חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לחצן מצוקה להורים מבוגרים

מאת: נועה גרימברגגיל הזהב03/10/20111202 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם הגעתם של הורינו אל גיל הזהב, צצות להן בעיות שונות ביניהן הבדידות ומחלות. קשישים רבים סובלים ממחלות האופייניות לגיל הזקנה : אלצהיימר, פרקינסון, דמנציה, מחלות לב, מחלות מפרקים, סוכרת ועוד. לא תמיד הילדים זמינים להורים בשל מחויבויות אחרות   ועל מנת לפתור בעיות אלה, ולהעניק לקשיש ביטחון ורגיעה, מומלץ להתקין לחצן מצוקה בביתו. לחצן מצוקה מסייע לקשיש כאשר איננו חש בטוב באמצעות יצירת קשר עם מוקד מצוקה.

למי מיועד לחצן מצוקה?

לחצן מצוקה לרוב מיועד לקשישים הגרים בגפם או עם מטפל סיעודי, אלו הם קשישים אשר החליטו לא להעתיק את מגוריהם אל בית אבות או דיור מוגן.  לחצן מצוקה לקשישים יכול להיות נייד או נייח, בצורת שעון או תליון, מותקן במכשיר הטלפון הביתי או אפילו בטלפון הסלולארי. וישנו גם לחצן מצוקה מיוחד המתאים לאנשים עם מחלות לב, אשר חוו התקף לב

כיצד לחצן מצוקה פועל?

קל מאוד לתפעל לחצני מצוקה. קשישים רבים אינם מסוגלים להתנייד בזמן חבלה או נפילה או בשל בעיות אחרות ולכן לחצן מצוקה תמיד נמצא בסמוך אליהם. כאשר הקשיש איננו חש בטוב, או סובל מאירוע טראומטי כזה או אחר, באמצעות לחצן מצוקה הוא יוצר קשר עם מוקד המצוקה הזמין 24 שעות ביממה.

כיצד פועל מוקד מצוקה?

עם קבלת הקריאה של הקשיש באמצעות לחצן מצוקה לקשישים, הוא יקבל מענה מיידי, כיצד לנהוג, הנחיות אשר עשויות לעזור לו בזמן המצוקה, לשלוח תוצאות בדיקת אק"ג, ובמקרים דחופים ישלח צוות רפואי לביתו.

מדוע מומלץ להתקין לחצן מצוקה?

לחצן מצוקה בהחלט יכול להציל חיים, ולספק סיוע בזמן אמת. כמו כן, לחצן מצוקה מעניק ביטחון רב לקשישים הגרים בגפם מתוך ידיעה שמישהו משגיח ושומר עליהם.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SOSMe פורטל מידע למשפחות קשישים בנושאי: לחצן מצוקה, דיור מוגן וחיתולים למבוגרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נועה גרימברג

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216155 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171857 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162024 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162143 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162058 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152044 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151710 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica