חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יריעות ביטומניות – עידן חדש באיטום גגות

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי20/09/2011738 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יריעות ביטומניות

הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק ובכל עשור שעובר אנו עדים לחידושים ולהתפתחויות שמשנים את חיינו לבל היכר. גם בתחום הבנייה, שנחשב לתחום שאינו דינאמי במיוחד, היינו עדים בעשורים האחרונים להתפתחויות רבות שהפכו את תהליכי הבנייה לקלים יותר, ואת המבנים המודרניים לחזקים ולעמידים יותר. איטום הגגות הוא אחד ההיבטים בתחום הבנייה שבהם הוכנסו שינויים ושיפורים רבים, כמו למשל כניסתן של היריעות הביטומניות לשימוש מאסיבי.

איטום גגות – מאז ועד היום

בעבר, תחום איטום הגגות היה צר למדי, ובפני הקבלים לא עמדו אפשרויות רבות או חומרי איטום מגוונים. בעבר, כל הגגות נאטמו באמצעות זפת, שהיתה מאז ומעולם חומר בעל כושר איטום יעיל במיוחד. אלא שמאז עברנו כברת דרך, וכיום ישנם לא מעט חומרי איטום חדישים: יריעות ביטומניות, יריעות PVC ו- EPDM, חומרים אקריליים, חומרים ביטומניים משחתיים, פוליאוריטן, חומרי איטום פולימריים ועוד. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, וכל אחד מהם אידיאלי לשימוש על גגות של מבנים אחרים. אולם מבין כולם, היריעות הביטומניות הפכו לשיטת האיטום הנפוצה ביותר עבור מבנים חדשים.

יריעות ביטומניות – עידן חדש באיטום גגות

היריעות הביטומניות הביאו עימן בשורה של ממש לתחום האיטום. כי למרות שאיש לא יכול לערער על כושר האיטום המעולה של הזפת, עדיין השימוש בה היה כרוך בהתמודדות עם לא מעט חסרונות. על מרבית החסרונות הללו מתגברות היריעות הביטומניות:

·         בניגוד לזפת, יריעות ביטומניות הן פתרון איטום ארוך טווח. מכיוון שהזפת נשחקת במהרה ומאבדת את כושר האיטום שלה בעקבות המגע עם קרני השמש, יש לזפת את הגג אחת לשנה. לעומת זאת, יריעות ביטומניות יכולות לספק איטום הרמטי לתקופה של 10 – 15 שנים ויותר, ואינה נשחקת במהירות כה גבוהה.

·         בניגוד לזפת, היריעות הביטומניות אינן פוגעות באיכות החיים של דיירי הקומות העליונות. מכיוון שהזפת הינה שחורה, היא מתחממת במהירות בקיץ, וכפועל יוצא גם מחממת את הדירות בקומות העליונות שבמבנה ומאלצת את דייריהן לצרוך יותר חשמל עבור מיזוג אוויר. הדרך היחידה להקל על סבלם היא באמצעות מריחת שכבת הלבנה על הזפת, וגם אז לא מדובר במענה מושלם. לעומתה, היריעות הביטומניות כלל אינן מתחממות ואינן פוגעות באיכות החיים של הדיירים במבנה.

·         בניגוד לזפת או לכל חומר איטום משחתי אחר, היריעות הביטומניות מולחמות אל הגג ולא נמרחות או מונחות עליו. הודות ליישום זה הן מאפשרות ליהנות מאיטום הרמטי של הגג, שכן בהלחמה הסיכוי להיווצרותם של סדקים, חורים ואזורים שלא כוסו הוא מינימלי. כך שלמעשה, יריעות ביטומניות מספקות הגנה טובה יותר לגג שלכם מפני הגשם.

הודות לכל היתרונות שלהן, אין ספק שהיריעות הביטומניות הן חומר האיטום האידיאלי. עלותן אמנם גבוהה יותר בהשוואה לחומרים אחרים, אולם בהתחשב באורך חייהן הגבוה ובעובדה שהן מספקות איטום יעיל במיוחד ומונעות את נזקי הרטיבות באופן כמעט מוחלט, אין עוררין על כך שמדובר בהשקעה שחוסכת לכם הרבה מאוד כסף.

 



תגיות המאמר: יריעות ביטומניות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111452 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111178 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111357 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111319 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111309 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111191 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111129 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222833 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223150 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211379 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211336 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211596 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211572 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211771 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica