חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רילוקיישן ושילוח חפצים אישיים לחו"ל

מאת: יעל רותםיבוא ויצוא15/08/20111109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אולי עייפתם מהמקום בו אתם מתגוררים ואתם מעדיפים לעבור למקום אחר או אולי החברה בה אתם עוברים, החליטה להעביר את העסק למדינה אחרת או לפתוח סניף במקום אחר, אך עדיין רוצה להמשיך להעסיק אתכם. בשני המקרים האלה אתם תאלצו לבצע רילוקשיין למדינה אחרת, אם מבחינת עבודה או מבחינה אישית, במידה ותחפצו לשמור על מקום עבודתכם.

ברור שמעבר למדינה אחרת זה במקרה הטוב, חוויה של פעם בחיים וכדאי לתכנן אותה היטב באופן מסודר, בסבלנות רבה ובנחישות.

בשני המקרים האלה, גם תצטרכו לדאוג למעבר דירה לחו"ל ולשילוח של חפציכם האישיים. צריך לעשות פעולות שונות, כאשר מדובר בשילוח בינלאומי ויש 2 דרכים לבצע שילוח של החפצים במקרה של רילוקיישן: שילוח ימי ושילוח אווירי. כמובן ששילוח ימי לוקח יותר זמן, אך הוא חוסך כסף ומבטיח שהחפצים שאתם משלחים, יגיעו בשלום. בכל מקרה, צריך לבדוק את התעריפים במלואם.

אם החלטתם על שילוח ימי, סביר להניח שמה שתקחו אתכם יוכנס לקונטיינר ממקום המגורים שלכם ועד למדינת היעד. הקונטיינרים מותאמים למסע ימי, כך שאין מה לחשוש לחפצים המאוחסנים בהם מרטיבות ולחות. ברור שכל נושא המיסים מנמל לנמל הוא חלק מהייעוץ והשירות שתקבלו, כאשר תפנו לחברה המתמחה בשילוח בינלאומי.

כמה טיפים לגבי חפצים אישיים שאתם לוקחים:

  1. תכננו ביעילות, בחכמה ותתחילו הרבה לפני המעבר, כדי שיהיה לכם מספיק זמן לתכנן ולהחליט מה אתם לוקחים איתכם ומה לא. אם תוכלו לוותר על כמה פרטי ריהוט, תחסכו לכם בהוצאה, אלא אם כן קשה לכם להפרד מהם או לחילופין, מדובר בריהוט מחדר הילדים שלכם. תכנון חכם יחסוך לכם בהוצאות ובהיסטריה.

  2. כדי לדאוג שכל מה שאתם אורזים, יגיע בשלום וללא פגע - דאגו לחומרי אריזה ראויים ודווקא במקרה הזה אל תחסכו בהוצאה, כדי שאחר כך לא תצטערו וההוצאה תהיה גדולה יותר, בנוסף לבזבוז זמן ועוגמת נפש.

  3. בד"כ חברת השילוח תתעקש כי מכשירי חשמל יהיו מוכנים בצורה הטובה ביותר למעבר ויציעו סיוע בעצמם בעניין הזה, בתשלום. זה שווה לכם, למרות שזה נראה לכם מיותר. זה ממש לא וכך תהיו בטוחים שכל מכשירי החשמל יעבדו במדינת היעד שלכם.

  4. שימו לב כשאתם אורזים את כל שאר החפצים שלכם, שהכל סגור כמו שצרי ותייגו היטב את הקופסאות, כדי שכאשר הכל יגיע לביתכם החדש, תוכלו לפרוק ביעילות ובלי לחץ.

  5. חשוב שתדעו כי על מוצרים בעלי ערך כמו מוצרי חשמל, תצטרכו לשלם מכס כאשר תשובו לארץ בסיום תקפות השליחות בחו"ל. לכן חשוב לדווח ביציאה מן הארץ על מוצרם אותם אתם לוקחים איתכם, כדי שלא תצטרכו לשלם שנית על חפצים שבעצם קניתם בארץ. בכל מקרה, אם תקבלו סטטוס של תושב חוזר, תהיו זכאים להקלות במכס ומיסים.
  6. לסיום, הכינו לכם קופסא אחת, שבה יהיו כל הדברים החיוניים ביותר עבורכם, עד ליום המעבר ואותה תסגרו ברגע האחרון, כולל כל הניירת החשובה ביותר. נסיעה טובה ובהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פארטי אפ מיזם גורפ - פתרונות אינטרנט לעסקים

http://www.partyup.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל רותם

מאת: יעל רותםאינטרנט - כללי27/12/11954 צפיות
אתרי חדשות באינטרנט הם נפוצים מאוד, חלקם פורטלים גדולים וחלקם אתרי נישה העוסקים בתחום מקצועי מסויים, כמו לדוגמה אתרי חדשות טכנולוגיה, היי טק או בניית אתרים באינטרנט.

מאת: יעל רותםפיסול18/12/111653 צפיות
לאחר מות אדם יקר, אנו רוצים להנציח אותו בצורה הכי מכובדת שניתן. אין כמו מצבות אומנותיות בכדי להעביר את הרגשות שלנו כלפיו.

מאת: יעל רותםייעוץ משפטי12/12/112136 צפיות
כאשר אנו פונים ליעוץ משפטי עקב תביעה או ביצוע עבירה חלילה, עלינו לבחור משרד עורכי דין העוסק בתחום המשפטי המתאים לענייננו.

מאת: יעל רותםהריון ולידה08/12/111030 צפיות
נשים עוברות במהלך ההריון שינויים שונים, בדיקות ועוד, אשר עלולים לגרום חוסר ודאות ומתח. התייעצות בפורום הריון ולידה באינטרנט יכולה לסייע במציאת פיתרון, או לפחות בתחושת שיתוף.

מאת: יעל רותםעיצוב פנים06/12/111022 צפיות
ניתן לעצם את הבית גם מבלי לשבור חיסכון. לפניכם כמה עצות מועילות כיצד לעצב את חדרי הבית בצורה חסכונית.

מאת: יעל רותםאימונים17/11/111679 צפיות
עבור אלה המקפידים על אימוני ספורט, ישנן כיום נעלי ספורט שונות ומגוונות - כל סוג מתאים לפעילות שונה, למבנה רגל אחר ולטעמו האישי שונה של המתאמן. המאמר סוקר סוגים שונים של נעלי ריצה וספורט.

מאת: יעל רותםספא21/08/111021 צפיות
אין כמו בילוי בספא - הוא מרגיע ומפנק, וכיום ניתן לרכוש חבילת ספא בצפון - שהוא "ה"מקום לספא בישראל. מה תקבלו? ארוחות מפנקות, עיסויים, בריכה, ג'קוזי ואפילו טיפולים במים כמו ווטסו ועוד.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211019 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181997 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181068 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171463 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161931 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161985 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161728 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica