חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלבים בהקמת אתר חדש

מאת: רונן רןאחסון אתרים25/03/20111220 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקמת אתר אינטרנט חדש היא פעולה אשר מתבצעת בעולם אלפי פעמים מדי יום. אתר אינטרנט כיום הוא בגדר סטנדרט עבור כל בית עסק, חברה, גוף ציבורי כזה או אחר ומוסדות שונים, כאשר גם מלבד לאלו ניתן למצוא אנשים פרטיים אשר מקימים אתרי אינטרנט השכם וערב למטרות שונות ומגוונות. במידה וגם אתם מעוניינים להקים אתר אינטרנט חדש למטרה כזו או אחרת – מהם השלבים הבסיסיים אותם יש לעבור?

מקניית דומיין ועד קידום אתרים – שלבי הקמת אתר חדש

השלב הראשון בהקמתו של כל אתר אינטרנט הוא לשבת ולאפיין בצורה מסודרת את מהות האתר שאתם מתכוונים להקים – מהו הייעוד שלו, מה אתם מעוניינים להשיג ממנו? אילו יישומים עיקריים צריכים להיות בו, מהם הצרכים הטכניים להקמה והפעלה של אתר מסוג זה וכד'.

לאחר שהכנתם אפיון מסודר של האתר, אפשר להתחיל לעשות סדר ולפעול בצורה מסודרת להקמתו. במידה ומדובר באתר מסובך מבחינה גראפית וטכנית, ייתכן כי תרצו להתחיל לעבוד עליו (או לשכור מתכנתים שיעבדו עליו) מבעוד מועד – אפילו כמה חודשים לפני שהוא ממש עולה לאוויר, תלוי באתר עצמו ובמאפיינים שלו.

שלב התחלתי נוסף, בין אם הוא נעשה במקביל לשלב התכנות הראשוני ובין אם הוא נעשה ממש לקראת ההעלאה של האתר לאוויר, הוא קניית דומיין. דומיין הוא בעצם הכתובת של האתר, ותהיו חייבים לקנות דומיין על מנת שתוכלו להפעיל את האתר ברשת. שימו לב כי בעת קניית דומיין יש להתחשב בסיומת הדומיין (למשל, האם הסיומת היא .com או .co.il) ובמאפיינים נוספים. למשל – כדאי שהדומיין של האתר שלכם יהיה פשוט וקליט יחסית על מנת שכמה שיותר גולשים יגיעו אליכם. בנוסף, כיום ניתן לקנות דומיין בעברית. דומיין בעברית מומלץ בעיקר עבור אתרים ישראלים הפונים לקהל ישראלי. אם האתר שלכם עונה על קריטריון זה, דומיין בעברית יכול להיות פיתרון טוב עבורו.

מלבד לדומיין תצטרכו גם לאחסן את האתר שלכם. שוב – מדובר כאן בהוצאה נמוכה יחסית אך הכרחית בטרם הקמת האתר, שכן הוא חייב להיות מאוחסן במקום כלשהו. במידה ופניתם לחברה שתבנה עבורכם את האתר, ייתכן כי היא מציעה גם שירותי אחסון. בכל מקרה, מומלץ לערוך השוואת מחירים בתחום.

לאחר שיש לכם דומיין, האתר מאוחסן ומתוכנת ומוכן לצאת לדרך, ניתן להעלות אותו לאוויר. שימו לב כי כאן לא נגמרת העבודה שלכם. אתרים חדשים בדרך כלל מצריכים תמיכה טכנית צמודה לפחות בתקופה הראשונה לפעילותם. תמיכה זו יוכלו לתת לכם כמובן המתכנתים שבנו עבורכם את האתר, בין אם מדובר במתכנתים פרטיים או בחברה לבניית אתרים. ולבסוף, לאחר שהאתר פועל והכל תקין, כדאי שתפנו למלאכת קידום האתרים. הבאת האתר שלכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של נושאים רלבנטיים היא חשובה מאוד להצלחתו, אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי...

שיהיה בהצלחה..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן רן

מאת: רונן רןצרכנות15/10/11971 צפיות
טיסה נתפסת כסוג של יציאה השגרה. יש מי שעבורם הטיסה עצמה היא מתנה. יש סיבות שונות שבגללן אנשים טסים. כל טיסה היא סיפור. טיסות נתפסות כנסיעה רחוקה אשר נהוג לשוב ממנה עם מתנות.

מאת: רונן רןהפרעות קשב וריכוז07/10/111423 צפיות
טיפול רגשי לילדים (וגם למבוגרים) הוא כיום דבר נפוץ ומקובל מאוד, אותו עובר אחוז בלתי מבוטל מהילדים. אינספור ילדים מתגלים כסובלים מבעיות רגשיות ונפשיות כאלו ואחרות, כמו גם ליקויי למידה שונים דוגמת הפרעות קשב וריכוז וכד'.

מאת: רונן רןקניות 07/10/11878 צפיות
פעמים רבות בחיים של כולנו, אנחנו נתקלים בסיטואציה בה אנו מרגישים צורך להעניק מתנה לאדם כזה או אחר, או לקבוצה גדולה של אנשים. בין אם מדובר במתנות ליום הולדת, מתנה להורים לכבוד יום הנישואין, מזכרות לאירועים או מתנות לחג לעובדים בחברה שלנו – תמיד אנחנו רוצים להיות מקוריים – להביא מתנה מרגשת ומקורית, אשר לא תעלה לנו יותר מדי

מאת: רונן רןאינטרנט - כללי13/04/11985 צפיות
קניית דומיין חדש עבור אתר אינטרנט בהקמה היא יותר מאשר הליך פרוצדוראלי פשוט – מדובר בשם הכתובת של האתר, אשר בפעמים רבות הופכת להיות גם חלק מהמוניטין שלו, מהאופן בו הוא נתפס ומזוהה על ידי קהל הגולשים הרחב.

מאת: רונן רןצילום08/03/111272 צפיות
צילום הוא תחום רחב ועשיר מאוד במידע, וביישומים טכנולוגיים שונים. בעוד תחום הצילום עבר סוג של מהפיכה בשנים האחרונות אשר ניתן לכנותה "המהפכה הדיגיטלית" (מעבר לצילום דיגיטלי), צלמים רבים עדיין מעדיפים להמשיך ולעבוד עם מצלמות מקצועיות אשר משתמשות בסרטי הצילום הישנים והטובים. כמובן שקיימות כיום גם מצלמות דיגיטליות מקצועיות לחלוטין, אך לדעתם של צלמים רבים אין תחליף של ממש לסרטי הצילום הישנים והטובים.

מאת: רונן רןבריאות השן26/02/111056 צפיות
טיפולי שיניים יכולים להיות דבר חמקמק – אנשים מסוימים עוברים אותם ללא כל בעיה מיוחדת, מהירות ובקלות, בעוד אנשים אחרים סובלים מחוסר נוחות ומחרדות בעת הטיפול. במקרה של ילדים בדרך כלל מדובר במקרה השני, כאשר מרבית הילדים חוששים מאוד מרופאי השיניים. הסיבה לכך ברורה – טיפולי שיניים הם לא כל כך נעימים לפעמים, ובמקרים מסוימים גם מעט כואבים, הרופא משתמש בכל מיני מכשירים מאיימים אשר עושים רעש חזק, בחדר יש ריח ייחודי של חומרים רפואיים שונים וכד'. בקיצור, עבור ילדים זו יכולה להיות חוויה לא נעימה.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173519 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176214 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153119 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152827 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica