חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שעסקים צריכים לדעת אודות בניית אתרי אינטרנט!

מאת: דניאל קולבניית אתרים14/08/2011962 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בנושא בניית אתרי אינטרנט קיימות הצעות שונות ורבות מכל מנה פרילנסרים ובניהם "לא מקצועים", פרילנסרים שלא כחוק/לא קיימות בפועל שלא מנפיקות חשבוניות/קבלות ומומלץ להיזהר מאוד בעניין כדי לא להגיע למקרים לא נעימים והוצאות כספיות שלא נחוצות לגמרי כאשר באופן כללי זה לא היה אמור לקרות. 

אז מה זה אתר באינטרנט? 
כמו כולכם מכירים קטלוגים שונים או פלאיירים אז מערכת אינטרנטית למעשה שטח של אינפורמציה שמספק לכלל הגולשים. אכן שאתר אינטרנט באופן משמעותי יותר מפותח מקטלוג אך המטרה בסופו של דבר אותה מטרה, להביא למבקרים ליצור קשר עם החברה. 

במקרה והחלטתי להקים אתר באינטרנט, באילו מחירים מדובר ? 
מסיבה שהשוק הקמת אתרי אינטרנט פרוץ מכל הכיוונים, יש צורך אז מאוד להיזהר מאינם מקצועיים כאלה ואחרים שמבטיחים עולמות ומעניקים משהו אחר ולפעמים גם לא פועל או לא בהכרח פועל כפי שצריך או בכלל לוקחים מקדמה ומורחים את העבודה שבועות רבים כאשר התחייבו ל 24 ימי עסקים לדוגמא. ישנם מספר של נוכלים. 
סוגר 1:
שלא מנפיק חשבוניות/קבלות וכן טוען שמספק ובסופו של דבר מדפיס משהו מודפס מהמדפסת ששווה ערך של זה אפס עגול שלא קביל ואינו חוקי.
סוג 2:
מבטיחים דברים רבים לקליינטים כדי לגרום להם להישאר ולרכוש מעימם אתר.
ייתכנו סימנים רבים אצל עסקים שלא מנוסים ולזהות אותם ניתן רק מהידע שאותו למעשה אין אצל כלל קליינטים פוטנציאלים כי אתרים לא מפתחים כל שבוע כדי שאפשר ללמוד לזהות אותם.

בכל זאת, כיצד אני מגלה בעלי מקצוע אשר אינם מנוסים בענף בניית אתרי אינטרנט ?
בעצם אם מפתח אומר כל הזמן שיש לו הרבה אתרי אינטרנט והוא הרבה שנים מתכנת בתחום ויש לו אתר אינטרנט אבל אינו מוצג שם כלום בעצם ולשאלתכם "אפשר לראות אתרי אינטרנט" הוא ממציא תירוצים, זה רמז לנתק התקשרות ולהמשיך לחפש בונה אתרים אחר. בתכלס אם אתה שנים מפתח ובתחום, לא יכולת לבנות פרויקט מכל העשרות האתרים באינטרנט ששבנית שניתן יהיה להציג לגולשים ? סימפטום של "הסנדלר היחף" אומר לכם משהו ? אם כן, זהו לא המקרה.

אני מתקשה לזהות מפתחים שאינם בעלי ניסיון, מה מומלץ לעשות ? 
קודם כל לראות את תיק העבודות, להגיע לפרויקטים שמוצגים שם ולראות בחלק התחתון שאכן יש קרדיט לאתר של הבונה האתרים. ישנם מקרים רבים שאין קרדיט של בונה אתר מסיבות שונות וזה לא אומר שהוא לא בנה את האתר אבל זאת דרך ראשונה.
הדרך השנייה היא שמעדיפים רבים לעשות כאשר הם בכל זאת בספק, להתקשר לקליינטים ולדרוש ביקורת על המפתח. איך הוא, האם קיבלו כל מה שהיה בהסכם , איך התנהלות ויחסי אנוש ועוד מידע נחוץ לכם. 

לבסוף!
א. כפי שאתם מבצעים בדיקות בחנויות שונות בעבור מוצרים יחודיים ומוכנים לשלם יותר על מנת לקבל שקט נפשי, יחס טוב, עבודה מצוינת ומעולה, יחסי אנוש מקצועיים אזי צריך לדעת לפעמים כיצד לשלם טיפה יותר כדי לקבל כל זה.

ב. לאחר שראיתם את כל האתרי אינטרנט, חייגתם לקליינטים שלו, קיבלתם המלצות חיוביות, תעשו החלטה בעניין. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה, דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל קול

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/171373 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: דניאל קולבניית אתרים20/05/12912 צפיות
אתר שיווקי מבצע עסקאות 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשעות. בניגוד לחנות הפועלת רק מספר שעות ביממה וסגורה בלילות, בשבתות ובימי חג ,אתר אינטרנט עובד ללא הפסקה ומוכר בכל זמן נתון.

מאת: דניאל קולבניית אתרים09/05/12945 צפיות
חנות וירטואלית יכולה לחשוף את המוצר שלכם לקהל לקוחות עצום, בכל הארץ ולא רק בעיר שבה אתם גרים. חנות וירטואלית חוסכת לכם הוצאות פרסום. באמצעות כתובת המייל של הלקוח תוכלו להודיע על מבצעים, הנחות, מוצרים חדשים ועוד.

מאת: דניאל קולבניית אתרים05/05/121011 צפיות
בשל התחרות הרבה בתחום בניית אתרים, חברות רבות מציעות בניית אתרים בזול. כדאי לבדוק המלצות של חברות הבונות אתרים וכמו כן לערוך מחקר שווקים ובדרך זו למצוא חברה שנותנת הצעה של בניית אתרים בזול ובהחלט האתר יכול להיות יעיל ביותר ומעודכן ועל רמה גבוהה.

מאת: דניאל קולבניית אתרים24/04/12858 צפיות
בניית אתר לעסק שומרת על היחסים עם לקוחות קיימים. באמצעות מועדון לקוחות, שליחת מסרים והודעות על מבצעים שונים תוכלו לשמור על הקשרים העסקיים עם הלקוחות הקיימים.

מאת: דניאל קולבניית אתרים09/08/111026 צפיות
מדובר בהמרת עיצוב מערכת אינטרנטית (לדוגמה PSD) לפורמט HTML. עקב הריבוי של הבראוזרים בעולם (פייר-פוקס,כרום,אינטרנט אקספלורר,ספארי) והורסיות אלו ואחרות יש צורך לקודד אותם האתרי אינטרנט כך שיתאימו ויהיו זהים בכל הדפדפנים על פי התקן הבינלאומי W3C.

מאת: דניאל קולקידום אתרים07/03/101107 צפיות
מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש? הוא אוסף שיטות אשר נותנות למנועי חיפוש לקרוא ולהבין יותר טוב את האתר...

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213603 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162131 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica