חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הן התקלות המוכרות ביותר בדודי השמש?

מאת: טל אורשיפוצים18/09/2011837 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נתחיל בהבהרה חשובה. רוב התקלות של דוד שמש ניתנות לפתרון ולא מצריכות החלפתו אז אל תמהרו להקשיב כאשר אומר לכם טכנאי שאתם חייבים להחליף דוד ובקשו חוות דעת נוספת. דוד שמש יכול ליצור בעיות אך, עד להחלפתו הדרך ארוכה.

ניתן להכנס ולנסות לאתר דרך האינטרנט בעלי מקצוע אשר יוכלו להגיע ולבדוק את הבעיה עם הדוד, מאוד חשוב למצוא בעל מקצוע איכותי ואמין על כן בררו היטב עם חברים וקבלו המלצות לפני שאתם מזמנים אחד אליכם הביתה.

למה לשים לב

לעיתים פיוז האחראי על פעולתו של דוד שמש קופץ ולכן נדמה כי יש תקלה, לרוב זה קורה בגלל עומס צריכת חשמל בבית. סביר להניח שאם תורידו את המפסקים האחרים בבית ניתן יהיה לדעת יותר טוב מהי הבעיה. במידה וזה לא עומס יתר אזי צריך להזמין בעל מקצוע.

מספר פרמטרים נוספים לבדיקת תקלה של דוד שמש לפני הזמנת בעל מקצוע היא נזילת מים, אותה ניתן לראות מהגג או בחצר ליד הצינור, במקרה זה עדיף לסגור את הברז ולקרוא לבעל מקצוע מתאים. בנוסף, כאשר אתם רואים בלוח השעונים של החשמל כי אין שינוי סימן כי הדוד לא עובד.

תקלות ידועות המצריכות בעל מקצוע

במידה ולא ניתן לתקן את נזילת המים מפני שהדוד ישן ביותר אזי צריך להחליפו וזה מוביל אותנו לבעיה יותר שכיחה והיא גוף החימום. במידה והוא לא עובד בידקו אותו, ישנה אפשרות שזה משום שהצטברה שם אבנית רבה.

החלפת גוף חימום של דוד שמש היא תהליך מורכב שכן מיקומו הוא בתחתית של הדוד, במקרים כאלו צריך בעל מקצוע שיטפל בהחלפה ושימו לב, צריך לוודא שינקה גם את האבנית במידה ועדיין ישנה. בתקלות מסוג זה טוב לדעת מה לחפש על מנת שתראו אם אתם עצמכם יכולים לסדר אותן ובכך תחסכו לעצמכם כאבי ראש מיותרים.

שוק הדוודים

ישנם הרבה דוודים ואפשרויות מרובות. חשוב להתאים את הדוד לצרכים הביתיים כאשר הנפח צריך להספיק ותו התקן הוא חובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123227 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123284 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123193 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123159 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122948 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123205 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123310 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232641 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223306 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica