חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסה כמתנה ומתנה מטיסה

מאת: רונן רןצרכנות15/10/2011970 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיסה נתפסת  כסוג של יציאה השגרה. יש מי שעבורם  הטיסה עצמה היא מתנה. יש סיבות שונות שבגללן אנשים טסים.  כל טיסה היא סיפור. טיסות נתפסות כנסיעה רחוקה אשר נהוג לשוב ממנה עם מתנות.

מי שמרבים לטוס נדרשים לחשיבה יצירתית על מנת להביא עמם מתנות מקוריות. מתנה מקורית עשויה להיות מתנה שמאפיינת את המדינה שבה מבקרים או פריט נוסף לאוסף של מי מהאנשים שמביאים להם מתנה.

תמיד נעים לקבל מתנה. מתנה היא תשומת לב. יש בה ביטוי לרגש, להוקרה. כשאנחנו נותנים מתנות אנחנו שמחים להיווכח בתגובה שהן מעוררות, קל וחומר מתנות מקוריות.

רבים מאתנו, ילדים כמבוגרים, אוהבים את הרגע שלפני ההיווכחות במתנה; כאשר מתחילים לפתוח את האריזה ועוסקים בהשערות ובניחושים. וכאשר המתנה נגלית – התגובה, החיוכים, החיבוקים, הדמעות...

נהוג ומקובל להביא מתנות כשחוזרים מטיסה. כאשר מתכננים את הטיסה ואת השהייה בארץ הזרה מבחינה תקציבית, מקציבים מראש סכום מסוים המיועד למתנה. אבל החיים, כדרכם, לא צפויים ומפתיעים, מזמנים בכל עת הזדמנויות וריגושים. לפעמים, כאשר רואים משהו שמוצא חן וקשה לעמוד בפניו, קונים אותו.

מתנה זולה עשויה להתקבל כמתנה יקרה:

לא תמיד ולא בהכרח יש קשר בין עלות המתנה לבין חשיבותה  הוא הרושם שהיא מותירה, מה שמלמד כי הערך הבסיסי של מתנה הוא הערך הרגשי שלה, האופן שבו היא מתקבלת, הדרך שבה היא נוגעת בלב המקבל.

יש אנשים שחוזרים מטיסות עם מזכרות קטנות, תשומות-לב שהן מעין מחוות, ודווקא הן מתקבלות בהפתעה ובריגוש, מה שמוכיח שמתנה היא לא אחת בעיקר הכוונה...

מתנות מקוריות הן מתנות חד-פעמיות:

קשה לחדש ולהפתיע, ודאי למי שמרבים לטוס ולהביא מתנות. יש מי שמביאים מתנה שקולעת לטעם המקבלים ולהעדפתם. כאשר מכירים היטב את מקבלי המתנות קל יותר לקלוע לטעמם אבל קשה להפתיע אותם ולחדש להם. מתנה מקורית יכולה להיות כזאת כשהיא ניתנת בראשונה. בפעם השנייה היא אינה מפתיעה ואינה מקורית, אף שעדיין היא עשויה לרגש.

מתנות שוברות את הראש:

לא קל להביא מתנות בכלל ומתנות מקוריות בפרט. מתנה מקורית מחייבת חשיבה יצירתית. אם אתם מתלבטים מה להביא מתנה לאנשים מסוימים – מומלץ להתייעץ עם קרוביהם או מכריהם. כך אתם עשויים לבחור מתנה שלא רק תפתיע את המקבלים אלא תרגש אותם מאוד; היא תסקרן אותם; הם יתהו כיצד " איך ידעת בדיוק מה אני אוהבת"...

כשנוחתים מטיסה חשים תשישות.  לא אחת הצורך לחזור לשגרה ולתפקוד מלא לא מאפשרת לנוח ולהתרפק על החוויות, אבל אם תחזרו בלי מתנה תידרשו לתת הסברים... טסה נעימה ומתנה מהנה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן רן

מאת: רונן רןהפרעות קשב וריכוז07/10/111422 צפיות
טיפול רגשי לילדים (וגם למבוגרים) הוא כיום דבר נפוץ ומקובל מאוד, אותו עובר אחוז בלתי מבוטל מהילדים. אינספור ילדים מתגלים כסובלים מבעיות רגשיות ונפשיות כאלו ואחרות, כמו גם ליקויי למידה שונים דוגמת הפרעות קשב וריכוז וכד'.

מאת: רונן רןקניות 07/10/11878 צפיות
פעמים רבות בחיים של כולנו, אנחנו נתקלים בסיטואציה בה אנו מרגישים צורך להעניק מתנה לאדם כזה או אחר, או לקבוצה גדולה של אנשים. בין אם מדובר במתנות ליום הולדת, מתנה להורים לכבוד יום הנישואין, מזכרות לאירועים או מתנות לחג לעובדים בחברה שלנו – תמיד אנחנו רוצים להיות מקוריים – להביא מתנה מרגשת ומקורית, אשר לא תעלה לנו יותר מדי

מאת: רונן רןאינטרנט - כללי13/04/11984 צפיות
קניית דומיין חדש עבור אתר אינטרנט בהקמה היא יותר מאשר הליך פרוצדוראלי פשוט – מדובר בשם הכתובת של האתר, אשר בפעמים רבות הופכת להיות גם חלק מהמוניטין שלו, מהאופן בו הוא נתפס ומזוהה על ידי קהל הגולשים הרחב.

מאת: רונן רןאחסון אתרים25/03/111220 צפיות
הקמת אתר אינטרנט חדש היא פעולה אשר מתבצעת בעולם אלפי פעמים מדי יום. אתר אינטרנט כיום הוא בגדר סטנדרט עבור כל בית עסק, חברה, גוף ציבורי כזה או אחר ומוסדות שונים, כאשר גם מלבד לאלו ניתן למצוא אנשים פרטיים אשר מקימים אתרי אינטרנט השכם וערב למטרות שונות ומגוונות.

מאת: רונן רןצילום08/03/111272 צפיות
צילום הוא תחום רחב ועשיר מאוד במידע, וביישומים טכנולוגיים שונים. בעוד תחום הצילום עבר סוג של מהפיכה בשנים האחרונות אשר ניתן לכנותה "המהפכה הדיגיטלית" (מעבר לצילום דיגיטלי), צלמים רבים עדיין מעדיפים להמשיך ולעבוד עם מצלמות מקצועיות אשר משתמשות בסרטי הצילום הישנים והטובים. כמובן שקיימות כיום גם מצלמות דיגיטליות מקצועיות לחלוטין, אך לדעתם של צלמים רבים אין תחליף של ממש לסרטי הצילום הישנים והטובים.

מאת: רונן רןבריאות השן26/02/111056 צפיות
טיפולי שיניים יכולים להיות דבר חמקמק – אנשים מסוימים עוברים אותם ללא כל בעיה מיוחדת, מהירות ובקלות, בעוד אנשים אחרים סובלים מחוסר נוחות ומחרדות בעת הטיפול. במקרה של ילדים בדרך כלל מדובר במקרה השני, כאשר מרבית הילדים חוששים מאוד מרופאי השיניים. הסיבה לכך ברורה – טיפולי שיניים הם לא כל כך נעימים לפעמים, ובמקרים מסוימים גם מעט כואבים, הרופא משתמש בכל מיני מכשירים מאיימים אשר עושים רעש חזק, בחדר יש ריח ייחודי של חומרים רפואיים שונים וכד'. בקיצור, עבור ילדים זו יכולה להיות חוויה לא נעימה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214246 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204383 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205285 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica