שתועלות כאלו אשר קשורות בגוף האדם הבוגר חשובות באותה מידה ואף יותר בגופו של עובר אשר נמצא בשלבי "בנייה" חשובים כל כך!אם נחשוב לרגע על תאי הגוף הנבנים בגוף העובר נבין כי הם לא שונים מהתאים המרכיבים אותנו, יתרה מכך, תהליכים המתרחשים בשלבים מודקמים כאלה יכולים לעצב את עתידו הבריאותי של התינוק בעתיד.מהן ההשלכות של חוסרים בתזונה בתקופת ההריון? מאחר וגוף האישה מספק את התצרוכת של העובר, ייתכן והביטוי לחוסרים יהייה אצל האישה ההרה. במחקר שבוצע בנושא "דיכאון שאחרי לידה" למשל, נתגלה כי נשים אשר צרכו אומגה 3 במהלך ההריון היו חשופות פחות לדיכאון!כדאי לשים לב למחקר מעניין זה אשר "רומז" או "קושר" בין תזונת הריון לבריאות האישה.

כיצד לבחור תוסף אומגה 3?

זרעי פשתן יתרון: מכיל ריכוז גבוה של אומגה 3 צמחי הנקרא גם "חומצת שומן אלפא לינולנית". חסרונות: עשוי להכיל אלרגנים והורמונים צמחיים ובנוסף מתחמצן בקלות.

מקורות שמן דגים יתרונות: מכילים כמות טובה של אומגה 3 המצוייה במוח ותורמת להתפתחות המוח. חסרונות: מקורות שמן דגים עלולים להכיל חומרים מסוכנים שמקורם באוקיינוסים, בהם מסרטנים או גורמים למומים בלידה.

מרווה מרושתת מדובר במקור חדש מאוד יחסית לאומגה 3 במובן הזה שהוא נתגלה ופותח במכון ולקני רק בעשור האחרון במדינת ישראל והוא נותן מענה מצויין הן לבעיית חשש הזיהום בתוספי שמן דגים, והן לבעיית היציבות במקורות צמחיים אחרים כגון פשתן.מרווה מרושתת מכילה בזרעיה שמן המכיל כחמישים אחוז אומגה 3 צמחית ובנוסף ויטמינים ונוגדי חמצון נוספים.כדי לסכם יש לציין כי ישנם מקורות רבים של אומגה 3. כדי לתת מענה הולם לאישה ההרה כדאי לקחת בחשבון את כלל המרכבים של "תוסף אומגה 3 בתקופת הנקה". חשוב להיות מעודכנים ולדעת מה החסרונות של ימנו והתועלות של הקידמה! המשמעות של שמן דגים בעידן של זיהום סביבתי משתנה בהתאם לתנאים וכדאי לדעת מציעה הטכנולוגיה החקלאית של ימנו. למד עוד על  מקורותאומגה 3 שמן דגים והשפעתם על גוף האישה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אומגה 3 צמחי שמן המרווה

משווק את שמן המרווה כמקור לאומגה 3 צמחי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מואיז אלוש - בריאותי

מאת: מואיז אלוש - בריאותיהריון ולידה07/08/111056 צפיות
תזונה בהריון עבור אישה הרה בעידן המודרנית היא יותר מאשר בחירה. ידוע שגוף האישה במהלך תקופת ההריון מספק לעובר את התזונה שלו, וכי העובר תלוי במזון שהוא מקבל מאימו ההרה. המזון הם אשר יקחו חלק בבניית תאי העובר במהלך החודשים הללו. חשיבות צריכת תוספת תזונה ובפרט אומגה 3 צריכה להיות ברורה לכל. ההבדלים בין מקורות אומגה 3 שונים לבין מקורות אחרים עשויים להיות מהותיים עבור האישה ההרה.

מאת: מואיז אלוש - בריאותיהריון ולידה07/08/111064 צפיות
תזונה במהלך הריון והנקה עבור רבים הוא לא רק אופצייה. ידוע שגוף האישה במהלך הריון מספק לעובר את התזונה שלו, וכי העובר תלוי לחלוטין במזון שהוא מקבל מאימו ההרה. ההשקעה הם אשר יקחו חלק בבניית תאי העובר במהלך ההריון. חשיבות צריכת "תוספת הזנה" ובפרט סידן ואומגה 3 צריכה להיות ברורה לכל. ההבדלים בין שמן פשתן לבין אומגה 3 מרווה עשויים להיות מהותיים לכולנו.

מאת: מואיז אלוש - בריאותיתוספי מזון28/10/101371 צפיות
ויטמינים מינרלים ונוגדי חמצון צובאים על מדפי הבריאות. אילו תוספי מזון נחוצים באמת ועל מה ניתן לוותר? מינרלים ונוגדי חנצון חיוניים לגופנו ואולם תוספי מזון מסוימים מכילים כמויות עצומות! על ויטמינים מינרלים ושאר ירקות בסל תוספי המזון של ימנו.

מאת: מואיז אלוש - בריאותידיאטה ותזונה28/10/101300 צפיות
המילה דיאטה מזוהה על הרזיה, למרות שתהליך הרזיה מורכב הרבה יותר משינוי תזונה. האם תזונה נכונה מספיקה להרזיה או שמא שמירה על משקל גוף תקין לאורך זמן דורש שינוי הרגלים לטווח הארוך? מה תפקידם של תוספי מזון לירידה במשקל ובאיזו מידה תזונה מאוזנת מספיקה בפני עצמה? האם אפשר להרכיב תפריט תזונה מותאם לתהליך הרזיה ללא תוסף תזונה לירידה במשקל, ומה מידת יעילותו לטווח הארוך?

מאת: מואיז אלוש - בריאותידיאטה ותזונה13/09/101548 צפיות
תוספי מזון וחומצות שומן אומגה 3 מוכרות לנו משנות הארבעים. מה השתנה בשבעים שנה בתחום המחקר והפיתוח של יצרני תוספי מזון אומגה 3. האם מכון ולקני, הידוע בפיתוחים בתחום החקלאות בעולם, יהייה חלוץ גם בתחום חומצות השומן ? מרווה מרושתת ושמן המרווה מול שמן פשתן כמקור נפוץ לאומגה 3 צמחי.

מאת: מואיז אלוש - בריאותידיאטה ותזונה13/09/101419 צפיות
תוסף מזון אומגה 3 נפוץ מאוד במחוזותינו. חומצות שומן אומגה 3 ושמן דגים נמכרים בכל חנות טבע. מה התרומה של חומצות שומן אומגה 3 ותוספי שמן גדים לבריאותנו, והאם ניתן לקבל אומגה 3 צמחית באמצעות התזונה.

מאת: מואיז אלוש - בריאותידיאטה ותזונה09/08/102547 צפיות
שמן המרווה המרושתת הולך ותופס מקום חשוב בשוק חומצות השומן אומגה 3. מכון ולקני פיתח את שמן המרווה לא רק כמקור חלופי לאומגה 3 אלא גם כשמן מעניין מבחינת התועלת הבריאותית שלו. פרופיל השומנים של המרווה המרושתת וליתר דיוק זרעי המרווה המרושתת ממצב את שמן המרווה כאחד המקורות הטובים לאומגה 3 המצויים כיום.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214405 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201466 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192028 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181575 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172292 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica