חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמן מרווה מרושתת כמקור אומגה 3 צמחי פיתוח מכון ולקני

צמח המרווה

המרווה היא למעשה משפחה רחבה המונה מעל 2000 זנים שונים הגדלים בר ברחבי הגלובוס.במדינת ישראל לבדה דגלים כ 24 זנים של צמחי המרווה.צמח המרווה מוכר כצמח תבלין ואף בסגולותו הרפואיות.

מרווה מרושתת

צמח המרווה מוכר אלפים בשנים ומופיע באיזכורים בהיסטוריה.מרווה המרושתת הוא זן מני מעל 2000 זנים שונים של צמח המרווה.מרווה מרושתת, או "סאלביה סקלריאה", גדלה בצפון הארץ ומרכז אמריקה בצורה חופשית.

פיתוח בתחום המרווה המרושתת

מכון ולקני במדינת ישראל חקר את המרווה המרושתת והצליח לפתח את שמן המרווה המופק מזרעי המרווה המרושתת.שמן המרווה נוצר בכבישה קרה של זרעי מרווה מרושתת ולשמן רכיבים טבעיים מרתקים מבחינה בריאותית:

שמן המרווה מכיל כ 50% אומגה 3 צמחי יציב, חוצת שומן אלא לינולנית.שמן המרווה, בניגוד לחלק מהמקורות הזמינים לאומגה 3, אינו מכיל רעלנים מהאוקיינוסים או מן הצומח.בנוסף לריכוז גבוה של אומגה 3 צמחי, שמן המרווה המרושתת מכיל מעל 100 חומרים טבעיים, בהם קו אנזים 10, קלראול, מנול, לינוליל, טוקופרול, חומרים נוגדי דלקת ועוד.

יתרונות המרווה המרושתת

המרווה המרושתת, שלא כמו חלק מהזנים האחרים של צמח המרווה, אינו מכיל אלרגנים מוכרים או רעלנים צמחיים. המרווה המרושתת שפוחה במכון ולקני ע"י נתיב דודאי מהווה פיתוח משמעותי כמקור צמחי יוצר דופן לאומגה 3 בעולם של זיהומים בימות ובאוקיינוסים.המרווה המרושתת יכולה לגדול במספר מקומות מבחינת האקלים, והיא גדלה גם מחוץ לאיזור המזרח התיכון.

מרווה מרושתת בראי הרפואה

הרפואה האלטרנטיבית כוללת ענף שלם של רפואת צמחים וצמחי מרפא, בהם צמח המרווה באופן כללי.הרפואה הקונבנציונלית ה"שמרנית" מעדיפה להתמקד במחקרים. מפתיע הוא, שלמרות הנאמר, לעיתים רופאים קונבנציונלים ממליצים על חומצות שומן אומגה 3 כחלק מהטיפול הקונבנציונלי.היות ושמן המרווה מצמח המרווה המרושתת נמכר משנת 2009 במדינת ישראל, רופאים מסויימים ממליצים במפורש על שמן מרווה מרושתת של החברה המשווקת.

לסיכום, מרווה מרושת היא זן של מצח המרווה. המרווה המרושתת "עלתה לכותרות" לאחרונה בעקבות פיתוח של מכון ולקני במדינת ישראל שעיקרו מיצוי אומגה 3 צמחית מזרעי המרווה המרושתת. שמן המרווה המרושתת מעניין מבחינת פרופיל השומנים שלו. שמן המרווה מכיל מלבד אומגה 3 צמחי אומגה 9 וכן ויטמינים ונוגדי חמצון אחרים. שמן המררווה המרושתת אינו נמכר בחנויות ומשווק ע"י משווקים מורשים כגון אומגה 3 הדור החדש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אומגה 3 צמחי שמן המרווה

משווק את שמן המרווה כמקור לאומגה 3 צמחי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מואיז אלוש - בריאותי

מאת: מואיז אלוש - בריאותיהריון ולידה07/08/111056 צפיות
כיצד צריכת פשתן יכולה להשפיע על מהלך ההריון והאם יש לפשתן תופעות לוואי?. ידוע שגוף האישה במהלך חודשי הלידה מספק לעובר את התזונה שלו, וכי העובר תלוי לחלוטין במשאבים שהוא מקבל מאימו ההרה. התזונה הם אשר יקחו חלק בבניית תאי העובר במהלך ההריון. חשיבות צריכת "תוספת הזנה" ובפרט אומגה 3 צריכה להיות ברורה לכל. ההבדלים בין שמן פשתן לבין אומגה 3 מרווה עשויים להיות מהותיים למרות ששניהם צמחיים.

מאת: מואיז אלוש - בריאותיהריון ולידה07/08/111056 צפיות
תזונה בהריון עבור אישה הרה בעידן המודרנית היא יותר מאשר בחירה. ידוע שגוף האישה במהלך תקופת ההריון מספק לעובר את התזונה שלו, וכי העובר תלוי במזון שהוא מקבל מאימו ההרה. המזון הם אשר יקחו חלק בבניית תאי העובר במהלך החודשים הללו. חשיבות צריכת תוספת תזונה ובפרט אומגה 3 צריכה להיות ברורה לכל. ההבדלים בין מקורות אומגה 3 שונים לבין מקורות אחרים עשויים להיות מהותיים עבור האישה ההרה.

מאת: מואיז אלוש - בריאותיהריון ולידה07/08/111064 צפיות
תזונה במהלך הריון והנקה עבור רבים הוא לא רק אופצייה. ידוע שגוף האישה במהלך הריון מספק לעובר את התזונה שלו, וכי העובר תלוי לחלוטין במזון שהוא מקבל מאימו ההרה. ההשקעה הם אשר יקחו חלק בבניית תאי העובר במהלך ההריון. חשיבות צריכת "תוספת הזנה" ובפרט סידן ואומגה 3 צריכה להיות ברורה לכל. ההבדלים בין שמן פשתן לבין אומגה 3 מרווה עשויים להיות מהותיים לכולנו.

מאת: מואיז אלוש - בריאותיתוספי מזון28/10/101371 צפיות
ויטמינים מינרלים ונוגדי חמצון צובאים על מדפי הבריאות. אילו תוספי מזון נחוצים באמת ועל מה ניתן לוותר? מינרלים ונוגדי חנצון חיוניים לגופנו ואולם תוספי מזון מסוימים מכילים כמויות עצומות! על ויטמינים מינרלים ושאר ירקות בסל תוספי המזון של ימנו.

מאת: מואיז אלוש - בריאותידיאטה ותזונה28/10/101299 צפיות
המילה דיאטה מזוהה על הרזיה, למרות שתהליך הרזיה מורכב הרבה יותר משינוי תזונה. האם תזונה נכונה מספיקה להרזיה או שמא שמירה על משקל גוף תקין לאורך זמן דורש שינוי הרגלים לטווח הארוך? מה תפקידם של תוספי מזון לירידה במשקל ובאיזו מידה תזונה מאוזנת מספיקה בפני עצמה? האם אפשר להרכיב תפריט תזונה מותאם לתהליך הרזיה ללא תוסף תזונה לירידה במשקל, ומה מידת יעילותו לטווח הארוך?

מאת: מואיז אלוש - בריאותידיאטה ותזונה13/09/101548 צפיות
תוספי מזון וחומצות שומן אומגה 3 מוכרות לנו משנות הארבעים. מה השתנה בשבעים שנה בתחום המחקר והפיתוח של יצרני תוספי מזון אומגה 3. האם מכון ולקני, הידוע בפיתוחים בתחום החקלאות בעולם, יהייה חלוץ גם בתחום חומצות השומן ? מרווה מרושתת ושמן המרווה מול שמן פשתן כמקור נפוץ לאומגה 3 צמחי.

מאת: מואיז אלוש - בריאותידיאטה ותזונה13/09/101419 צפיות
תוסף מזון אומגה 3 נפוץ מאוד במחוזותינו. חומצות שומן אומגה 3 ושמן דגים נמכרים בכל חנות טבע. מה התרומה של חומצות שומן אומגה 3 ותוספי שמן גדים לבריאותנו, והאם ניתן לקבל אומגה 3 צמחית באמצעות התזונה.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181691 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181274 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189654 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181486 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181560 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica