חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואה משלימה וקונבנציונאלית ועל ההבדלים שביניהן

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה18/09/20111051 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצב זה מוכר לכולנו: אתם מגיעים לאחר ממרפאות קופות החולים לביקור אצל רופא המשפחה ומתלוננים על מחושים שונים בגוף. רוב הסיכויים שהוא ירשום לכם מרשם של תרופות כימיות לטיפול בסימפטומים, ובמקרה הצורך, ישלח אתכם לרופא מתמחה או להמשך אבחון. רק לעיתים רחוקות ינסה הרופא הקונבנציונאלי לשאול אתכם באמת למצבכם הכללי, האם אתם נמצאים בתקופה של סטרס ולחץ, האם אתם מתוחים יותר מתמיד ולמה. זהו דרכה של הרפואה הקונבנציונאלית שאכן טומנת בחובה כמה יתרונות ברורים שכן ישנן תחלואים להם רק היא יכולה לתת מענה, אך ישנה עוד דרך - רפואה משלימה. רפואה משלימה בניגוד לזו הקונבנציונאלית מטפלת בשורש הבעיה, בסיבות לסימפטומים, דרכי מניעה וכל זאת באמצעי ריפוי טבעיים.

אלה סוגים עיקריים של רפואה משלימה ישנם?

בין הסוגים של רפואה משלימה הנקראת גם רפואה אלטרנטיבית ניתן למנות כאן כמה עיקריים:

דיקור סיני - זהו דיקור המיושם על פי הליכות הרפואה הסינית באמצעות החדרת מחטים דקיקות לחלקי הגוף השונים, הטיפול מיועד להחזיר אנרגיה {צ'י } תקינה לגוף. דיקור יפני- המיועד להפחית רגישות ומתח באזורים שונים בגוף, דיקור יפני מטפל הן בשורש הבעיה והן בסימפטומים. דיקור קוסמטי - מדובר על טכניקה בטוחה אשר איננה גורמת לכאבים ומביאה בסופו של דבר להפחתת קמטים וסממני הזדקנות העור. לאחר סידרה של טיפולים ניתן להצעיר את עור הפנים בצורה משמעותית ביותר. טיפול באלקטרו מגנט - באמצעות מכשיר TDP. מכשיר זה יעיל בטיפול בכאבי שרירים, דלקות פרקים, ראומטיזם, כאבי גב,חילוף חומרים, שיפור מחזור הדם, כאבי צוואר ועוד. דיקור סקאלפ - המטפל באופן יעיל במגוון בעיות הגורמות לכאבים כרוניים ואקוטיים, חוסר תפקוד של מערכת השרירים והשלד, בעיות נוירולוגיות, שיקום לאחר שבץ ועוד.

האם רפואה משלימה באה במקום רפואה קונבנציונאלית?

בהחלט לא אך אין הרפואה הקונבנציונאלית היא כל יכולה ולכן גם ניתן למצוא כיום יחידות רפואה אינטגרטיביות בבתי חולים. רפואה משלימה מעמידה את האדם במרכז ולא את המחלה ולכן, רפואה אידיאלית ואולי זוהי גם רפואת העתיד, היא רפואה המשלבת באופן הרמוני את שתי השיטות גם יחד. מה שכן ניתן לומר על ההבדלים בין שתי השיטות, רפואה קונבנציונאלית היא ללא ספק יותר אגרסיבית, ותרופות כימיות עלולות לעיתים לגרום לנזקים בגוף ולפגוע בכבד. גם ניתוחים כירורגיים מהווים הליך מורכב לאחריו הגוף זקוק לתקופות התאוששות ארוכות ביותר. לעומת זאת, רפואה משלימה לרוב אין לה תופעות לוואי, הטיפולים נעימים, מרגיעים, מחזקים את הגוף ומסייעים לו לרפא את עצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אייל ליבנה מייסד הקלינקה MasterPlus לרפואה משלימה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל ליבנה

מאת: אייל ליבנהבריאות ורפואה כללי03/10/13990 צפיות
דיקור יפני - הדיקור שמעיף מכם את המחלה ומחזיר לכם את הבריאות והשקט

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה01/10/13986 צפיות
רפואה משלימה – לנסות לקבל טיפולים מסוג שונה

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131140 צפיות
רפואה יפנית – רפואת הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131165 צפיות
רפואה משלימה – להקשיב לכאב ולשמוע את עצמכם, אל תזלזלו בתחושות הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה29/11/12945 צפיות
טיפול באלרגיה- רק רוצה לנשום רבים מאתנו נהנים מחילופי עונות השנה שכן הן מוסיפות עניין, חינניות, צבע ומלוות את החגים השונים שהם חלק נכבד ממהלך חיינו. לצערינו, לא כולם נהנים עם נשירת עלעליו של העץ, בואו של הגשם הראשון, פתיחת עונת הרחצה או ביקורו של הפרפר הכתום.

מאת: אייל ליבנהרפואה25/10/121056 צפיות
נשים רבות המנסות להרות מוצאות כי הן אינן מצליחות להיכנס להריון משך תקופה ארוכה. בעיות פוריות אצל נשים הן נושא נפוץ מאוד ואחד מהמדאיגים ביותר לכל אישה. הרפואה המערבית יכולה לטפל בהצלחה בבעיות פוריות אך הטיפול אינו מושלם. שילוב של דיקור סיני, רפואה לא קונבנציונאלית, תזונה נכונה והורדת מפלס המתח מעלים משמעותית את הסיכוי להיכנס להריון גם מול בעיות פוריות מורכבות.

מאת: אייל ליבנהנשירת שיער30/09/121029 צפיות
נשירת שיער אצל גברים – לא צריך להשלים איתה מכירים את זה? אתם מלטפים את פדחתכם ולפתע נשארות בכף היד שלכם כמה שערות או שאתם קמים מהמיטה ומוצאים שערות על הכר.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213882 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201535 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201448 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201340 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica