חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוצאה לפועל פשיטות רגל ומשפט בישראל

מאת: seowebחוק ומשפט - כללי03/08/20091054 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פשיטת רגל והליך הוצאה לפועל

במקרים בהם אדם חייב לכם כספים, אך אינו ממהר לפרוע את החוב, ניתן להגיש בקשה לכינוס נכסים והליכי פשיטת רגל. הבקשה תוגש לכונס הרשמי, או לבית המשפט. לרוב, מטרת הבקשה היא לעכב הליכי הוצאה לפועל המופעלים נגד החייב ולבצע כינוס נכסים.

בכל מקרה כדאי להתייעץ עם עורכי דין המתמחים בתחום ההוצאה לפועל ובהליכי פשיטת רגל, על מנת שיסייעו לכם לנקוט באמצעים היעילים ביותר להחזרת כספכם ובמסלול הכדאי ביותר עבורכם. יש לזכור כי הליכים אלא עשויים להמשך זמן רב ולהיות בעלי השפעה ניכרת על המשך חייכם ומצבכם הכלכלי בעתיד.

מינוי נאמן והכרזה על פשיטת רגל

לאחר שניתן צו של בית המשפט לכינוס נכסיו של החייב וכל הליך הוצאה לפועל שהופעל נגדו עוכב, תכונת אסיפת נושים ומוחלט מי יהיה הנאמן. לעיתים, מקובל למנות אף ועדת ביקורת. תפקיד הנאמן לממש את כל נכסיו של החייב ולחלק את סכום המימוש בין נושיו. בתהליך זה, עליו לבצע בין השאר חקירות מקיפות ולבדוק את תביעותיהם של הנושים. במקביל, עליו לחקור ולבדוק האם ניסה החייב להעלים נכסים שהיו בבעלותו.

אילו מגבלות חלות על פושט רגל?

- איסור להקים תאגיד, או להיות בעל עניין בו

- איסור שימוש בכרטיסי אשראי

- יוכרז כלקוח בנק מוגבל

- כיצד פועל הליך הוצאה לפועל?

מערכת הוצאה לפועל הוקמה בכדי לסייע למי שבידיו צ'קים, שטרות ביטחון, או פסקי דין – לגבות את החוב. כדאי לשקול היטב את מגוון האפשרויות ולבחור בדרך היעילה ביותר לגביית החוב, בהתאם למצבו של החייב.

לפני נקיטה בהליכי הוצאה לפועל, נשלח לחייב מכתב עם דרישה לתשלום החוב, תוך פרק זמן מוגדר. במידה והחוב לא ישולם תוך פרק זמן זה, ינקטו נגדו הליכי הוצאה לפועל. לשם כך, יש להגיש בקשה באופן הבא:

במקרים של חוב בשל צ'ק ללא כיסוי – יש לצרף את הצ'ק המקורי ותצלום משני צדדיו. חוב בשל פסק דין לזכותכם – יש לבקש מפקיד בית המשפט להטביע חותמת "העתקה נכונה" על העתק פסק הדין ולצרפו לבקשה. חובות בשל אי תשלום מזונות – יש לצרף העתק פסק דין מאושר והצהרה של הזוכה על כך שאינה מקבלת מזונות מביטוח לאומי.

סוגי הליכים:

הליך מאסר – כאשר אין לחייב נכסים שניתן לממש ואינו מצוי בהליך איחוד תיקים או פשיטת רגל, הליך המאסר נחשב להליך הבטוח ביותר. מעטים מאוד החייבים שאינם פורעים את חובם בהליך זה.

עיקולים ללא אזהרה – במקרים רגילים ניתנת לחייב אזהרה לפני ביצוע עיקולים, אך אם קיים חשש כי החייב ינסה להבריח נכסים ברגע שייוודע לא על פתיחת תיק הוצאה לפועל נגדו, ניתן לבקש עיקול מיידה ללא אזהרה. יצוין כי אם תתקבל בקשה זו, נכסיו יעוקלו במיידי, אך לא ימומשו לפני השלב המקובל בהליכי הוצל"פ.

חייב שמעוניין להסדיר את חובותיו, יכול לבקש להכריז על פשיטת רגל ולעכב הליכי הוצאה לפועל המופעלים כנגדו. במקרה שבו נקלעת לחובות כספיים מטרידים ונפתחו נגדך תיקי הוצאה לפועל או במקרים של חדלות פרעון, ניתן להתייעץ עם עורכי דין המתמחים בנושאי פשיטות רגל והליכי הוצאה לפועל.

פעמים רבות, יעוץ של עורך דין מקצועי יוכל להביא לחסכון בהוצאות לאורך שנים ולסיום מהיר ויעיל של הליכים מכל סוג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018590 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101961 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102477 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101778 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101744 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102188 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102192 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231640 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212077 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211935 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211587 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211261 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201807 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201540 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica