חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הופך את תחום הסטיילינג לכל כך מבוקש כיום?

מאת: מאנשעיצוב11/11/2011955 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תוהה אילו ג'ינסים בכל זאת יישבו טוב על גזרתך הלא כל כך מחוטבת? מתלבטת היכן לקנות נעלי עקב טובות במחיר סביר? רוצה ללכת על מראה שיקי וסקסי מצד אחד, אך כזה שלא ייראה "זול" מידי מצד שני? האם כבר עלה בדעתך להתייעץ עם סטייליסטית אישית?

להתייעץ עם סטייליסטית אישית- מה זה בכלל אומר?

הצורך שלנו, בני הציוויליזציה המערבית להיראות טוב, לעשות רושם חיובי על הסובבים אותנו וליצור לעצמינו תדמית חיובית, רק הולך ונהיה חזק יותר. בין אם על רקע ראיון עבודה חשוב, בין אם לקראת המפגש עם ההורים של החבר החדש או בין אם בתוך קונטקסט של פתיחת עסק חדש שמחייב הופעה חיצונית מכובדת- ההשקעה ב"חוץ של הקנקן" הפכה מזמן לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. לאור זאת, הרי ששירותיה של הסטייליסטית הפכו למצרך מבוקש בקרב אלו שפשוט צריכים סיוע בשדרוג המראה החיצוני, ביצירת סגנון וסטייל שיהיו ייחודיים להם ובבחירת קונסטלציית הלבוש "המנצחת" שתממש את מירב הפוטנציאל מהנתונים הפיזיים שלהם.

הסטייליסטית תייצר סגנון אישי ללקוחה, כזה אשר יהלום את מבנה גופה ואת אישיותה ואשר יתיישב עם צרכיה. מציאת הצבעים המתאימים, יצירת שילוב צבעים שיחמיא לגזרה, הבלטת החלקים ה"מוצלחים" יותר בגופה של הלקוחה, רכישת אביזרים שיעשירו את המראה החיצוני, בחירת בדים שיתלבשו על הגוף היטב וגיבוש מלתחה שתתיישב באופן המיטבי עם הגזרה ועם מידות הגוף- אלה הן סוג הפעולות שתבצע סטייליסטית במהלך עבודתה עם הלקוחה במסגרת תהליך של סטיילינג אישי על-מנת ליצור ללקוחה את המראה החיצוני המושלם עבורה.

תפקידה של הסטייליסטית הוא לא לגרום ללקוחה לפתח הרגלי תזונה נכונה, להתחיל דיאטה או לפתוח בסדרת אימונים על-מנת לחטב את הגוף ולשדרג את הגזרה, אלא לאפשר ללקוחה להיראות טוב ולהרגיש מצוין גם אם היא נמוכה ומבנה גופה אינו רזה. במילים אחרות, כישוריה של הסטייליסטית הם ביכולתה להפיק את המיטב מהמראה החיצוני של כל אדם גם אם נתוני הפתיחה הפיזיים שלו אינם אידיאליים.

מהפך במראה החיצוני, שיפור בהרגשה הכללית

מי שעברו "שיפוץ" כללי בעזרתה של סטייליסטית אכן מעידים כי המהפך לא רק חולל שינוי משמעותי במראה החיצוני שלהם אלא גם בהרגשתם הכללית. הללו טוענים כי ברגע שהרגישו שלמים יותר עם איך שהם נראים, ביטחונם העצמי שהתערער בעבר שב אליהם והמגע שלהם עם הסביבה החיצונית הפך אמיתי יותר ובטוח יותר.

 



תגיות המאמר: סטיילינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאנש

מאת: מאנשגאדג'טים22/12/111420 צפיות
משוטטים כבר שעות בחנות האפליקציות ולא מצאתם אף אפליקציה ש"עשתה לכם את זה"? בא לכם "להתחדש" באפליקציה ולא הצלחתם להעלות מאומה בחכתכם? הנה כמה רעיונות לאפליקציות שוודאי יעוררו בכם עניין.

מאת: מאנשמחשבים וטכנולגיה - כללי22/12/114540 צפיות
האפליקציות ממשיכות להתעדכן ולהתחדש בקצב מסחרר. מפתחים צעירים בעלי מעוף וחזון נותנים ביטוי לדמיונם חוצה הגבולות, ולנו לא נותר אלא ליהנות מאפליקציות שוות...

מאת: מאנשעסקים מקוונים11/11/111037 צפיות
נמאס לך לעבוד עם שרלטנים שמבצעים עבורך שירות חובבני ולא מקצועי? רוצה לוודא כי האתר שהוקם לעסק שלך גם ייבנה באופן שיגשים את המטרה לשמה הוא הוקם? מאמר זה נועד לצייד אותך בכמה טיפים שיסייעו לך לבחור נכון את בעל המקצוע או את החברה שיבנו עבורך בדיוק את האתר לו אתה זקוק.

מאת: מאנשהריון ולידה18/10/111435 צפיות
על אף היותן תופעות כה שגרתיות המהוות חלק בלתי נפרד ממעגל החיים, הריון ולידה הן תקופות שעשויות להיות מלוות בהרבה חוסר ידיעה ושאלות. מאמר זה נועד לתת מענה לכמה מן השאלות הבוערות שלרוב מטרידות נשים הרות, זאת במטרה לקהל קצת על תחושת הלא נודע וכדי להפחית במקצת את המתח.

מאת: מאנשמסחר אלקטרוני13/09/111136 צפיות
אל תאמינו למי שיספר לכם כי כדאי לכם לרכוש אייפון בשל כמות הזיכרון הגדולה שיש בו, בשל העיצוב המתוחכם, הדק והנוח שלו או בשל מסך המגע המשוכלל שלו. בסופו של יום, נפלאותיו של האייפון מסתכמות באפליקציות המותקנות על המכשיר והמשגעות את משתמשיו.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172515 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172607 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica