חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תמונות ואלבומים כמתנות מקוריות

מאת: רונן רןקניות 07/10/2011876 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעמים רבות בחיים של כולנו, אנחנו נתקלים בסיטואציה בה אנו מרגישים צורך להעניק מתנה לאדם כזה או אחר, או לקבוצה גדולה של אנשים. בין אם מדובר במתנות ליום הולדת, מתנה להורים לכבוד יום הנישואין, מזכרות לאירועים או מתנות לחג לעובדים בחברה שלנו – תמיד אנחנו רוצים להיות מקוריים – להביא מתנה מרגשת ומקורית, אשר לא תעלה לנו יותר מדי (אם הדבר מתאפשר...).

אז כנראה שלעולם נמשיך לשבור את הראש ולחשוב כיצד ניתן לחדש ולהיות מקוריים שוב ושוב. השנה, תנו לנו להציע לכם רעיון מקורי וסנטימנטאלי למתנה (לכל סוג של מתנה) – תמונות מיוחדות ואלבומים.

אלבומי זיכרונות כמתנות ליום הולדת, אלבום קבוצתי כמזכרות לאירועים ועוד

בתחום התמונות והאלבומים ניתן למצוא אינספור רעיונות שונים ומקוריים, אשר כל אחד מהם יתאים לסיטואציה אחרת (כסוג אחר של מתנה), וירגש בדרכו שלו.

נתחיל עם אירועים פרטיים ואישיים. לדוגמה – מתנות ליום הולדת או לכבוד מאורע אישי כזה או אחר (בר מצווה, יום נישואין, לידה וכד'..). קשה מאוד לחשוב מדי שנה על מתנות מקוריות ליום ההולדת של מישהו הקרוב אלינו, מפני שכנראה שכבר חגגנו איתו לא פעם ולא פעמיים, וקנינו לו את כל מה שאפשר לחשוב עליו. לכן, השנה אנחנו יכולים להכין לו אלבום תמונות אישי וסנטימנטאלי, כזה המעוצב בהשקעה אישית שלנו, ומכיל את התמונות והזיכרונות היפים שלו ושלכם יחד (או כל דבר אחר...).

אותה המתנה ניתן להעניק כמובן עבור כל מאורע אישי – אלבום דיגיטלי עם תמונות המשפחה מכל השנים לכבוד יום הנישואין של אמא ואבא, אלבום תמונות ילדות עבור נער בר מצווה וכד'. תמיד ניתן לחשוב על אלבום מתאים ומרגש עבור כל מאורע שהוא...

עבור אירועים המוניים, בהם אנו נדרשים להעניק מספר רב של מתנות (למשל, במקרה של מזכרות לאירועים עסקיים או פרטיים, מתנות לחג עבור העובדים בעסק וכד'...), אלבומי תמונות ייחודיים הם אפילו רעיון מוצלח עוד יותר. ניתן ליצור אלבום אחד מושקע ומעוצב של כלל האנשים האמורים לקבל את המתנה (לדוגמה – אלבום דיגיטלי מושקע של צוות העובדים וההווי הקבוצתי בקרב עובדי חברה מסוימת...), ואז פשוט לשכפל ולהדפיס אותו במספר רב של עותקים, בלי לשבור את הראש יותר מדי.

אלבומי תמונות ייחודיים כמתנות מקוריות לאירועים כאלו ואחרים מהווים פיתרון מצוין, שכן מדובר גם במתנה מושקעת אשר ניכר כי השקעתם בה זמן, מאמץ ומחשבה, וגם במתנה בעלת ערך סנטימנטאלי של ממש, אשר תרגש את מקבליה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן רן

מאת: רונן רןצרכנות15/10/11968 צפיות
טיסה נתפסת כסוג של יציאה השגרה. יש מי שעבורם הטיסה עצמה היא מתנה. יש סיבות שונות שבגללן אנשים טסים. כל טיסה היא סיפור. טיסות נתפסות כנסיעה רחוקה אשר נהוג לשוב ממנה עם מתנות.

מאת: רונן רןהפרעות קשב וריכוז07/10/111419 צפיות
טיפול רגשי לילדים (וגם למבוגרים) הוא כיום דבר נפוץ ומקובל מאוד, אותו עובר אחוז בלתי מבוטל מהילדים. אינספור ילדים מתגלים כסובלים מבעיות רגשיות ונפשיות כאלו ואחרות, כמו גם ליקויי למידה שונים דוגמת הפרעות קשב וריכוז וכד'.

מאת: רונן רןאינטרנט - כללי13/04/11982 צפיות
קניית דומיין חדש עבור אתר אינטרנט בהקמה היא יותר מאשר הליך פרוצדוראלי פשוט – מדובר בשם הכתובת של האתר, אשר בפעמים רבות הופכת להיות גם חלק מהמוניטין שלו, מהאופן בו הוא נתפס ומזוהה על ידי קהל הגולשים הרחב.

מאת: רונן רןאחסון אתרים25/03/111218 צפיות
הקמת אתר אינטרנט חדש היא פעולה אשר מתבצעת בעולם אלפי פעמים מדי יום. אתר אינטרנט כיום הוא בגדר סטנדרט עבור כל בית עסק, חברה, גוף ציבורי כזה או אחר ומוסדות שונים, כאשר גם מלבד לאלו ניתן למצוא אנשים פרטיים אשר מקימים אתרי אינטרנט השכם וערב למטרות שונות ומגוונות.

מאת: רונן רןצילום08/03/111271 צפיות
צילום הוא תחום רחב ועשיר מאוד במידע, וביישומים טכנולוגיים שונים. בעוד תחום הצילום עבר סוג של מהפיכה בשנים האחרונות אשר ניתן לכנותה "המהפכה הדיגיטלית" (מעבר לצילום דיגיטלי), צלמים רבים עדיין מעדיפים להמשיך ולעבוד עם מצלמות מקצועיות אשר משתמשות בסרטי הצילום הישנים והטובים. כמובן שקיימות כיום גם מצלמות דיגיטליות מקצועיות לחלוטין, אך לדעתם של צלמים רבים אין תחליף של ממש לסרטי הצילום הישנים והטובים.

מאת: רונן רןבריאות השן26/02/111053 צפיות
טיפולי שיניים יכולים להיות דבר חמקמק – אנשים מסוימים עוברים אותם ללא כל בעיה מיוחדת, מהירות ובקלות, בעוד אנשים אחרים סובלים מחוסר נוחות ומחרדות בעת הטיפול. במקרה של ילדים בדרך כלל מדובר במקרה השני, כאשר מרבית הילדים חוששים מאוד מרופאי השיניים. הסיבה לכך ברורה – טיפולי שיניים הם לא כל כך נעימים לפעמים, ובמקרים מסוימים גם מעט כואבים, הרופא משתמש בכל מיני מכשירים מאיימים אשר עושים רעש חזק, בחדר יש ריח ייחודי של חומרים רפואיים שונים וכד'. בקיצור, עבור ילדים זו יכולה להיות חוויה לא נעימה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213707 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205165 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186754 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica