חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גינות לבית

מאת: ליאת חייםגינון03/10/2011834 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתישהו בסביבות גיל 40 או 50 הרבה אנשים מוצאים עצמם בנקודה בחיים שבה הדבר היחיד שמתאים להם לעשות זה לנוח, להביט לאחור ולראות את כל מה שהספיקו עד לשלב זה - אצל חלקנו המשמעות היא סיפוק מהתקדמות בקריירה, במקרה של אנשים מסויימים זו הנאה ממשפחה אוהבת, ובשביל חלק מהאנשים הכוונה היא להנאה מהבית שבו השקיעו הרבה מאוד כסף ואהבה, בעדיפות רבה לבית עם חצר גדולה ומטופחת.

ובאמת, נסו למצוא דבר יפה ומרגיע יותר מגינת ירק מטופלת; פינה לישיבה ולהתחיל את היום עם קפה ועיתון, לארח את המשפחה לארוחה, לשחק עם הנכדים, או לטפח ערוגת ירק. אבל בגילאים הללו לא תמיד יש לנו יכולת לעשות יותר מכיסוח הדשא, ולכן אנו מזמינים צוות גינון למטרת ביצוע העבודה.

איך? עצות לבחירת עיצוב גינות פרטיות :

- אינכם בטוחים מי לקחת לשם דשא דרבן? אין על המלצה טובה. שאלו חברים האם יש להם גנן טוב. במידה והם מרוצים מהגנן שלהם לא יתנגד להמליץ לכם על בעל מקצוע טוב.

- נסו למצוא איש מקצוע שמסכים להגיע ביום ובשעה קבועים, כך תוכלו לדעת שהגינה שלכם מקבלת טיפול דרך קבע.

- מומלץ לשכור איש מקצוע שמטפל בכל היבטי עבודת הגינון ולא רק בחלקם: זריעה ושתילה, ניכוש עשבים, טיפול בטפילים, עיצוב נוף, התאמת צמחיה ותכנון מערכות השקיה.

- ולמרות שקל יותר לקחת תכנון גינה , קשה להחליף את תחושת ההנאה שאנו מקבלים מטיפוח הגינה בעצמנו. אם תקדישו לגינה האהובה שלכם כמה שעות כל שבוע - תופתעו כמה ניתן להנות מהעבודה וכמה כסף ניתן לחסוף.

 



תגיות המאמר: עיצוב גינות פרטיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר בעלי מקצוע של ישראל לאיתור הובלות סטודנטים ואנשי מומלצים www.hdm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת חיים

מאת: ליאת חייםשיפוצים28/10/111212 צפיות
האם אתם מעוניינים לשפץ את ביתכם בסכום נמוך, אך עדיין שיראה כמו מיליון $? בעזרת קצת גבס וטיפת צבע טרי אפשרי לגרום לכל חורבה להיראות כמו מבנה מרהיב ביופיו, אפילו מבלי לשבור תכנית חסכון.

מאת: ליאת חייםהדברה11/10/11978 צפיות
אין כל תחליף למרחיק יונים בעל נסיון שיודע איך לפתור מטרדים אלו, אבל בעת הזמנת בעל מקצוע מהתחום, יש לוודא שאינו עוסק בהדברה - הדברה, כמו ריסוס, היא פתרון לא הומני, לא יעיל שהבוחרים בו עוברים על החוק.

מאת: ליאת חייםבתים משותפים11/10/111084 צפיות
חדר. אנו ממליצים לעשות שימוש במזגן עילי נפרד מהסיבה שמזגנים עיליים מדליקים מזגן אחד קטן לכל חדר ובכך משיגים חסכון רציני בחשמל.

מאת: ליאת חייםשיפוצים10/10/11748 צפיות
לבסוף, מעצבי הנוף הם אלה האמונים על התאמת סביבתו של הבניין לתנאים בשטח ולהעדפות הלקוחות - החל מבחירת סוג קרקע וצמחייה מתאימים, וכלה בבחירת פתרונות ליצירת צל, יצירת פיצ'רים במים וצמחים, ושילוב של אסתטיקה עם פרקטיות.

מאת: ליאת חייםגינון10/10/11837 צפיות
מרהטים את הבית במיטב הפריטים לנוי ולנוחות, קונים גאדג'טים שמקלים את חיינו והופכים אותם ליותר מהנים, מחליפים אותם בהדרגה כאשר הם מתיישנים והכל, כדי להנות מהמקום שבו אנו חיים, להרגיש בבית.

מאת: ליאת חייםשיפוצים09/10/11924 צפיות
מעצבי הנוף אמונים על התאמת הסביבה שבו מוצב המבנה המתוכנן לתנאי השטח ולהעדפות הלקוח - החל מבחירה של סוגי קרקע וצמחייה נכונים, וכלה בבחירת אפשרויות ליצירת צל, יצירת אלמנטים עם מים וצומח, לכדי שילוב מוצלח של אסתטיקה ופרקטיות.

מאת: ליאת חייםריהוט 09/10/11833 צפיות
עכשיו צאו לסיבוב בחנויות, עיינו בקטלוגים וחטטו באתרי אינטרנט. שלב ההתרשמות יסייע לכם להתוודע לסוגי החומרים הקיימים בשוק, להכיר מוצרים מסויימים ואת מחיריהם, ויותר מכל ייתן לכם רעיונות בנוגע למראה הסופי שאתם מעוניינים להשיג.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191771 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182246 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811183 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181671 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174187 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica