חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי נעלי ריצה לאימון גופני

מאת: יעל רותםאימונים17/11/20111678 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעם כשרצינו לרוץ או לעשות ספורט, כל מה שהיה צריך זה לקפוץ לחנותולקנות סוג נעלי סניקרס. איתם כבר היינו עושים הכל. הליכה וריצה ואפילובהתאמה לגי'נס וטי-שירט ביציאה השבועית שלנו עם החבר'ה. היום בחירה של נעליריצה זה פרוייקט לא פשוט, בהתחשב באפשרויות הרבות שקיימות. אם אתם מבקריםבחנות ספורט או קוראים שבועון ספורט, תמצאו מונחים רבים ולא מובנים,הקשורים למבנים שונים של נעלי ריצה. תגלו שיש מגוון רחב של נעלים במותגיםובתיאורי ביצועים מופלאים. נעלי ריצה המאפשרות שליטה על התנועה, סוגי ריפודשונים ואף הגדרות של סוגי ריצה שונים. תגלו גם שנעלי הריצה מתחלקים על פיסוגי המדרך אשר עליו אתם רצים, כגון: אספלט, מדרכה, שבילי חוליים וכו'.אפילו ניתן למצוא נעלים על פי הגדרת מהירות הריצה או האימון שלכם: מהיר,איטי או ריצה מתונה. על כל נעלי הריצה האלה, יש גם נעלי ספורט המיועדותבאופן מובהק להליכה. נעלי הליכה גם הם מקוטלגים על פי המדרך, מבנה הרגלייםשלכם, הליכה בתוך מבנה או בטבע וכו'.

מותגי נעלי הריצה השונים מציעים כל אחד יתרונות שונים ולהלן מס' דוגמאות:

נעלי אסיקס - נחשבים בשוק נעלי הריצה, כאחת מיצרניותנעלי הספורט הטובים ביותר לריצה, עבור גברים. נעל מצויינת לתמיכה בקשת כףהרגל ומדרך נוח. כמו כן, נעלי אסיקס נחשבות לנעלים חדשניות, גמישות מאודויציבות, אשר מתאימות גם לספורטאים בעלי משקל כבד. תמיד כמובן, צריך למדודמס' דגמים, כדי לבדוק את הנוחות.

נעלי הספורט ברוקס - שם נוסף בתחום נעלי הריצה, שקייםמשנת 1914. נעלי הספורט של החברה ידועים כנעליים מתאימות יותר לכדורגלולריצה. ניתן למצוא מבחר דגמים שונים של החברה, אשר חביבים מאוד על אצנים.

אם אתם מחפשים מותג זול יחסית, ברוקס הן לא אופציה מבחינתכם. המותג נחשבליוקרתי מאוד והמחירים הם בהתאם. במקור החברה ייצרה נעלי ריצה המיועדתלספורט ימי, אך כיום מייצרות גם נעלים לסוגי ספורט אחרים.

נעלי נייק - נעלי נייק ידועות יותר בשוק בגדי הספורטשלהם, אך לא פחות מזה גם בנעלי הריצה. בנעלי נייק תוכלו למצוא גם דגמיםזולים יחסית, כגון: Shox, Air Max ועוד.

החברה ידועה כמפרסמת את תמיכתה בספורטאים מצטיינים בעולם, בין היתרקבוצת מנצ'סטר יונייטד וברצלונה. נעלי נייק מצטיינות בעיצובים מיוחדיםומגוונים.

נעלי סאקוני - נעלי סאקוני נחשבת לחברה מאוד מכובדת בשוק נעלי הריצה. הם מייצרים מבחר גדול מאוד של נעלי ריצה, בין היתר דגמיםבשם Saucony Hurricane, Triumph ועוד.

גם אם אתם מחפשים את המודל החדש ביותר של החברה, או מחפשים דגמים ישניםיותר, כדי לרכוש נעלים בהנחה - תוכלו למצוא מגוון מכובד של נעלי ריצה,לבחירתכם. חברת סאקוני מייצרים נעלי ריצה, נעלי אימון, נעלים המיועדותלריצה תחרותית ואף נעלי הליכה ולכן הם מתאימים לכל ספורטאי. החברה מייצרתגם אביזרי ספורט נלווים, כגון חליפות ספורט, חולצות טי-שירט ומכנסי ספורטקצרים.

נעלי הריצה של סאקוני מיוצרים על פי 2 הגדרות מרכזיות: כביש ושביל. ישלהם גם נעליים לאיזור שטח ישרים, בינוניים ואפילו תנאי שטח קיצוניים - לכןיש צורך לבחור נעליים מתאימות ביותר לספורט ולתנאי השטח שבו אתם מבצעים אתהאימונים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פארטי אפ מיזם גורפ - פתרונות אינטרנט לעסקים

http://www.partyup.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל רותם

מאת: יעל רותםאינטרנט - כללי27/12/11954 צפיות
אתרי חדשות באינטרנט הם נפוצים מאוד, חלקם פורטלים גדולים וחלקם אתרי נישה העוסקים בתחום מקצועי מסויים, כמו לדוגמה אתרי חדשות טכנולוגיה, היי טק או בניית אתרים באינטרנט.

מאת: יעל רותםפיסול18/12/111653 צפיות
לאחר מות אדם יקר, אנו רוצים להנציח אותו בצורה הכי מכובדת שניתן. אין כמו מצבות אומנותיות בכדי להעביר את הרגשות שלנו כלפיו.

מאת: יעל רותםייעוץ משפטי12/12/112136 צפיות
כאשר אנו פונים ליעוץ משפטי עקב תביעה או ביצוע עבירה חלילה, עלינו לבחור משרד עורכי דין העוסק בתחום המשפטי המתאים לענייננו.

מאת: יעל רותםהריון ולידה08/12/111030 צפיות
נשים עוברות במהלך ההריון שינויים שונים, בדיקות ועוד, אשר עלולים לגרום חוסר ודאות ומתח. התייעצות בפורום הריון ולידה באינטרנט יכולה לסייע במציאת פיתרון, או לפחות בתחושת שיתוף.

מאת: יעל רותםעיצוב פנים06/12/111022 צפיות
ניתן לעצם את הבית גם מבלי לשבור חיסכון. לפניכם כמה עצות מועילות כיצד לעצב את חדרי הבית בצורה חסכונית.

מאת: יעל רותםספא21/08/111021 צפיות
אין כמו בילוי בספא - הוא מרגיע ומפנק, וכיום ניתן לרכוש חבילת ספא בצפון - שהוא "ה"מקום לספא בישראל. מה תקבלו? ארוחות מפנקות, עיסויים, בריכה, ג'קוזי ואפילו טיפולים במים כמו ווטסו ועוד.

מאת: יעל רותםדיני משפחה21/08/111552 צפיות
היכן כדאי לפתוח תיק גירושין? מדוע כדאי להתייעץ עם עורך דין לדיני משפחה? ומהם הבדלים בין בית הדין הרבני לבין בית המשפט לענייני משפחה?

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185634 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184603 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184022 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163580 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152667 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143023 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142854 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica