חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פחמן דו חמצני להעלמת צלוליט - טיפול חדשני

Carboxytherapy הינה טכניקה חדשה, פשוטה ומוכחת שיכולה לשפר באופןדרמטי את מראה הצלוליט, על ידי שיפור חילוף החומרים ברקמות המקומיות.הטיפול מהיר, נוח ובעל אחוזי הצלחה גבוהים בקרב המטופלים.

השיטה איננה כירורגית, ובמהלכה מוזרק CO2 (פחמן דו חמצני) אל תוך הרקמההתת-עורית, באמצעות מחט דקה ביותר (בעובי 0.3מ"מ). מנקודת ההזרקה, הפחמןהדו חמצני מתמוסס בקלות אל תוך הרקמות הסמוכות.

כיצד הפחמן הדו חמצני עובד?

טיפול Carboxytherapy עובד בשתי צורות. הראשונה והפשוטה בהחלט: פחמן דוחמצני מחסל בקלות תאי ורקמות שומן. הצורה השניה בה עוזר הפחמן הדו חמצני,היא בהרחבת כלי הדם באזור ההזרקה. הרחבת כלי הדם משמעה – זרימה גדולה יותרשל דם עם חמצן לאזור. זרימת החמצן המוגברת מונעת את הצטברותם של נוזלים ביןתאי השומן הנותרים.

האם הטיפול בסימני מתיחה כואב?

פעולה זו איננה מכאיבה ויש שיחושו עקצוצים קלים באזור המטופל, אשרנעלמים תוך שניות. תיתכן תחושה חמימה יותר באזורים אלו למשך 10-20 הדקותשלאחר הטיפול, בעקבות הולכת דם גבוהה יותר באזור.

ממה להימנע אחרי הטיפול להעלמת סימני מתיחה ?

יש להמנע ממגע במים למשך 4 שעותלאחר הטיפול, כגון: אמבטיות, שחייה, או סאונות.

כמה מפגשים נמשך הטיפול?

כמות המפגשים הנדרשת ותדירות הטיפולים תלויה במידת הצלוליטיס בה מדובר.להעלמת צלוליטיס, מדובר בדרך כלל על בין 10 לכ-20 מפגשים. התדירות האידאליתהיא 2-3 פעמים בשבוע במסגרת המרפאה וכל מפגש נמשך בין 10-15 דקות.

לכמה זמן מחזיקות תוצאות הטיפול למיצוק העור ?

זה תלוי אך ורק בך. מטופלים אשר יבחרו להתמיד בתזונה בריאה, פעילותגופנית סדירה, יכולים להישמר מצלוליטיס למשך שנים. אך מטופלים אשר נכנעיםבקלות לפיתויים קולינריים ולא ממש מוצאים את הזמן לריצה מדי פעם, הצלוליטיסיחזור הרבה יותר מהר.

האם הפחמן הדו-חמצני לא רעיל?

הפחמן הדו חמצני מיוצר באופן טבעי על ידי התאים בגופנו בכל יום בחיינו.זהו התוצר של חילוף החומרים האורגני. הפחמן בדו חמצני מועבר בדם וננשףהחוצה דרך הריאות. מחקרים כבר הוכיחו, כי אין תופעות לוואי לטיפול –הקשורות לפחמן בדו חמצני.

למה עדיף פחמן דו-חמצני בטיפול בצלוליט?

בשיטות האחרות מפעילים מכשירים שגורמים ללחץ, ואקום, רטט – מתוך רצוןלהחליק את איזור הצלוליט, אבל כמעט ואין לכך השפעה. השומן שכלוא בצלוליטנשאר ולא משתנה. בטיפול בצלוליטי בפחמן דו-חמצתני הגוף עצמו מייצר סיביםאלסטיים, ממוסס את תאי השומן, מוציא את הנוזלים שבין התאים ויוצר כלי דםחדשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר יאיר גילוני, מומחה לרפואה אסתטית.

בקרו באתר:

http://yairgilony.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר יאיר גילוני

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים17/12/131115 צפיות
איך נולד רעיון המסת שומן בקור, שנקרא בשפה המקצועית "קריוליפוליזיס"? שני רופאים בכירים בארצות הברית הבחינו שילדים מאבדים שומן באזור הלחיים, לאחר שהם מוצצים שלגונים. בנוסף, השניים מצאו שנשים שרוכבות על סוסים כשהירכיים שלהן חשופים ובמזג אוויר קר, מאבדות שומן בירכיים. מכאן הם הגיעו למסקנה שקירור אזור שומני יכול להביא לאובדן שלו.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר11/11/1310650 צפיות
המכשור החדשני שמאפשר המסת שומן בקור בטיפול אחד בלבד באזורים מסוימים בגוף, הגיע גם לישראל, אחרי שבחודשים האחרונים רשם הצלחה גדולה במדינות אירופה.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר14/08/133552 צפיות
המסת שומן בקור היא בלי ספק השיטה המוצלחת ביותר מבין כל השיטות להיפטרות מהשומן המיותר, מטעמים רבים. לשיטה יתרונות על פני שיטות אחרות, והפעם אתרכז ביתרונות הקשורים להשפעות על הגוף במהלך הטיפול ולאחריו.

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים19/06/131074 צפיות
מיצוק פנים יכול להיעשות בשיטות שונות, אך מטבע הדברים, ההעדפה היא לא לבצע טיפול ממושך ומסובך, אלא לבחור בשיטה קלה ונוחה ככל שניתן, הן למטופלים והן לרופא המטפל. השיטה שאני משתמש בה באופן אישי וגם זוכה לעדנה בעולם, היא מילוי נפח בהזרקת חומר באמצעות מחט הקנולה.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר04/06/133338 צפיות
המסת שומן בגלי קור הפכה לאופציה נוחה במיוחד להוריד את השומנים המיותרים מהגוף, ללא מאמץ רב, ללא כאבים ובעיקר ללא צורך בזמן החלמה. מיהם האנשים שהטיפול מתאים להם?

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים22/05/131670 צפיות
המסת שומן באמצעות גלי קור נקראת קריוליפוליזיס. זהו טיפול חדיש שהפך לפופולרי מאוד בעולם ובעיקר מוצלח ונוח. השיטה הלכה למעשה היא העברת קור מקפיא באזור המטופל. הקור ממיס את תאי השומן ובאמצעות מחזור הדם, מורחקים השומנים מהגוף. הגדולה בשיטה הזו היא העובדה שמיד לאחר הטיפול, אפשר לחזור לפעילות היומיום כרגיל. הנה שלוש עדויות של אנשים שעברו את הטיפול.

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים19/05/131055 צפיות
במשך שנים אנשים הסובלים משומן יתר מחפשים פתרונות יצירתיים להיפטר מאותם עודפי שומן. כעת, מתגלה הפיתרון האידיאלי עבורם.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191722 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192155 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161776 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161656 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161909 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161886 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152744 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica