חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי קייטרינג- לא רק לחתונה

מאת: ליבובעסקי מזון21/09/20111152 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נסו רגע לרוקן את הראש שלכם ממחשבות. עכשיו חישבו על צמד מילים אחד: שירותי קייטרינג. על מה חשבתם?כמעט כל אדם שינסה את התרגיל הזה באסוציאציות יחשוב על אותו כיוון אחד ברור וידוע: קייטרינג לאירועים. זו יכולה להיות חתונה, בר מצווה, ברית מילה או כל חגיגה דומה שכזו, אך הכל נופל לאותו תחום. פשוט התרגלנו עם השנים לחשוב על שירותי קייטרינג כעל שירות שהולך אוטומטית רק עם חגיגות ואירועים שכאלו, כאילו זהו תחום עיסוקו הבלעדי של כל עסק בענף הזה. אך למעשה חברות רבות בענף מספקות שירותי קייטרינג למטרות מגוונות יותר, אם לצד העיסוק באירועים (כאפיקי הכנסה נוספים) או במקומו (כהתמקדות העסק).

אם כך, נשאלת השאלה: לאילו עוד צרכים אנו זקוקים לשירותי קייטרינג?

במקום העבודה

עובדים המועסקים יום מלא במשרתם חייבים לאכול ארוחת צהריים. חלק מהחברות מספקות את האוכל לארוחה זו כחלק מן ההטבות לעובד. הן יכולות לעשות זאת על ידי סבסוד יציאה למסעדות, על ידי הפעלת חדר אוכל או על ידי הזמנת שירותי קייטרינג. האפשרות השלישית נפוצה הרבה יותר מכפי שאתם חושבים, הן בחברות עסקיות והן במוסדות. גם חדרי אוכל בחברות לעתים נעזרים בחברת קייטרינג המנהלת את החדר עבורם ודואגת לבישול האוכל כבדרך קבע.

ארוחות לילדים

ישנם בתי ספר, צהרונים, קייטנות וגני ילדים המספקים ארוחות חמות לילדים השוהים בהם, וזאת על ידי הזמנת שירותי קייטרינג. זהו תחום עיסוק בפני עצמו, שכן לילדים יש טעם אחר מלמבוגרים, ובנוסף, ישנה חשיבות מוגברת להיותו של האוכל בריא ומאוזן, וזאת עבור גדילתו התקינה של הילד.

לאירועים עסקיים ולמוסדות

לפעמים חברה שאינה מספקת ארוחות באופן שוטף רוצה לערוך אירוע או ארוחה מיוחדת לעובדיה, לכבוד חג או סתם כצ'ופר. גם במקרים כאלו מזמינים שירותי קייטרינג.

להפקות טלוויזיה וסרטים

יום צילומים יכול להיות ארוך ומייגע, וכולל מספר גדול מאוד של אנשים. לעתים הוא נערך רחוק ממסעדות, בשטח. ישנן חברות המתמחות בהענקת שירותי קייטרינג דווקא במקומות כאלו.

לאירועים פרטיים בבית

בשביל ליהנות מהנוחות ומהטעם של שירותי קייטרינג אין חייבים בהכרח להפיק אירוע ענק כגון חתונה. גם במפגש משפחתי, פגישת מחזור או מסיבת יום הולדת אפשר להחליט לוותר על ההתעסקות הרבה הכרוכה בבישול, ברכישת מצרכי המזון, בחימום ובשטיפת הכלים – כל שצריך הוא להזמין שירותי קייטרינג ולתת לחברה מקצועית לדאוג להכל עבורכם. הדבר אידיאלי בעיקר למפגשים מרובי משתתפים, שכן לארוחה של 15 איש עוד אפשר לבשל, אבל כאשר מדובר ב-60 איש זו התעסקות אדירה והוצאה כספית גדולה ממילא – כך שעדיף לפחות ליהנות מכך שמישהו אחר טורח עבורכם.

באירוח בקיבוץ

ישנן כמה וכמה חברות לשירותי קייטרינג שבסיסן בקיבוצים שונים ברחבי הארץ. במקרים כאלו הן לרוב מתפעלות את חדר האוכל בקיבוץ בו הן ממוקמות, ולעתים גם מציעות במסגרתו אירוח לקבוצות של מטיילים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111450 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111175 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111354 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111316 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111305 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111187 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111124 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213659 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214062 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205525 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810513 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173514 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica