חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גינון ופיתוח אחזקת גינות

מאת: רונן בן ארציגינון23/08/2011604 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בדרך כלל שמתבגרים מעט הרבה אנשים מוצאים את עצמם בשלב בחיים בו כל מה שמתאים להם לעשות זה לנוח, להביט לאחור ולחשוב בסיפוק על כל מה שהשיגו עד היום - אצל חלקנו הכוונה היא לסיפוק ממעמדם בחיים המקצועיים, במקרה של אנשים מסויימים מדובר במשפחה קרובה קטנה או גדולה, ועבור אחרים מדובר בבית הפרטי שלהם, בעדיפות גדולה לבית עם גינה מטופחת ויפה.

ואכן, לא בטוח שתצליחו למצוא סביבה מרגיעה יותר מגינת ירק פורחת; פינה לישיבה עם כוס הקפה והעיתון של הבוקר, לארח את המשפחה והחברים, מקום לשחק בו עם הילדים והנכדים, או לטפח ערוגת ירק אורגנית. אבל לרוב אין לנו את הזמן והפנאי להתחיל ולהתעסק בגינה, ולכן מרבית האנשים בוחרים לקחת גנן לטובת ביצוע העבודה.

כיצד? לפניכם מספר עצות שימושיות לבחירת גינות פרטיות :

- האם אינכם בטוחים את מי לשכור לטובת הקמת גינות? אין כמו המלצה טובה. שאלו חברים אם יש להם גנן טוב. במידה והם מרוצים מהגנן שלהם ימליץ לכם על איש מקצוע בשמחה.

- העדיפו לתאם זמן קבוע, כך תדעו בוודאות שהגינה שלכם מקבלת טיפול טוב וסדיר.

- תמיד עדיף לשכור אנשי מקצוע המטפלים בכל מה שקשור לעבודת הגינון ולא רק בחלק מהם, כולל: זריעה ושתילה, עישוב וניכוש, גיזום ענפים, תכנון נוף, בחירת סוגי הצמחים ותכנון מערכות השקיה.

- ואפילו שקל יותר לשכור גינות מעוצבות, הדבר לא מהווה תחליף להנאה שאנו מקבלים מטיפול עצמי בגינה. הקדישו לגינה האהובה שלכם שעתיים-שלוש בכל סוף שבוע - תופתעו כמה ניתן להנות מהעבודה וכמה כסף ניתן לחסוך.

לא מצליחים למצוא שירותי גינון? בקרו גם באתר שלנו ותוכלו ליהנות ממדריכים, טיפים והמלצות על שירותי גינון מקצועיים.

 



תגיות המאמר: גינות פרטיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר בעלי מקצוע של ישראל לאיתור חשמלאי ובעלי מקצוע מומלצים www.hdm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן בן ארצי

מאת: רונן בן ארציבית חכם28/08/11945 צפיות
ההתקנה- לא כל כך חשוב איזה מערכת רכשתם אפילו אם זה הטוב ביותר שיש בתחום, לבסוף צריך התקנה מקצועית. תחפשו טכנאים שידועים את התחום, בקשו חשבונית על המוצר ושימו לב שנותנים לכם מכשיר טוב ואיכותי.

מאת: רונן בן ארציבגרויות28/08/111122 צפיות
בזמננו כל אחד יכול להרשם ללימודים וללמוד את הנושא ללא נסיון, לצבור את הידע ולצאת עם הדיפלומה, כאשר הטובים מוכיחים את ערכם בשטח, אבל, תחום הלימודים המועדף עליכם וגם את מוסדות הלימוד.

מאת: רונן בן ארציבית חכם28/08/11891 צפיות
המנעול החדש התקלקל? עדיין יש לכם אחריות, מצאו את חשבונית הקנייה ותאמו תיקון מטעם החברה ללא תשלום, זאת הסיבה שכדאי לקנות מנעול מאנשי מקצוע אמינים.

מאת: רונן בן ארציריהוט 28/08/11990 צפיות
נגרים אמינים מוצאים דרך חוות דעת, בודקים עם משפחה ואפילו עם השכנים, האם יצא להם לרכוש לאחרונה ארון חדש? אם התשובה חיובית, בקשו להביט בארון, לשמוע ביקורת על הנגר, לוח הזמנים והמחיר. המלצה כזאת היא דרך מצוינת למצוא בעל מקצוע.

מאת: רונן בן ארציריהוט 28/08/111037 צפיות
אבל אין להסתפק בתיק העבודות בלבד, בקשו לראות את העבודות במבנים שתוכננו על ידי האדריכל שאתם שוקלים לשכור.

מאת: רונן בן ארצישיפוצים28/08/11919 צפיות
החלפתם את הריצוף הישן בחדש? תמיד הקפידו לשמור מספר חבילות של הריצוף אם תצטרכו לתקן או למקרה שתרצו להרחיב את השטח המרוצף לאזורים נוספים.

מאת: רונן בן ארציבתים משותפים28/08/11900 צפיות
בכדי למנוע תקלות בדוד שמש חשוב מאוד להתקין מסנן אבנית במערכת הראשית, ולבצע שטיפה פנימית של הדוד פעם בשנתיים לכל הפחות.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191778 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182254 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811214 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181677 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183842 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174199 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica