חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך אנחנו יודעים אם אנחנו מחנכים את הילד כמו שצריך?

מכיוון שלא כולנו ניחנו בחוש הורות בסיסי וטוב אנחנו כולנו זקוקים לפעמים לעזרה ולמרות שקשה לרובנו להודות בכך, יש המון דברים שאנחנו יכולים ללמוד ממחנכים למיניהם ומאנשים בעלי ניסיון קצת יותר עשיר משלנו.

זוהי הסיבה שלמרות שאני מרגיש כאילו אני האבא הכי טוב שיכול להיות לבן שלי אני עדיין מתעקש ללמוד כמה שאני יכול ולמען האמת (על תספרו את זה לאשתי) אני מתייעץ הרבה עם אמא שלי בנושאים האלה.

האמת היא שלא מזמן הייתי במין קורס שהיה אמור להסביר לנו איך להיות הורים יותר טובים לילדים שלנו והאמת היא שהמסקנה העיקרית שאליה הגעתי היא שאנחנו פשוט צריכים לסמוך על האינסטינקטים שלנו, להיות בטוחים שכל מה שאנחנו עודים נעשה על מנת לעזור לילדים שלנו ובגדול פשוט להיות בטוחים בעצמנו. לדוגמא, הייתה שם בחורה, אמא צעירה ששאלה בקשר לילדים שאלה שנגעה במשחקים לגיל הרך. היא שאלה האם משחקים לגיל 3 עד 7 שאינם באמת מותאמים יכולים לפגוע בילד ואיך ניתן לזהות את המשחקים המתאימים. התשובה שהיא קיבלה לכך הייתה שיש כמובן משחקים שלא מתאימים לגילאים הללו, כמו שלא תתנו לילדים שלכם לשחק במשחקים אלימים בגיל הזה, אך אין ספק שלכל אחד מאיתנו אמור להיות החוש השיפוטי המספק על מנת לדעת את הדברים הללו. ובקשר למשחקים אחרים, כל מה שחשוב שנבין לפי המרצה היה שאנחנו אלה שאחראים לחינוך של הילדים שלנו.

בסופו של דבר, מה שאני מנסה להגיד זה שאנחנו מחונכים בדרך מסויימת, שאם היא הייתה מוצלחת בדרכה גם אנחנו נחנך באותה צורה את הילדים שלנו, השילוב בין גבר לאישה הוא זה שאמור ליצור בסופו של דבר את החינוך המושלם עבור הילד שלכם. אל תחששו לקחת החלטות, כי האינסטינקט הבסיסי שלנו הוא לא לפגוע בילד שלנו ולשמור עליו מכל משמר.

חשוב שכל אחד מאיתנו ידע שהילד שלו בסופו של דבר יצא לעולם האמיתי בגיל מסויים ושם הוא יקבל גם חינוך נוסף, אנחנו צריכים להיות אלו שייתנו לא את הבסיס החינוכי שאנחנו מאמינים בו, לנטוע בו ערכים שחשוב לנו שיהיו לו ואחרי זה הוא כבר ייסתדר בכוחות עצמו.

אמונה עצמית היא לטעמי הדבר החשוב ביותר בחינוך ילדים, אמונה כזאת תעזור לנו להתמיד בגרכנו ולבסוף, גם אם נשתמש במשחקים, או בספרים, הילד יקבל את החינוך לו הוא זקוק ואת זה שאנחנו רוצים לתת לו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191634 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192662 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121030 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121055 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121515 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121420 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121221 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214006 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204590 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204636 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201445 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201488 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica