חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ככה תקנו תכשיטים באינטרנט

מאת: אידובעסקים מקוונים06/09/20111344 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניה מקוונת הינה שם המשחק החדש של העולם העסקי והיא מתכוונת להשאר . חנויות אלקטרוניות מוכרות היום הכל, החל ממוצרי צריכה פשוטים כמו מוצרים של הסופר המקומי ועד תכשיטי .קריסטל גם את התופעה הזאת אנחנו מתחילים לאמץ מארצות אחרות, כמו שאר הדברים שאנחנו מאמצים לחיק הישראלי. התשובה ללמה התופעה הזאת הולכת ומצליחה היא מכוון שזה נורא קל, נח ופשוט לרכוש דרך האינטרנט, בסך הכל צריך לשבת על הכסא הנח בבית לגלוש להנאתינו ולבחור בקליק אחד מה אנחנו רוצים לקנות.

למה יותר זול דרך האינטרנט? לחנות פיזית יש המון הוצאות מידי חודש והם צריכים איכשהו לכסות את ההוצאות האלה בשביל שהם יוכלו להמשיך להתקיים. זה מתחיל מהמיסים ממשיך עד לצוות העובדים ושאר הירקות. לעומת זאת, הוצאות של חנות אלקטרונית קטנות משמעותית, מכוון
שחנות אלקטרונית מצריכה צוות עובדים קטן יחסית והוצאות נמוכות יחסית בשביל להחזיק אותה ברשת
(כמה אלפים בשביל שהיא תהיה קיימת למס' שנים). חנויות יוקרה כמו חנויות תכשיטי יהלומים, קריסטל וזהב 24K מרשות לעצמן להוריד מחירים מכוון שהם לא צריכות לשלם כלכך הרבה בשביל שהחנות שלהם תהיה קיימת (כידוע, גם הוזלה קטנה בעולם התכשיטים שווה המון כסף).

איך קניית תכשיטים דרך האינטרנט הופכת להיות יותר נוחה? דמיינו שלא הייתם צרכים אף- פעם לנסוע לאנשהו בשביל לרכוש משהו, הייתם נשארים בבית, מה שאומר שהמון דלק/זמן הייתם חוסכים לעצמכם, זו אחרי הכל המציאות של רכישה בעולם המקוון ולא איזה סרט דמיוני. לא צריך היום לצאת מהבית בשביל לקנות דרך האינטרנט- זו קניה עד כדי כך נוחה. תנסו לחשוב על כל הזמן שהייתם חוסכים לעצמכם אם רק הייתם רוכשים דרך האינטרנט ומספיקים לעשות דברים אחרים במקום.

בעולם התכשיטים, זה הופך להיות הרבה יותר נח, מכוון שהחנות הופכת להיות הבית שלכם. איך זה קורה? אם קניתם למשל תכשיט קריסטל, תוכלו להשאיר אותו אצלכם לפחות 14 ימים בשביל למדוד אותו ואפילו להסתובב איתו ולהחליט אם בא לכם להשאר איתו או להחזיר אותו. מעבר לזמן והדלק במידה וקניתם דרך חנות פיזית, יש לכם עד יומיים להחליט אם אתם נשארים אם התכשיט או לא. נניח והחלטתם שאתם לא נשארים התכשיט שרכשתם דרך חנות פיזית, אתם תדרשו להגיע אליה (שוב, בזבוז של זמן/דלק). חנות אינטרנטית תדרוש מכם מקסימום להגיע אל תחנת הדואר המקומית.

כמה בטוח לקנות תכשיטים דרך האינטרנט? אין שום ספק שלא חסר אנשים שמטרתם לא אתית בעולם האינטרנט ושרוכשים דבר מה דרך האינטרנט זה מוזר שכל מה שניצב בינכם למוצר שאותו אתם רוצים לקנות הוא מחשב. אבל, הקניה דרך אתר אינטרנט הוגן יותר מאובטחת מאשר קניה דרך חנות פיזית. קודם כל, חנות מקוונת שמטרתה סחר הוגן תעבוד גם עם PayPal תתן לכם את האפשרות לבחור איך אתם מעוניינים לשלם ולא תכריח אתכם לשלם אך ורק אצלה. בהנחה שבחרתם לרכוש מוצר כלשהו דרך אתר PayPal זה אומר שמס' כרטיס האשראי שלכם נשמר רק אצל PayPal ולא אצל אתר החנות (לאתר PayPal יש תקן SSL שהוא התקן הגבוה ביותר לבטחון סליקת האשראי שלכם. בהנחה שבחרתם לקנות דרך החנות המקוונת זה אומר שאתם מתעסקים עם הקבלה מא' ועד ת' מבלי שיהיה טעויות של נציג החברה. בנוסף, קניה דרך חנות פיזית מגדילה את מס' האנשים שעובר דרכם הכרטיס שלכם, נציג החברה שעושה את החשבון שלכם למשל.

למה צריך לשים לב כשקונים תכשיטים באינטרנט?

  1. לבדוקאם יש מנעול ליד כתובת האתר. במידה ויש זה אומר שהוא עובד עם PayPal, או אפילו אם האתר עובד דרך PayPal, שכברדרכו מס' האשראי שלכם יכול להיות בטוח, נניח ואתם קונים תכשיט קריסטל דרך חנות מקוונת, תבדקו א אם יש מנעול קטן לידכתובת האתר או אם הוא עובד עם PayPal.
  2. חנותמקוונת שמטרתה לא פחות מסחר הוגן תשים את פרטי האשראי במקום שיהיה קל להגיע אליהם, תמיד יהיה זה מומלץ להתקשר אל החנות המקוונת ולקבל דרך השיחת טלפון ולקבל איזההערכת איכות בנוגע לחנות- תשאלו אותם את כל מה שאתם רוצים לדעת.
  3. לחפשבגוגל ולראות אם היא מופיעה בעמוד הראשון, במידה והיא מופיעה בעמוד הראשון זה אומר שהיא נמצאת מספיק זמן בשביל שגוגל ישימו את האתר בעמוד הראשון ושהחנות משקיעה כסף בשביל לקדם את עצמה בגוגל. חנות שלא למטרות חסר הוגן, לא תשקיע כסף אוזמן בשביל להופיעבמקומות הראשוניםבגוגל.
  4. אםהתמונות מספיק גדולות בשביל לראות מקרוב את התכשיטים ושיש יותר מזוית צילום אחת על התכשיט, חנות למטרות הוגנות תשקיע יותר מזוית צילום על כל תכשיט שלהם גם אם התכשיט הוא one of a kind.
  5. חנותשמטרה שלה סחר הוגן תתן לכם אפשרות החזרה/החלפה של לפחות 14 יום- ע"פ החוק.

לסיכום, אם הגעתם עד לכאן זה אומר שאתם שוקלים ברצינות לרכוש דבר או שתיים דרך האינטרנט, אני מאוד ממליץ שתעשו זאת בזהירות. כי, אחרי הכל קניות אלקטרוניות יכולות להיות מאוד ממכרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אידוב שי - מורה גיטרה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אידוב

מאת: אידובמוסיקה29/12/195922 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193566 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193521 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193803 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

מאת: אידובמוסיקה03/05/121358 צפיות
החלטתם שאתם צריכים למלא את אותם חלקים בלב. האמנים שאתם מקשיבים להם ומבינים היטב עושים את התפקיד שלהם, ועושים אותו טוב. למרות זאת, אותם אמנים כמעט קולעים בול ואתם צריכים לנתב את הכוונה שלהם אל מה שאתם מרגישים באותו הרגע (בדר"כ אתם בונים לעצמכם סיפור דימיוני בעזרת המסרים שאותו אמן מעביר ושמים את עצמכם בתור הדמות הראשית). עם זאת אתם בכל זאת רוצים משהו אחר... יותר מדויק... יותר מבין... יותר - אתם! בשביל שתוכלו ללכת אחרי הלב שלכם ולמלא עד תום את החלקים הלא מלאים אתם יכולים בעצמכם לכתוב שירים, להגי...

מאת: אידובאינטרנט - כללי04/12/111067 צפיות
לכל מי שמעוניין לפתוח אתר אינטרנט ואין לו מושג מה הולך בשוק, יכול למצוא את המאמר הזה מעניין. כיום כל אחד שמבין קצת בקוד יכול להרשות לעצמו להיות בונה אתרים. אם הוא ימצא את המעצב הנכון יכול להיות שהם יהיו צוות חזק, אבל כמוהם יש עוד מספיק אנשים / חברות שיכולות להבטיח לכם שהם ה

מאת: אידובאופנה24/10/111244 צפיות
אז זהו, עכשיו זה סופי: לכל מי שנוהג להגיב בעת קבלת מתנה במשפט "הפולני" הנבוב "אוי, לא הייתם צריכים להביא מתנות...", בחושבכם שבכך תגלו סימני צניעות, ובכן רבותי, זה לא נימוסי להגיב כך. וזאת אומרת יועצת התדמית שכתבה את הספר: "עניין של נימוס". לדבריה "המתארחים מעוניינים להעניק מתנות ומקדישים לקנייתה תשומת...

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211847 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194272 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152945 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152570 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152064 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152304 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153912 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica