חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשת ג'נטלמן רכשה את רשת יוניק ואת רשת הפי טאיי

מאת: רונן הללקניות 14/09/2011954 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במסגרת המהלך רכשה רשת ג'נטלמן 8 סניפים של יוניק והפי טאיי כחלק ממהלך אסטרטגי להרחבת הרשת וביסוסה כרשת המובילה בישראל המתמחה במתנות ובמוצרי לייף סטייל לגברים

רשת ג'נטלמן, בבעלות האחים אמיר וטל רז, הרשת הגדולה בארץ למתנות לגבר ומוצרי לייף סטייל לגברים, הודיעה היום על רכישת רשת יוניק UNIQUE המחזיקה תחתיה גם ברשת הפי טאיי Happytie.

במסגרת המהלך רכשה רשת ג'נטלמן 8 סניפים של יוניק והפי טאיי כחלק ממהלך אסטרטגי להרחבת הרשת וביסוסה כרשת המובילה בישראל המתמחה במתנות ובמוצרי לייף סטייל לגברים.

ג'נטלמן הסבה בימים אלה את הסניפים הראשונים שלה במסגרת העסקה בקניון רנננים ובקניון קרית אונו ועד חודש נובמבר תעביר לניהולה את הסניפים בקניון עזריאלי ת"א, קניון מרגליות השרון, קניון איילון, קניון מודיעין, קניון מלחה וקניון הנגב, כאשר כל הסניפים ישודרגו ויוסבו לסניפי ג'נטלמן.
בכוונת ג'נטלמן להסב את רוב הסניפים של יוניק והפי טאיי לסניפים של ג'נטלמן אשר חלקם עשויים להתנהל בשיטה של זכיינות תפעולית.

אמיר רז מנכ"ל רשת ג'נטלמן: "ג'נטלמן הצליחה לייצר לעצמה בידול בקטגוריית הלייף סטייל והמתנות לגברים. המהלך האחרון של הרכישה מבסס את מעמדנו בקטגוריה, בעוד ששאר המתחרים שלנו עברו לתחום כלי הבית, אנו חיזקנו את כוחנו בתחום מוצרי הפנאי ועולם הלייף סטייל לגברים".
רשת ג'נטלמן, אשר הוקמה בשנת 1993, מתמחה בעולמות התוכן של גברים ומציעה כיום לאחר הרכישה, כ-23 סניפים בפריסה ארצית. הרשת מעמידה בפני לקוחותיה מגוון עצום של פריטים בכל אחד מהסניפים, חלקם משווקים באופן בלעדי.
ניתן למצוא ברשת מתנות, גאדג'טים, אביזרי אופנה ומוצרים חדשים מרחבי העולם כגון: שעונים, תכשיטים, תיקים, מצתים, עטים, ארנקים, מוצרי פינוק ובריאות, ציוד מחנאות, אביזרי אופנה, משקפות, טלסקופים, מוצרי נוי לבית ולמשרד, סיגרים, גימיקים ועוד.

טל רז, מנכ"ל משותף ברשת ג'נטלמן: "בנוסף להתרחבות ולרכישה, ג'נטלמן מציעה כיום פתיחת חנויות בזכיינות תפעולית בשיטה לפיה הזכיינים שלנו ינהלו חנויות מעוצבות, מרוהטות ומלאות במוצרים, בתמורה לדמי זיכיון ובטחונות .שיטה זאת, מקטינה את עלויות ההשקעה הראשונית מצדו של הזכיין, מקלה על ניהול מלאי ומבטיחה לזכיין רווח גולמי ידוע מראש.".


 



תגיות המאמר: גנטלמןהפי טאיי, יוניק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142458 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141492 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141892 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146116 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131303 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132419 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131162 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186760 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica