חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאונות דרכים

מאת: יוסי קרמר אקטואליה23/09/2011874 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאונות דרכים.                                                                                                            איך רצוי לטפל בתאונות הדרכים.
התאונות בדרכים מתרחשות נכון להיום, כיוון שאין ביכולתנו למנוע אותם.
נוכל למנוע את התאונות בדרכים, במידה ונבין שאנחנו צרכים לעשות לעצמנו סדר תודעתי חדש.
עם סדר תודעתי אחר, חדש, נוכל להשתדל ולהימנע מתאונות בדרכים!
האם הכסף הוא שיקול בהגנה ושמירה על חיינו?
לדעתי, התשובה היא לא!!!
כמה דברים מינימאליים שרצוי לבצע:
עלינו לתכנן ולייצר רכבים איטיים יותר, רכבים ממוגנים יותר מפגיעות כלשהם ומפגיעות כתוצאה מתאונה, בעלי כריות אוויר שמגינות עלינו מכל הכיוונים, אבל בעיקר לבנות את המכוניות מסיבי פחמן, כמו שבונים מכוניות שמשתתפות במרוצים, שמאפשרות הגנה לנהג גם במהירויות שהן מעל מאתיים קמ"ש, ולא כמו שבנויות המכוניות כיום, שהן עשויות מחומרים שלא מאפשרים הגנה לנוסעים, כנראה בגלל שיקול העלויות הכרוכות בדבר.
מומלץ ורצוי בחבישת קסדה בנסיעה ברכבים שלא ממוגנים היטב.
כל הנוסעים רצוי שיחגרו עם חגורת בטיחות.
בנית קו הפרדה, ורצוי שהחומרים יהיו מחומרים מתאימים שקולטים ובולמים את האנרגיה הקינטית, בין שני כיווני הנסיעה המנוגדים בכל הכבישים, וזאת על מנת למנוע התנגשויות חזיתיות.
הפרדה גם בין הכביש וצידי הדרך בכול הכבישים, וזאת כדי למנוע מרכבים לסטות ולהתהפך לצידי הדרכים.
להזיז או להוריד את כול העמודים למיניהם והעצים והפרסומות בצידי הדרכים ומאמצע הנתיבים המנוגדים, וזאת כדי שרכבים לא יפגעו מהם ויתרסקו עליהם.
לבטל את פניית הפרסה לרכבים ולבנות מעבר לכיוון הנגדי שהוא תת קרקעי או על קרקעי, וזאת כדי למנוע התנגשות בין כלי הרכבים.
להוריד את כל שלטי הפרסום וטלביזיות הענק, שנמצאים בצידי הדרכים שמבלבלים את הנהגים.
לבטל ולהוריד את כול התמרורים, שכמעט וכול הנהגים לא זוכרים מה המשמעות שלהם, ובמקומם לשים שלטים בכתב יד ברור ולא שלטים מצוירים, כדי שאפשר יהיה לקרוא ולהבין.
הפרדה בין המדרכה לכביש, כדי למנוע פגיעה בהולכי רגל ע"י רכבים.
ביטול מעברי החצייה להולכי רגל בכבישים, ובניית מעברים שהם תת קרקעיים או על קרקעיים, כדי למנוע פגיעת רכבים בהולכי הרגל.
ביטול כול הרמזורים והצמתים ובניית מעברים שהם תת קרקעיים או על קרקעיים, וזאת כדי לאפשר לתנועה לזרום וגם למניעת תאונות.
בניית מקומות מנוחה, שירותים ותקשורת במרחק סביר אחד מהשני, לצידי הדרכים, וזאת כדי שנהגים לא יעצרו את רכבם בצידי הכביש ויסכנו את חייהם.
בנהיגה רצוי לסגור פלאפונים, רדיו, טלביזיות, די.וי.די ומכשירי קשר ולהתרכז בנסיעה בלבד.
רצוי שהנהג יימנע משיחה או ויכוחים כלשהם ושיתרכז בנהיגה בלבד.
ביטול מעברי החצייה להולכי רגל דרך מסילות הרכבת, ובניית מעברים שהם תת קרקעיים או על קרקעיים, וזאת כדי למנוע פגיעת הרכבת בהולך הרגל.
ביטול מעברי החצייה של רכבים דרך מסילות הרכבת, ובניית מעברים תת קרקעיים או על קרקעיים, וזאת כדי למנוע התנגשות בין רכב נוסע לרכבת נוסעת.
הפרדה בין פסי הרכבת לכביש.
חגירת חגורת בטיחות בכול אמצעי התחבורה הציבורית.                                                            
תאורת לילה צריכה להיות בכול הכבישים.
שדות תעופה צריכים להיות ממוקמים במקומות מבודדים ולא במקומות מיושבים באנשים.
על המטוסים להימנע מלעבור מעל מקומות מיושבים באנשים.
תחבורה ציבורית צריכה לעבוד שבעה ימים בשבוע, וכך ימנעו אנשים ובמיוחד הילדים שמבלים בימי שישי ושבת מלנסוע ברכבם הפרטי, כלומר בימי הבילוי של הנוער, וגם צריכה להיות תחבורה ציבורית עשרים וארבע שעות ביממה.
מרוב שיש כל כך הרבה סוגים של רכבים, משאיות, אופנועים ואמצעי תחבורה אחרים, והפרסום של היצרנים והסוכנים הוא אינטרסנטי כדי להרוויח כסף, כמעט בלתי אפשרי לדעת מה בטוח לנו יותר ונקי יותר לאיכות הסביבה לאנשים שרוצים לרכוש רכב, את הגישה הקיימת כיום רצוי לשנות.       
אופנוענים ולרוכבי אופניים רצוי שהם ימנעו מהסיכון שכרוך בנסיעה על הכביש.
יש להסדיר לאופנוענים ולרוכבי אופניים מקום מיוחד שיוכלו לרכב שם, כדי להימנע מנסיעה על הכביש, ורצוי שיהיה להם את כל אמצעי המיגון לנסיעה בטוחה.
רכב כבד, משאיות רצוי שינועו בכבישים בשעות הלילה, כאשר התנועה בכבישים דלילה, ובכך הם לא יסכנו את התושבים ורכבים אחרים.
יש להסדיר מסלולי מרוץ לכול ענפי הרכב המוטורי, כדי שלא יתחרו על הכבישים ויסכנו אנשים, רכבים ואת עצמם.
האם סלילת הכביש כאן נעשית בשיטה הכי טובה בעולם? ואם לא למה? רצוי לסלול את הכבישים בשיטה הכי בטוחה הידועה הקיימת בעולם.
הנסיעה בדרכים מטרתה להביא אותנו ממקום למקום בבטחה!
ולכן ההתייחסות למטרת הנסיעה בדרכים לא צרכה להיות לשם ההנאה או לשם כול ריגוש אחר, אלא עניינית!
נסיעה תחת השפעה של מחלה ו/או תופעות פיזיולוגיות ו/או אלכוהול, סמים, תרופות, סיגריות או אכילה ושתייה בעת הנסיעה מסכנת את הנהג והנוסעים שעימו ואנשים אחרים.
הקטנת מהירות המכוניות והרכבות.
בקרת פיקוח על כול ענפי התחבורה, כדי שיהיה סדר וביטחון.
תהליך הלימוד של התיאוריה ולימוד הנהיגה וצבירת הניסיון בנהיגה רצוי שיהיה מעמיק יותר וארוך יותר ללא כל תשלום כספי, כלומר בחינם, וללא לחץ כדי לסיים.                      
במקרה שהנהגים טועים יש להסביר להם את הטעות שעשו בסבלנות ולא להשתמש בשיטת הענשה שגורמת לנהגים להיות עקשניים, אסרטיביים ומניפולטיביים, ולא להבין את מהות הטעות שהם עשו.
רצוי לארגן עזרה ראשונה ופינוי מהיר של נפגעי התאונות בדרכים לבתי החולים באופן המידי.
רצוי לארגן עזרה מהירה לנהגים שנתקעים בדרכים.

רצוי לארגן אמצעי תקשורת לנהגים למקרה שהם נתקעים בדרכים או לכל מקרה אחר, ועוד...
כל זאת עד שנגיע לרמה התפתחותית מתקדמת יותר, שתהיה בעל סדר תודעתי חדש, אחר, שבו בני האנוש ייסעו ברכבם באמצעות בקרה ושליטה על ידי בקרים, ועד שנחיה במציאות שבה לא יהיה שיקול כספי כדי שנשמור ונגן על עצמנו, עד שכולנו נחייה בהרמוניה ללא אגואיזם והאינטרס הכספי הידוע כיום.
כול הסעיפים המוזכרים מעלה רצוי שיתבצעו אך ורק מתוך הבנה, רצון ובנית היכולת לשינוי הרגלים שגויים, ולא מתוך כפיה או הענשה.
ההתייחסות לנהג רצוי שתהיה מתוך הבנה, ואינה צריכה להיות מתוך הענשה שגורמת לנהג לפחד, הפחד שנתון בו הנהג ששגה גורמת לו להיות אגואיסט, אינטרסנט ומניפולטיבי, לכן רצוי להסביר לנהג שיבין את טעותו כשהוא רגוע ויודע שהוא לא ייענש על הטעות שעשה, התייחסות כזו לנהג תאפשר לו לקחת את האחריות על הנהיגה שלו על עצמו בלבד, ובעיקר להבין מבחינה תודעתית שהוא זה שיצטרך לחיות בסבל עם מעשיו, שזהו הכלא האכזר ביותר הקיים, שממנו יצטרך יהיה הנהג להבין איך להשתחרר.
השינוי האישי והחברתי יתרחש רק כאשר נבין, נרצה, ונבנה לעצמנו את היכולת לשנות הרגלים שגויים.
יוסי קרמר מייעץ ומכוון למודעות עצמית והתפתחות אישית.
לבלוג שלי http://blog.tapuz.co.il/yosikramer
טלפון 048224276.

 



תגיות המאמר: תאונות דרכים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161048 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141418 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148966 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141446 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141236 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141869 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141235 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222317 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222259 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221664 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211511 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211488 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211304 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211159 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica