חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלימות

מאת: יוסי קרמר אקטואליה13/08/20111040 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אלימות.
למה אנשים אלימים? אלימות נובעת כתוצאה מהתנהגות שהיא אינה רגועה, ואורח חיים שהוא אינו שלוו.
אלימות מתרחשת כאשר בן אנוש פוגע בבן אנוש אחר, אם הדבר נעשה באופן מילולי, ואם הדבר נעשה באופן פיזי.
למה? כיוון שמי שאלים סובל, ומי שסובל מוציא את תסכולו על האחר, שהופך להיות האובייקט והקורבן לתסכולו.
למה? כיוון שבשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו אנחנו איננו יודעים מהו רוגע פנימי, ולכן אנחנו איננו יודעים לפרש ולהגדיר לעצמנו מהי זהותנו האמיתית, ומהי המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים, כיוון שכך אנחנו חיים חיי סבל.
מהי זהותנו האמיתית? כיום בן האנוש הוא רגיש, אמוציונאלי, וחייו מתנהלים באופן שהוא אינו ענייני.
זהותנו האמיתית היא כאשר אנחנו רגועים, רציונאליים, שחיינו מתנהלים באופן ענייני, זהות שמותאמת למהות ומטרת חיינו.
כאשר נתחבר לזהותנו האמיתית, נוכל לפרש באופן ברור יותר את המציאות האמיתית, הן מהבחינה האבולוציונית, הן מהבחינה הקוסמית, והן מהבחינה הרוחנית.
רק כאשר נתקן את האשיות ונשתנה, המציאות שבה נחיה תשתנה, ולא להיפך.
ואז? כאשר נגיע לשלב התפתחותי מתקדם זה, נפעיל את גופנו הפיזי באופן השפוי.
כאשר נפעיל את גופנו הפיזי באופן השפוי, אורח חיינו יתאפיין ויתנהל באופן מסודר ושיגרתי.
כלומר, אורח חיינו יהיה רגוע ושלוו.
מה זה רגש? רגש הוא חומר כימי, סם שאנחנו מייצרים בתוך הגוף, שגורם לנו להיכנס למצב של הזיה, ואז אנחנו יוצרים לעצמנו מציאות שהיא אשליה, מה שגורם לנו להתנהגות שהיא אינה רגועה ואף אלימה כתוצאה מהרגשות.
למה הדבר דומה? נרקומן מזריק את הסם לגופו באמצעות מזרק למחזור הדם, מה שגורם לו למצב של הזיה, ההבדל הוא שמי שמייצר ומפעיל את גופו באמצעות הרגש, שזהו גם כן סם, מייצר את הסם בתוך גופו, ואז הוא נכנס למצב של הזיה, מה שגורם לו להתנתק מזהותו האמיתית, למציאות שהיא אשליה.
מהו אורח חיים רגוע ושלוו? בשלב זה אנחנו מפעילים את גופנו ומתנהגים באופן רגשי, אמוציונלי, כלומר גופנו מופעל באמצעות הרגשות הפנימיים שבנו.
כתוצאה מכך, התנהגותנו אינה רגועה ואינה תואמת את מהות ומטרת חיינו.
מהו הרוגע הפנימי? הרוגע הפנימי זהו מצב שבו אנחנו איננו מייצרים ומפעילים את גופנו באמצעות הרגשות הפנימיים שבנו.
כלומר, ההפעלה נעשית ללא הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגשה הטובה, וגם ללא הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגשה הרעה.
חינכו, תכנתו, אילפו אותנו, לחיות עם הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגשה הטובה, כמו: אהבה, אושר, שמחה, צחוק, הנאה, יצר מיני ועוד, אבל אמרו לנו שהעיקר שלא נחייה עם הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגשה הרעה, כמו: פחד, חרדה, דיכאון, שנאה, כעס, לחץ, צער, עצב ועוד.
וככה עם הנדנדה הרגשית, עם הזיגזג הרגשי הזה, שנע בין הרגש החיובי הטוב לבין הרגש השלילי הרע אנחנו חיים.
אבל ישנה אפשרות שלישית, שאותה לא לימדו אותנו, והיא לחיות ללא הרגשות החיוביים הטובים, וגם ללא הרגשות השליליים הרעים הקיים בנו, וזהו הרוגע הפנימי וזוהי זהותנו האמיתית.
הסיבה העיקרית לאלימות היא הרגשות הפנימיים שבנו.
מהי השלווה? השלווה משלימה את הרוגע הפנימי, והיא מאפשרת לנו את החיים הבריאים כמו, תזונה, פעילות גופנית, שינה, שמירה על טמפרטורת הגוף, נשימות סדירות, שמירה על היגיינה אישית וסביבתית, לחיות ללא לחץ של זמן, חיים ללא דאגות הישרדות ועוד.
אורח חיים שמתנהל באופן רגוע ושלוו, מאפשר לנו להיות בריאים יותר, אבל בעיקר מקטין ואף מונע מאיתנו את הסבל.
מה כל זה קשור לאלימות? אלימות היא תוצאה ישירה של חוסר מודעות עצמית ואורח חיים שמתנהל ללא סדר ושיגרה, וכתוצאה מכך שאנחנו לא רגועים, וחיינו אינם שלווים.
כתוצאה מכך קיימת האלימות.
המציאות האישית, המשפחתית, והחברתית כיום היא, שהשיטה שבה אנחנו חיים משקפת את אישיותנו האגואיסטית, האינטרסנטית והמניפולטיבית, שגורמת לאנשים להתנהג בהתאם.
כאשר שיטת המחייה היא באמצעות הכסף, והכסף הוא האמצעי היחידי כדי לשרוד ולחיות, מציאות זו אינה מאפשרת את החיים הרגועים והשלווים.
מצב זה מגביר את הפחד, החרדה והבלבול אצל האנשים, מה שמייצר אלימות.
מסקנה: חיים שמתאפיינים ברוגע ובשלווה, בסדר ושיגרה, יקטינו את האלימות האישית, המשפחתית והחברתית.
סיכום: הסיבה העיקרית לאלימות היא הרגשות הפנימיים שבנו, שהם הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגיש טוב, והרגשות השליליים שגורמים לנו להרגיש רע עם עצמנו.
כתוצאה מבעיות זהות, הפרוש שלנו לרגשות הפנימיים שבנו הוא שגוי, מה שגורם לכך שאת רגשותינו הפנימיים אנחנו משליכים, מייחסים, אותם כלפי אותו אובייקט שהופך להיות הקורבן שלנו לאלימות הקיימת בנו. 
המסר במאמר: חוסר היכולת לרוגע פנימי, בעיית זהות, חיים שאינם שלווים, ושיטת מחייה שמקשה על החיים מכול הבחינות, יוצרת מציאות אלימה.

 



תגיות המאמר: כעס, אלימות, רגשות, הרס עצמי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161039 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141412 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148949 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141859 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141225 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222270 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222245 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221653 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211501 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211479 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211296 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211151 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica