חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס צילום בתוכנות מחשב לצלמים

מאת: רונן רןצילום08/03/20111270 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צילום הוא תחום רחב ועשיר מאוד במידע, וביישומים טכנולוגיים שונים. בעוד תחום הצילום עבר סוג של מהפיכה בשנים האחרונות אשר ניתן לכנותה "המהפכה הדיגיטלית" (מעבר לצילום דיגיטלי), צלמים רבים עדיין מעדיפים להמשיך ולעבוד עם מצלמות מקצועיות אשר משתמשות בסרטי הצילום הישנים והטובים. כמובן שקיימות כיום גם מצלמות דיגיטליות מקצועיות לחלוטין, אך לדעתם של צלמים רבים אין תחליף של ממש לסרטי הצילום הישנים והטובים.

לימודי צילום דיגיטלי – גם עבור מקצוענים

בעוד צלמים ותיקים ומקצוענים רבים בוחרים להישאר עם טכנולוגית הצילום הישנה, מרביתם מכירים בעובדה כי כיום צלם מקצועי חייב לדעת לעבוד עם תוכנות צילום דיגיטליות ועם טכנולוגיית צילום דיגיטלית, אם הוא רוצה לא להישאר מאחור, ולנצל את כל מה שיש לטכנולוגיה בימינו להציע לו.

לכן, במסגרת לימודי צילום למתחילים וגם למתקדמים, ניתן למצוא קורסי צילום אשר עוסקים כל כולם בתוכנות מחשב מיוחדות עבור עולם הצילום, תוכנות בהן ניתן לערוך ולעצב את התמונות הדיגיטליות, וממש לעשות בהן ניסים ונפלאות. כמובן שקיימים קורסי צילום רבים אשר עוסקים בשימוש במצלמות דיגיטליות ובפונקציות הרבות שהן מכילות, אך כאן הכוונה היא לקורסי צילום ייחודיים אשר עוסקים בתוכנות המחשב עצמם.

הדוגמה המפורסמת ביותר לתוכנה כזו, אותה מכירים צלמים מקצוענים וחובבנים כאחד, היא כמובן פוטושופ. כמעט ולא ניתן למצוא כיום סטודיו לצילום אשר אינו מאובזר בתוכנת פוטושופ על כל אחד מהמחשבים שלו, בנוסף לתוכנות צילום אחרות. סטודיו לצילום הוא לא המקום היחידי בו ניתן למצוא את תוכנת הפוטושופ – מדובר בתוכנה ידידותית ומדהימה אשר כוללת מספר עצום של פונקציות, וניתנת ללמידה ושימוש ביתי גם על ידי חובבי צילום. אם זהו המצב – למה יש צורך בקורס שלם אשר יעסוק בפוטושופ ובתוכנות צילום נוספות? התשובה לכך פשוטה – פוטושופ ודומותיה הן אולי תוכנות שכל אחד יכול ללמוד להשתמש בהן, אך מדובר בשימוש בסיסי בלבד אשר עושה שימוש בחלק מזערי מהפונקציות והאפשרויות השונות שמאפשרת החברה. צלם מקצועי, בין אם הוא עובד במסגרת סטודיו לצילום או אפילו אם הוא עובד כפרילנסר ועורך את תמונותיו במחשבו הביתי, יכול להפיק הרבה יותר מתוכנה כזו, ולהשתמש במגוון העצום של האפשרויות שהיא מעמידה בפניו.

קורסי צילום אשר עוסקים בתוכנות מחשב ייחודיות לצלמים דוגמת פוטושופ ניתן למצוא גם כן ברמות שונות, עבור משתמשים שונים. בעוד כל חובב צילום יכול כאמור להפיק המון משימוש בסיסי בתוכנה (ולכן מתאים לו קורס פוטושופ או תוכנות צילום בסיסי), צלם מקצועי יכול להפיק הרבה יותר, ולכן כדאי שילמד מן המקצוענים, אשר מכירים כל פונקציה קטנה שיש לתוכנות המדהימות הללו להציע.

לסיכום, גם אם אתם משתייכים לאותו דור של צלמים וותיקים ומנוסים אשר בוחרים להישאר עם טכנולוגיית הצילום של פעם, גם לכם יש מה להרוויח מקורס צילום מקצועי אודות שימוש בסיסי בתוכנות צילום מתקדמות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן רן

מאת: רונן רןצרכנות15/10/11968 צפיות
טיסה נתפסת כסוג של יציאה השגרה. יש מי שעבורם הטיסה עצמה היא מתנה. יש סיבות שונות שבגללן אנשים טסים. כל טיסה היא סיפור. טיסות נתפסות כנסיעה רחוקה אשר נהוג לשוב ממנה עם מתנות.

מאת: רונן רןהפרעות קשב וריכוז07/10/111419 צפיות
טיפול רגשי לילדים (וגם למבוגרים) הוא כיום דבר נפוץ ומקובל מאוד, אותו עובר אחוז בלתי מבוטל מהילדים. אינספור ילדים מתגלים כסובלים מבעיות רגשיות ונפשיות כאלו ואחרות, כמו גם ליקויי למידה שונים דוגמת הפרעות קשב וריכוז וכד'.

מאת: רונן רןקניות 07/10/11876 צפיות
פעמים רבות בחיים של כולנו, אנחנו נתקלים בסיטואציה בה אנו מרגישים צורך להעניק מתנה לאדם כזה או אחר, או לקבוצה גדולה של אנשים. בין אם מדובר במתנות ליום הולדת, מתנה להורים לכבוד יום הנישואין, מזכרות לאירועים או מתנות לחג לעובדים בחברה שלנו – תמיד אנחנו רוצים להיות מקוריים – להביא מתנה מרגשת ומקורית, אשר לא תעלה לנו יותר מדי

מאת: רונן רןאינטרנט - כללי13/04/11981 צפיות
קניית דומיין חדש עבור אתר אינטרנט בהקמה היא יותר מאשר הליך פרוצדוראלי פשוט – מדובר בשם הכתובת של האתר, אשר בפעמים רבות הופכת להיות גם חלק מהמוניטין שלו, מהאופן בו הוא נתפס ומזוהה על ידי קהל הגולשים הרחב.

מאת: רונן רןאחסון אתרים25/03/111217 צפיות
הקמת אתר אינטרנט חדש היא פעולה אשר מתבצעת בעולם אלפי פעמים מדי יום. אתר אינטרנט כיום הוא בגדר סטנדרט עבור כל בית עסק, חברה, גוף ציבורי כזה או אחר ומוסדות שונים, כאשר גם מלבד לאלו ניתן למצוא אנשים פרטיים אשר מקימים אתרי אינטרנט השכם וערב למטרות שונות ומגוונות.

מאת: רונן רןבריאות השן26/02/111053 צפיות
טיפולי שיניים יכולים להיות דבר חמקמק – אנשים מסוימים עוברים אותם ללא כל בעיה מיוחדת, מהירות ובקלות, בעוד אנשים אחרים סובלים מחוסר נוחות ומחרדות בעת הטיפול. במקרה של ילדים בדרך כלל מדובר במקרה השני, כאשר מרבית הילדים חוששים מאוד מרופאי השיניים. הסיבה לכך ברורה – טיפולי שיניים הם לא כל כך נעימים לפעמים, ובמקרים מסוימים גם מעט כואבים, הרופא משתמש בכל מיני מכשירים מאיימים אשר עושים רעש חזק, בחדר יש ריח ייחודי של חומרים רפואיים שונים וכד'. בקיצור, עבור ילדים זו יכולה להיות חוויה לא נעימה.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182946 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172898 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172203 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172069 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173788 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174038 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171767 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica