חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על צבא והומוסקסואליות

מאת: tom lachamזכויות הפרט15/09/20111207 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המון צבאות עבר כללו הומוסקסואליות מאוד ממוסדת. לדוגמא תבאי- שם היה צבא שנקרא החבורה המקודשת נחשבו אמיצים במיוחד- הם היו לא רק אחים לנשק- היו קשרים מיוחדים. הם היו מוכנים להקריב עצמם לא רק בשביל חברם לנשק אלא גם בשביל בני זוגם.

צבא נוסף- דרום סודן- צבא האזנדה- צבא אלים ואגרסיבי בעל חוק גיוס חובה. הבריטים שילמו לאנתרופולוג שייכנס לתוך הצבא ויבדוק להם את השטח. הציוד למתגייס היה נער נושא כלים. במהלך היום היו הנערים הללו מסדרים את המקום לחיילים וכשהיו חוזרים מן הקרבות היו הנערים נשכבים ליד החיילים המבוגרים ואלו היו מתחככים בהם במגע חיצוני בלבד. החיילים משתחררים, מקבלים מענק שחרור קונים אישה מתחתנים ומקימים משפחה חדשה.

סמביה, גינאה החדשה- זהו צבא נוסף של חיילים אמיצים וחזקים שגם שם מכינים את הנערים לבגרותם על ידי החלפת חלב האם בגופם לנוזל מגוף הגבר. הרעיון הוא שעד שלא עיכלת זרע לא תוכל לייצר זרע. הבעלים הסמביאנים משתדלים לקיים יחסי מין כמה שפחות עם הנשים שלהם האמונה היא שהנשים גונבות את הזרע- כוחו של הגבר ורצוי לא לבזבז אותו.

1666 שר המשטרה תחת לואי ה- 14 חקק שיחסים מיניים בין גברים זה לא כל כך נורא מפני שגברים שיש להם בבית אישה וילדים נוטים לפחד יותר מגברים שבן הזוג האהוב שלהם נלחם באומץ לב לצדם.

צה"ל- בישראל עד 1988 הומוסקסואליות בישראל הייתה עבירה פלילית. היה זה חוק ללא שיניים. בצה"ל עד 83 יצאו מהנחה שגברים בריאים וחסונים אינם הומוסקסואלים. לא היה קיים על כך דיון בכלל. מי שהיה הומוסקסואל היה הולך לקב"ן. ב- 93 החוק מבוטל. צה"ל לא שואל חיילים על נטיותיהם המיניות. הבעיה הייתה עם הומואים שחיים עם סוד בחייהם ואם הם ייפלו בשבי ניתן יהיה ללחוץ עליהם יותר שיגלו סודות מדינה. הסיפור עלה בעקבות ויכוח סביב מיניותו של דן שומרון שנטען כי לא קיבל את התפקיד להיות רמטכ"ל בגלל זה.

 



תגיות המאמר: זוג, משפחה חדשה, זרע


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tom lacham

מאת: tom lachamטלפונים סלולריים19/02/121230 צפיות
הבעיה העיקרית בקניית מתנות היא הצורך התמידי להפתיע ולחדש. הנה רשימת מתנות מגניבות לגבר או בחורה שמתים על גאדג'טים בסגנון אביזרים לאייפון.

מאת: tom lachamבריאות ורפואה כללי16/02/121189 צפיות
חיסונים הם חלק מעולמנו, ומתוקף כך, לפעמים קשה לזהות אותם כגורמי סכנה פוטנציאלים. עם זאת, דווחו מספר מקרים בעיקר בקרב ילדים, שחיסונים כאלו או אחרים נקשרו עם הסיכון לחלות במחלות אחרות.

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה07/02/121258 צפיות
השמנת יתר היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר בחברה המודרנית המערבית, והיא מעלה את הסיכונים לחלות במחלות נלוות רבות ואחרות כמו בעיות קרדו-וסקולריות, סכרת, בעיות שרירים ושלד ועוד.

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה07/02/121207 צפיות
השמנת יתר היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר בחברה המודרנית המערבית, והיא מעלה את הסיכונים לחלות במחלות נלוות רבות ואחרות כמו בעיות קרדו-וסקולריות, סכרת, בעיות שרירים ושלד ועוד.

מאת: tom lachamזוגיות ואהבה07/02/121518 צפיות
הגעת לגיל 30 ואין לך בן זוג? חושב כבר על ילדים אבל עדיין אין פרטנרית מתאימה? אנשים רבים מוצאים את עצמם עוסקים בנושא של זוגיות ונושא של משפחה באופן בלתי תלוי.

מאת: tom lachamקידום אתרים24/01/121272 צפיות
בעידן של היום, כל עסק, תאגיד או עמותה מחזיקים ברשותם אתר אינטרנט. אתר יכול להיות אתר תדמיתי, דינמי, בלוג או אפילו דף עסק בפייבוק. איך מביאים גולשים? איך גוגל יודע למקם אתכם בתוצאות החיפוש? איך קובעים רלוונטיות של אתר?

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה24/01/121155 צפיות
על פניו נשמע שפסיכולוגיה רפואית עוסקת במורבידי, בצד הקשה של החיים, זה שמנסים רוב האנשים להמנע ממנו בכל מחיר, אך רבים העוסקים בתחום יאמרו דווקא שהם מתעסקים עם תקווה ואופטימיות, עם כוחות התמודדות ותעצומות נפש.

מאמרים נוספים בנושא זכויות הפרט

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט16/10/222300 צפיות
צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית, אך גם תוך מקצועיות ומומחיות, כי אין פה זמן לטעויות. למשרד בנימין קלינגר נסיון רב בביטול צווי הריסה בכל הארץ! מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה). על מנת להוציא צו הריסה מנהלי כאמור צריך שיתקיימו התנאיםבהמשך:

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט22/08/221501 צפיות
עם כניסתו של תיקון 116 לחוק התכנון והבניה הרבה יותר קשה לבטל צווי הריסה מנהליים. במקרים רבים לאחר שהצו הודבק בכניסה לנכס פונה בעל הנכס לעורך דין לייעוץ. עו"ד מנוסה יפנה את הלקוח או יפנה בעצמו ליועץ תכנוני בכיר שיכין חוות דעת מומחים שתוגש כתמיכה לבקשה לבת המשפט המוסמך לעקוב או ביטול צו ההריסה המנהלי. השופט רואה לפניו את תצהיר מפקח הבנייה המתאר את הבניה ללא היתר ומצד השני מאוד חשוב שתהייה בידו גם חוות דעת מומחים שתשקף את המצב בשטח ותתיחס לבניה החדשה ככל וקיימת. משרד בנימין קלינגר הינו הכתובת לעניין זה.

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט22/01/221567 צפיות
הוצאת צו הריסה מנהלי היא אחת הסמכויות החזקות ביותר שיש לוועדה המקומית לתכנון ובנייה. המשמעות הקשה של הצו היא הריסת מבנים ללא הליך שיפוטי שמברר לעומק את טענות הצד שזכויותיו נפגעות, ולכן השימוש בסמכות זו צריך להיות זהיר ולאחר הפעלת שיקול דעת רציני בלבד!

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט11/10/211563 צפיות
צו ההריסה לבנייה לא חוקית בוטל מדובר במבני מגורים שנבנו ללא היתר • השופטת כתבה כי היא מודעת לכך שההחלטה עשויה לאפשר בפועל את המשך הבנייה ההחלטה, ניתן להניח, עשויה לעורר ביקורת באשר לתוצאותיה ולהשלכותיה האפשריות בשטח – וגם לכך התייחסה השופטת: "אינני מתעלמת מן העובדה כי מדובר בבנייה בלתי חוקית שלא קיים לגביה 'אופק תכנוני' שיאפשר את אישורה ולפיכך דינה, ככל הנראה להיהרס. אינני מתעלמת גם מן העובדה כי השארת הבנייה שבוצעה בכפוף לצו ההפסקה המינהלי בלבד עלולה לאפשר את המשך הבנייה ודורשת הקצאת משאבים משמעותיים לאכיפת צו ההפסקה.

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט28/06/211429 צפיות
באמצע בדיקות הבטיחות: כיצד קרס המגדל בפלורידה? לצד מרוץ נגד הזמן בחיפוש אחר ניצולים בעיירה סרפסייד שליד מיאמי, בארה"ב תוהים כיצד מגדל בן 12 קומות קרס לפתע פתאום באישון לילה. העבודות על הגג, האדמה שתועדה שוקעת בצילומי לוויין והקרבה לאוקיינוס: אלו ההשערות שהועלו על ידי המומחים. מושל פלורידה הבטיח חקירה מהירה: "נביא תשובות" כן לצערנו זה קרה היום ובנינים קורסים. רצוי בבנינים ישנים ו/או כאלו הנמצאים בסיכון לבצע בדיקת יציבות.

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט20/02/211056 צפיות
בשל המצב הכלכלי הקשה, רבים חוזרים כעת לגור עם ההורים ומפצלים את דירת המגורים. פיצול דירה ללא היתר מעלה את החשש כי העירייה או הרשות המקומית תוציא נגד המפצל צו הריסה, אשר יוריד הכול לטמיון. מה עושים בסיטואציה כזאת, ואיך אפשר להתמודד עמה?

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט24/10/201497 צפיות
תיקון 101 לחוק התכנון והבניה, הידוע בכינויו "חוק הפרגולות","פטור מהיתר" או "רפורמת הפרגולות" (החוק עצמו מצורף כאן), מציע הרבה יותר סמכויות לוועדות המקומיות והמרחביות, ובמקביל מאפשר לא מעט הקלות או פטור למי שרוצה להוסיף בחצר ביתו ו/או בעסק אלמנטים כגון דק, מסלעה, מחסן, פרגולה, גדר, סככת כניסה, סככת חניה וכד'. החוק גם קובע הליך מקוצר לסגירת מרפסת, תוספת ממ"ד ועוד. שימו לב שבמקרים מסוימים יש פטור מלא מהיתר ודיווח, ובמקרים מסוים יש אמנם פטור, אך עדיין חובה לדווח באמצעות טופס על ההקמה של העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica