חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות- להיות בבית ולהרגיש בחוץ

מאת: ליבובריהוט 28/08/2011628 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החופש הגדול עוד מעט מגיע לסיומו, ועימו גם הקיץ יסתיים בקרוב. זהו בדיוק הזמן לבחון כיצד עבר עליכם הקיץ האחרון? אם הצלחתם לנצל את חצר ביתכם כפי שרציתם, בארוחות משפחתיות בסופי שבוע, במשחקים עם הילדים או אפילו בקריאת עיתון עם כוס קפה, סימן שיש לכם פרגולה או כל אמצעי הצללה אחר. אך אם השמש היוקדת שיבשה את מרבית תוכניותיכם וגרמה לכם להישאר בבית עד שעות הערב המאוחרות, סימן שאתם זקוקים לפרגולות.

פרגולות – הכול אני יכול בחופש הגדול

הקיץ הוא תקופת הבילויים, בה כולנו רוצים ליהנות ולבלות בחוץ ככל האפשר. אלא שהחום הכבד והשמש היוקדת לא תמיד מאפשרים לנו לעשות זאת. כי שהייה ממושכת בשמש גורמת להתייבשות, למכות חום, לכוויות ולנזקים ארוכי טווח כתוצאה מקרינת ה- UV המסוכנת. לעומת זאת, תחת אמצעי הצללה כמו הפרגולות, נוכל להגן על עצמנו מפני סכנות השהיה בשמש ולבצע כל פעילות בחוץ ללא חשש.

התקנת פרגולות בחצר ביתכם תאפשר לכם ולמשפחתכם לבלות בקיץ ובתקופת החופש הגדול בדיוק כפי שתמיד רציתם:

· תוכלו לאכול ארוחות משפחתיות ואפילו לערוך ברביקיו בצהרי היום.

· תוכלו לשחק עם הילדים או לאפשר להם לשחק בחוץ לבדם ללא חשש.

· תוכלו לערוך מסיבות ומפגשים עם חברים בחצר הבית במקום לצאת לבילויים בתשלום.

· תוכלו אף לשבת לבדכם, לקרוא, לאכול או סתם ליהנות מבריזה נעימה של אחה"צ קיצי.

· ועוד...

פרגולות – אתכם לא רק בקיץ

היתרון הגדול של הפרגולות טמון בעובדה שהן אמצעי הצללה קבוע, ולמעשה הן הרבה יותר מאמצעי הצללה. עם פרגולות תוכלו ליהנות משפע של יתרונות לאורך כל ימות השנה, ולא רק בקיץ:

· פרגולות הן ריהוט גינה לכל דבר ועניין. עיצובן המרהיב וחומרי הגלם המשובחים שמהם הן עשויות יכול לשדרג כל חצר או גינה ולהפוך אותם לחלל נעים ומזמין, שכל בני המשפחה ירצו לשהות בו כל הזמן.

· הפרגולות יכולות לספק לכם גם הגנה מפני הגשם בחורף. גם אם לא התקנתם פרגולות להצללה מלאה ובחרתם בפרגולות המספקות הצללה חלקית בלבד, תוכלו להניח על הגג סנטף במבוק שימנע את חדירת מי הגשמים ויאפשר לכם לבלות בחצר גם אם יורד גשם.

· הפרגולות מגנות לא רק עליכם, אלא גם על ריהוט הגן ויתר הציוד שאתם מאחסנים בחצר ביתכם: כיסאות, שולחנות, מנגל, כלי גינון, צעצועים של הילדים ועוד. תחת גג הפרגולות, הרכוש שלכם יהיה מוגן מפני דהייה בשמש, חלודה בגלל גשם ולחות, אבק, לכלוך ולשלשת ציפורים.

לסיכום

עכשיו זה בדיוק הזמן לבדוק האם ניצלתם את חצר ביתכם בדיוק כפי שתכננתם. אם גם לכם נמאס ממזג האוויר שמשבש את תוכניותיכם, הגיע הזמן שתתקינו פרגולות. כי עם פרגולות תוכלו ליהנות משפע של פעילויות בחוץ ללא תלות במזג האוויר, ומעוד מגוון גדול של יתרונות.

 



תגיות המאמר: פרגולות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111452 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111178 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111356 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111318 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111308 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111190 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111128 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201584 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201171 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201721 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201806 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191612 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191592 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191596 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica