חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפליקציות או לא להיות: כמה מילים על אפליקציות

מאת: מאנשמסחר אלקטרוני13/09/20111134 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אל תאמינו למי שיספר לכם כי כדאי לכם לרכוש אייפון בשל כמות הזיכרון הגדולה שיש בו, בשל העיצוב המתוחכם, הדק והנוח שלו או בשל מסך המגע המשוכלל שלו. בסופו של יום, נפלאותיו של האייפון מסתכמות באפליקציות המותקנות על המכשיר והמשגעות את משתמשיו.

מהן אפליקציות?

על המסך של מכשיר האייפון מופיעים מעין אייקונים קטנים שהם למעשה יישומי תוכנה שנועדו למקסם את יכולותיו של האייפון ולהפוך אותו ליעיל עד כמה שאפשר עבור משתמשיו. אפליקציות לסמארטפונים זהות במהותן לאפליקציות למחשב כמו אינטרנט אקספלורר, מערכת הפעלה "ווינדווס", או אופיס, אלא שהן מיועדות לסמארטפונים ומותקנות על גביהם ולא על גבי המחשב.

בזכות האפליקציות יכולים כל מי שבבעלותם מכשיר סמארטפון לחסוך לעצמם ביצוע של פעולות רבות שיכול הסמארטפון לבצע במקומם. כך למשל, אפליקציית "Where did I Park?" תזכור את המקום בו חניתם ותכוון אתכם חזרה אל המכונית כדי שלא תסתבכו ואפליקציית "Pimple "eraser תסיר מפניכם פצעי בגרות, פצעי אלרגיה או כתמים כדי שתוכלו לשלוח תמונה אסתטית ו"נקייה" לחברים ועל מנת שתרגישו בטוחים יותר להעלותה לפייסבוק.

זאת ועוד, ניתן למצוא אפליקציה אשר מראה כיצד לנגן שירים על פסנתר ווירטואלי באמצעות קרני אור שמראות באיזה אופן, מתי ועל אילו קלידים יש ללחוץ וישנה אפילו אפליקציה המאפשרת באמצעות מערכת חשמל חכמה המותקנת בבית, לכבות ולהדליק את דוד החשמל גם מבלי לחזור הביתה. בזכות בניית אפליקציות אם כן הופכים החיים שלנו לנוחים יותר ומי שכבר רכשו מכשיר אייפון מעידים על כך שעיקר ההנאה שלהם מהמכשיר נובעת מהאפליקציות המותקנות עליו.

מדוע פיתוח אפליקציות הפך לדבר החם הבא בעולם התכנות?

שיגעון האפליקציות הוביל לכך שהתחום של בניית אפליקציות ופיתוחן הפך למבוקש מאוד בקרב מתכנתים, זאת מאחר שקל למצוא את אלו שישלמו כסף עבור אותן תוכנות. פיתוח אפליקציות יזכה את המתכנת שפיתח אותן ושיווק אותן דרך חנות האפליקציות של אפל ב-70% מהרווח שנכנס מהתשלום שנדרשים מורידי האפליקציות לשלם (שאלו הם משתמשי המארטפונים לסוגיהם השונים). מכיוון שפיתוח אפליקציות הפך לתחום לימודים כה אופנתי, מכללות ומוסדות אקדמיים רבים מציעים קורסים שמטרתם להכשיר את משתתפיהם לפתח תוכנה בכלל ולבנות אפליקציות לסמארטפונים בפרט. אם תמיד הרגשת שניחנת בהבנה טכנולוגית ובאוריינטציה לתכנות, הכה בברזל כל עוד הוא חם והתחל להתוודע את תחום לימודי מרתק שבטח יעורר את סקרנותך ושבמקביל גם עשוי לשדרג את הסטאטוס המעמדי שלך.

 



תגיות המאמר: בניית אפליקציות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאנש

מאת: מאנשגאדג'טים22/12/111419 צפיות
משוטטים כבר שעות בחנות האפליקציות ולא מצאתם אף אפליקציה ש"עשתה לכם את זה"? בא לכם "להתחדש" באפליקציה ולא הצלחתם להעלות מאומה בחכתכם? הנה כמה רעיונות לאפליקציות שוודאי יעוררו בכם עניין.

מאת: מאנשמחשבים וטכנולגיה - כללי22/12/114538 צפיות
האפליקציות ממשיכות להתעדכן ולהתחדש בקצב מסחרר. מפתחים צעירים בעלי מעוף וחזון נותנים ביטוי לדמיונם חוצה הגבולות, ולנו לא נותר אלא ליהנות מאפליקציות שוות...

מאת: מאנשעיצוב11/11/11954 צפיות
תוהה אילו ג'ינסים בכל זאת יישבו טוב על גזרתך הלא כל כך מחוטבת? מתלבטת היכן לקנות נעלי עקב טובות במחיר סביר? רוצה ללכת על מראה שיקי וסקסי מצד אחד, אך כזה שלא ייראה "זול" מידי מצד שני? האם כבר עלה בדעתך להתייעץ עם סטייליסטית אישית?

מאת: מאנשעסקים מקוונים11/11/111033 צפיות
נמאס לך לעבוד עם שרלטנים שמבצעים עבורך שירות חובבני ולא מקצועי? רוצה לוודא כי האתר שהוקם לעסק שלך גם ייבנה באופן שיגשים את המטרה לשמה הוא הוקם? מאמר זה נועד לצייד אותך בכמה טיפים שיסייעו לך לבחור נכון את בעל המקצוע או את החברה שיבנו עבורך בדיוק את האתר לו אתה זקוק.

מאת: מאנשהריון ולידה18/10/111433 צפיות
על אף היותן תופעות כה שגרתיות המהוות חלק בלתי נפרד ממעגל החיים, הריון ולידה הן תקופות שעשויות להיות מלוות בהרבה חוסר ידיעה ושאלות. מאמר זה נועד לתת מענה לכמה מן השאלות הבוערות שלרוב מטרידות נשים הרות, זאת במטרה לקהל קצת על תחושת הלא נודע וכדי להפחית במקצת את המתח.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183248 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172818 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172700 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172118 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162416 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153698 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152727 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica