חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעוץ משפטי - משרד עורכי דין

מאת: יעל רותםייעוץ משפטי12/12/20112134 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משרד עורך דין מתמחה במספר נושאים מתחום מסוים או ממספר תחומים. למשל יש משרדים המתמחים בדיני משפחה ונמצאים בהם עורכי דין העוסקים רק בנושאים הקשורים לתחום זה. למשל יש עורך דין גירושין, עורך דין שמתעסק בצוואות ובירושות, עורך דין המטפל באימוץ ילדים ועוד.

עוד דוגמא היא משרד המתמחה בדיני נזיקין, ומעניק יעוץ משפטי בכל הקשור בתביעות לאחר תאונת דרכים, תביעה והגנה של תאונות עבודה. עורך דין תאונות דרכים מתעסק בשאלת האחריות בפגיעות גופניות או נפשיות הקורות לאדם. למשל, הולך רגל הנפצע בתאונת דרכים פגע וברח, ולא ניתן למצוא את האשם לכך, אותו הולך רגל תובע פיצויים מהביטוח הלאומי ומקבל סיוע מהקרן לנפגעי תאונות דרכים "קרנית".

משרדי עורכי דין נוספים מקיפים את נושא החוזים וההסכמים. לדוגמא הם מטפלים בפניות כמו רשלנות רפואית מצד רופאים לחולים - פגיעה נקודתית נפשית או גופנית, כתוצאה מכך חולים יכולים לתבוע בתי חולים בגין הזנחה רפואית. כמובן שמשרד המתעסק בחוזים, מכין חוזים וחוזים בינלאומיים, הוא עוסק בביטול חוזים, הפרת הסכמים של אחד הצדדים ועוד.

משרד עורך דין צבאי מתמחה בדיני צבא ובחוקים המשמעתיים בעבירות פליליות אזרחיות או פליליות. עבירות אלה נשפטות בבית הדין הצבאי - בית דין הנפרד מהאזרחי, ויכולים לייצג את הלקוח רק עורכי דין שהוסמכו להיות עורכי דין צבאיים. משרדי עורכי דין מייצגים חיילים בשירות סדיר או מילואים ואזרחים עובדי צה"ל בעבירות שונות כמו: עריקות, נפקדות, פגיעה בטוהר הנשק, אלימות פיזית ומילולית, ריגול ועוד.

משרדי עורך דין במרכז

במרכז יש מגוון משרדים של עורכי דין, המתמחים בכל הדינים והנושאים, והכמות של המשרדים היא גדולה. יש כמה סיבות לריכוז הגדול באזור המרכז וגוש דן והן למעשה קשורות אחת בשנייה. במרכז יש הרבה מקומות עבודה, והתעשייה בו מאוד מפותחת ולכן אנשים מעדיפים לגור באזור המרכז ולא באזורים שונים בארץ כמו הצפון - נהריה או הדרום דוגמת באר שבע.

מספר האנשים הרב גורר התעסקות משפטית יתרה. לצורך העניין, אנשים יעזרו יותר בעורכי דין גירושין כי כמות המתגרשים לעומת אזור הדרום גדולה יותר. בתל אביב בפרט ממוקמים משרדי עורכי דין רבים כי התחבורה מאוד נגישה. למשל יש מספר גדול של משרדים באזור הבורסה ובמגדלי עזריאלי בין היתר משום שיש תחנת אוטובוס ורכבת בסמוך אליהם.

באזור המרכז מצויים המון חיילים ואזרחים עובדי צה"ל המשרתים ועובדים בקריה ובבסיסים נוספים. בנוסף הנגישות והזמינות של החיילים והאזרחים גבוהה מבחינת משרדים ובתי דין צבאיים ובתי דין לערעורים. למשל בית הדין הצבאי המיוחד נמצא בקריה בתל אביב. בית הדין הצבאי התורן נמצא באזור ראשון לציון במחנה צריפין. בגלל הסיבות האלה קל יותר למצוא משרד עורך דין צבאי במרכז בעל שם, המעסיק עורכי דין מעולים וטובים שמעניקים ללקוח שירות ברמה גבוהה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פארטי אפ מיזם גורפ - פתרונות אינטרנט לעסקים

http://www.partyup.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל רותם

מאת: יעל רותםאינטרנט - כללי27/12/11952 צפיות
אתרי חדשות באינטרנט הם נפוצים מאוד, חלקם פורטלים גדולים וחלקם אתרי נישה העוסקים בתחום מקצועי מסויים, כמו לדוגמה אתרי חדשות טכנולוגיה, היי טק או בניית אתרים באינטרנט.

מאת: יעל רותםפיסול18/12/111651 צפיות
לאחר מות אדם יקר, אנו רוצים להנציח אותו בצורה הכי מכובדת שניתן. אין כמו מצבות אומנותיות בכדי להעביר את הרגשות שלנו כלפיו.

מאת: יעל רותםהריון ולידה08/12/111027 צפיות
נשים עוברות במהלך ההריון שינויים שונים, בדיקות ועוד, אשר עלולים לגרום חוסר ודאות ומתח. התייעצות בפורום הריון ולידה באינטרנט יכולה לסייע במציאת פיתרון, או לפחות בתחושת שיתוף.

מאת: יעל רותםעיצוב פנים06/12/111021 צפיות
ניתן לעצם את הבית גם מבלי לשבור חיסכון. לפניכם כמה עצות מועילות כיצד לעצב את חדרי הבית בצורה חסכונית.

מאת: יעל רותםאימונים17/11/111676 צפיות
עבור אלה המקפידים על אימוני ספורט, ישנן כיום נעלי ספורט שונות ומגוונות - כל סוג מתאים לפעילות שונה, למבנה רגל אחר ולטעמו האישי שונה של המתאמן. המאמר סוקר סוגים שונים של נעלי ריצה וספורט.

מאת: יעל רותםספא21/08/111020 צפיות
אין כמו בילוי בספא - הוא מרגיע ומפנק, וכיום ניתן לרכוש חבילת ספא בצפון - שהוא "ה"מקום לספא בישראל. מה תקבלו? ארוחות מפנקות, עיסויים, בריכה, ג'קוזי ואפילו טיפולים במים כמו ווטסו ועוד.

מאת: יעל רותםדיני משפחה21/08/111550 צפיות
היכן כדאי לפתוח תיק גירושין? מדוע כדאי להתייעץ עם עורך דין לדיני משפחה? ומהם הבדלים בין בית הדין הרבני לבין בית המשפט לענייני משפחה?

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ משפטי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי22/07/222358 צפיות
בקשה לשינויים בהיתר - בסמכות מהנדס העיר לאחר קבלת ההיתר, מבוצעים לעתים שינויים מזעריים במהלך הבנייה, או שנולד צורך בשינויים אלה לעומת המאושר בהיתר, עוד בטרם תחילת ביצוע הבנייה. מהנדס העיר רשאי לאשר, בעצמו או מי מטעמו, חלק מהשינויים (ראו רשימה בהמשך), ללא צורך בדיון או באישור של ועדת המשנה או רשות הרישוי. זאת, על פי תקנות התכנון והבנייה (התרת שינויים בהיתר על ידי מהנדס ועדה מקומית), תשנ"ב-1992. לבקשה בהליך זה לא נדרש תיק מידע. ההיתר נמסר לאחר בדיקת תכנית השינויים, במידה שהם עומדים בדרישות המפורטות בתקנות.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי13/07/201141 צפיות
בית המשפט זיכה בעל חברה אשר אשר השכירה נכס למכון קוסמטיקה ללא היתר. אף שיש לה כמה בעלי מניות, רק נגד אחד מהם נפתחו הליכים. בבית המשפט נחשף קשר חברי בין מפקח בעירייה לבין אחד מבעלי המניות. באשר לאכיפה בררנית והגנה מן הצדק קבע השופט כי מדובר באחד מאותם מקרים חריגים ונדירים המצדיקים את קבלת הטענה.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזייעוץ משפטי11/04/201216 צפיות
הגשתם בקשה להיתר בניה וקיבלתם סירוב? התקבלה החלטה בעניינכם ללא שנתנה לכם האפשרות לטעון את טענתכם? לא העניקו לכם הזדמנות לטעון את טענותיכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה ומהם זכויותיו של האזרח בפני הרשות ומהם חובותיה של הרשות?

מאת: tiloniייעוץ משפטי11/06/191260 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נגרמים לאנשים תמימים נזקי רכוש עקב רשלנות או אשמת צד שלישי. אלו נזקים שביכולתם להיגרם לדירה, לרכב, לעסק ולרכוש אחר, בדרכים שונות. אלו נזקים שעשויים להתרחש עקב אירועי שריפה, שיטפון, נזילות, שריפה, פריצה, אסונות טבע, ליקוי בניה ואחרים.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191329 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןייעוץ משפטי24/06/173514 צפיות
רלה הגישה לתיק ההוצאה לפועל בקשה בטענת פרעתי וטענה בין היתר שנגבו ממנה סכומים עודפים ומופרזים שכלל לא היו צריכים להיגבות ובאופן מפתיע (או שלא) טענתה התקבלה ולאחר חישוב הסכומים שנגבו ביתר במהלך השנים, יצא דווקא שהבנק פתאום חייב לה מיליונים של שקלים.

מאת: אופירייעוץ משפטי02/09/162055 צפיות
לנוטריון יש מגוון תפקידים. בין היתר הוא צריך לאשר ולאמת מגוון מסמכים, ולו על מנת שאלו יהיו קבילים להוות ראיות בבית המשפט- אם בארץ ואם בחו"ל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica