חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יריעות ביטומניות- יודעים מה זה?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי22/08/2011794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יריעות ביטומניות

אמנם עכשיו קיץ, וכשכל כך חם אף אחד לא ממש חושב על ימות הגשם שעתידים להגיע. אולם, מכיוון שהם אכן צפויים להגיע אם שום דבר לא ישתנה בסדרי העולם שאנחנו מכירים, ומכיוון שבתים רבים סובלים מבעיית איטום, הרי שחשוב לתת את הדעת לעניין זה כבר עכשיו, ולהזמין בעלי מקצוע מתחום האיטום שיבצעו בדיקה של הגג ושל כל שאר קירות הבית ובמידת הצורך יבצעו איטום מחדש כדי להבטיח חורף יבש ונעים.

אם תנהגו אחרת ולא תזמינו בעל מקצוע כבר עכשיו, אתם, כדיירי הבית, עלולים למצוא את עצמכם רודפים גם אחרי טיפות המים הנוזלות עם סירים וכלי קיבול אחרים, וגם אחרי אנשי מקצוע שיהיו הרבה פחות זמינים בעונה זו של השנה.

שיטות איטום

ישנן מספר שיטות איטום של גגות, כאשר כל שיטה מתאימה לאזורים מסוימים. כך למשל עבור איטום גגות מתאימה השיטה של יישום יריעות ביטומניות, שיכולות למנוע חדירה של מים גם בימות הגשמים החזקים ביותר.

מדובר ביריעות המורכבות מחומרי איטום ובידוד חזקים במיוחד כגון פוליאסטר, ביטומן, פוליפרופילן, אתילן-פרופילן וחומרים נוספים. הן מגיעות במספר עוביים כאשר אנשי המקצוע יודעים להתאים את היריעה בעובי המתאים לצורכי האיטום. היריעות מגיעות בצורת גליל ברוחב של מטר, ובעת ביצוע עבודות האיטום הן מולחמות אחת לשנייה ויוצרות יריעה אחת גדולה שיישום נכון שלה יביא לאיטום מלא של המשטח עליו היא תונח. יריעות ביטומניות אינן מיועדות רק לצורך איטום גגות, ופעמים רבות משתמשים בהן לאיטום כבישים, גשרים ומבנים נוספים.

יריעות ביטומניות – חשוב להקפיד

כאשר מזמינים אנשי מקצוע לביצוע איטום בכלל ואיטום באמצעות יריעות ביטומניות בפרט, חשוב מאוד לוודא שמדובר באדם בעל ניסיון רב בתחום, אשר ביצע עבודות רבות ויודע בדיוק כיצד לעבוד עם היריעות. זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהעבודה התבצעה על הצד הטוב ביותר ושלא תגלו בחורף שבכל זאת חודרים מים לביתכם. הדברים עליהם יש להקפיד בעבודה עם יריעות ביטומניות הם: ביצוע בדיקה ראשונית של סוג הגג ושל חומרי האיטום שכבר נעשה בהם שימוש בעבר לצורך איטומו, משום שלא ניתן לבצע איטום יעיל על גבי חומרים שאינם ביטומנים. אם הגג נאטם בעבר בחומרים ממשפחה אחרת של חומרי איטום, יש לדאוג להסירם או לעשות שימוש בחומרי איטום מאותה משפחה במידה שלא ניתן להסירם במלואם. זאת משום ששימוש בחומרי איטום שלא מאותה משפחה יגרום לכך שהאיטום יהיה רק חלקי ומאוד לא יעיל; בנוסף יש להקפיד על הנחת היריעות בהתאם לשיפועי הגג ועל הלחמתן זו לזו מהחלק הנמוך של הגג כלפי מעלה, ולא להפך, תוך שמירה על חפיפה של 10 ס"מ בין כל יריעה לחברתה.

שיטות איטום נוספות מתבצעות באמצעות זפת או חומרי איטום אקריליים או ביטומנים המיושמים בהתזה, אולם אין ספק שכאשר הדבר אפשרי, איטום באמצעות יריעות ביטומניות הוא אחת משיטות האיטום היעילות ועמידות ביותר. שיהיה לכם חורף נעים!


 



תגיות המאמר: יריעות ביטומניות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111456 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111180 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111360 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111321 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111311 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111192 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111133 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222858 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223183 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211387 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211344 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211605 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211580 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211790 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica