חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומגה 3 ואומגה 6

מאת: רונן מלכיהדיאטה ותזונה28/07/20093317 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוב האנשים יודעים את היתרונותוהחשיבות לבריאות שיש בשימוש באומגה 3, אבל האם מישהו מכיר את החשיבות של אומגה 6 או יודע את החשיבות של שמירה ואיזון של שני החומצות שומן האלה. בואו ללמוד מדוע זה חשוב, ומה הוא איזון נכון.
קודם כל חשוב להבין את שתי החומצות אומגה 3 ואומגה 6.

אומגה 3 שייכת למשפחת חומצות שמן לא רווי. מחקרים הראו כי אומגה 3 תורמת רבות לבריאות המוח ולתקינות פעילות הלב.

כמו כן, היא גם מסייעת במניעת סרטן, עוזרת בשיפור וחיזוק המערכת החיסונית ומסייעת בהפחתת והקלה בדלקות פרקים.בנוסף לכך אומגה 3 חשובה מאוד ומשפיעה על תינוקות במהלך החודשים הראשונים של חייהם כאשר הם ניזונים  מחלב אם

אומגה 6 היא גם שייכת למשפחה של חומצות שומן חיוניות אבל אלו הן חומצות דלקתיות. צריכה עודפת של אומגה 6 יכולה להשפיע על הבריאות בצורה שלילית אל חשוב לזכור שאומגה 6 זה לא דבר רע ובכל זאת יש בה צורך כדי שהגוף שלנו יתפקד.


כדי לשמור על הבריאות, צריך לשמור עלה איזון של אומגה 3 ו אומגה 6. כשאר לא עושים זאת, בעיות בריאותיות כמו בעיות לב ודלקות יכולות להופיע.

היחס התקין של אומגה 3ואומגה 6צריך להיות בערך 1:1 או 4:1. במקרים קיצוניים כמו בדיאטה אמריקאית טיפוסית, היחס הוא בערך 10:1 עד ל - 30:1 ועקב החוסר איזון הזה ישנם התקפי לב, קצב לב לא סדיר, דלקות פרקים ,דיכאון וסרטן.
כדי לשמור על האיזון בין אומגה 3 ו אומגה 6 מומלץלאכול יותר מזון שמכיל יותר אומגה 3 כמו זרעי פשתן, סלמון וטונה ובמקביל להוריד את הצריכה של אומגה 6 על ידי צמצום כמות אכילת בשר, שמן ירקות, ותירס.
אפשרות נוספת היא גם לקחת תוסף של אומגה 3, ולצמצם את כמות צריכת אומגה 6, חשוב לשמור על האיזון ביניהם כדי לשמור על הבריאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן מלכיה

מאת: רונן מלכיהליסינג והשכרת רכב20/08/09899 צפיות
שנן מספר חברות השכרת רכב בארץ המציעות מגוון שירותים וביניהם גם שירות של ליסינג תפעולי. הרבה שומעים את המושג הזה אבל לא הרבה יודעים את את היתרונות של ליסינג תפעולי.

מאת: רונן מלכיהעיצוב פנים03/08/094437 צפיות
ישנם סלונים אשר הם יותר מסתם עוד חדר עם שולחן לקפה או סתם עוד חלל נוסף בשביל לזרוק ניירת חסרת שימוש. כמו כן, ישנם סלונים אשר עברו עיצוב יתר ונהפכו לרשמיים מדי כדי שיהיה בהם שימוש כלשהו משום שיש חשש לפגוע או להזיז משהו וכאשר מגיעים אורחים לבקר הם מרגישים כאילו יצאו מקטלוג צבעים וריהוט ושהם עומדים לתצוגה בדיוק כמו שאר הריהוט בסלון.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201564 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192001 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181701 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181284 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189743 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181504 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181575 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica