חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי שיניים לילדים – הסחות דעת זה שם המשחק

מאת: רונן רןבריאות השן26/02/20111053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפולי שיניים יכולים להיות דבר חמקמק – אנשים מסוימים עוברים אותם ללא כל בעיה מיוחדת, מהירות ובקלות, בעוד אנשים אחרים סובלים מחוסר נוחות ומחרדות בעת הטיפול. במקרה של ילדים בדרך כלל מדובר במקרה השני, כאשר מרבית הילדים חוששים מאוד מרופאי השיניים. הסיבה לכך ברורה – טיפולי שיניים הם לא כל כך נעימים לפעמים, ובמקרים מסוימים גם מעט כואבים, הרופא משתמש בכל מיני מכשירים מאיימים אשר עושים רעש חזק, בחדר יש ריח ייחודי של חומרים רפואיים שונים וכד'. בקיצור, עבור ילדים זו יכולה להיות חוויה לא נעימה.

אנחנו כהורים, תמיד מנסים להקל כמובן על ילדינו, בכל תחום בו הם נתקלים בבעיה. למרבה המזל, גם בתחום של רפואת שיניים וטיפולי שיניים יש הרבה שאנחנו יכולים לעשות עבור הילדים שלנו. באופן כללי, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם ילד אשר מפחד או לא רוצה ללכת לרופא שיניים, היא על ידי הסחות דעת. אנחנו עושים את זה בהרבה מאוד סיטואציות עם ילדים קטנים, ובמקרה של טיפולי שיניים זה ממש מתבקש. ילד אשר נצליח להסיח את דעתו בהצלחה בזמן טיפול השיניים, לא רק שיעבור אותו בקלות וללא חרדה, אלא גם לא יחשוש ללכת לטיפול בפעם הבאה, בגלל החוויה החיובית אשר תיצרב במוחו.

אז כיצד מסיחים את דעתם של ילדים בזמן טיפול שיניים? מרפאת שיניים בראשון לציון מציעה למטופליה (ילדים ומבוגרים כאחד) לבחור סרט או סדרת טלוויזיה, ולצפות בהם במהלך הטיפול עצמו, על גבי צג טלוויזיה המותקן בחדר הטיפול. את אותו הפתרון מציעה גם מרפאת שיניים ברמת גן, ואולי גם מרפאות נוספות ברחבי הארץ. אתם מכירים היסח דעת טוב יותר עבור ילדים מאשר טלוויזיה? אם הילד שלכם יידע שהוא הולך לראות עכשיו את הסרט האהוב עליו או סדרת טלוויזיה הקרובה לליבו, ייתכן שהוא ממש ירוץ למרפאת השיניים, וישמח ללכת לטיפול. גם אם זה לא יהיה כל כך אידיאלי, זה עדיין יכול לרכך את הסיטואציה ברגע שייכנס לחדר הטיפולים.

דרך נופת ונפוצה ביותר היא להבטיח לילד צ'ופר או מתנה מיוחדת לאחר הטיפול. אם הילד יעביר את הטיפול במחשבות על הביקור שהובטח לו בלונה פארק או על משחק הווידיאו החדש שהוא עומד לקבל, אולי הוא לא כל כך יתעסק במחשבות על הטיפול עצמו, וכך הכל יעבור בשלום. אמנם מדובר כאן בסוג של שוחד, אבל הוא בהחלט למטרה טובה וראויה. חוץ מזה, אנחנו משחדים את הילדים שלנו בלי סוף במהלך שנות ילדותם, אז בטח שזה בסדר אם נעשה את זה על מנת להקל עליהם חוויה מאיימת כמו טיפול שיניים...

עבור עצות ומידע מועיל אודות מרפאות שיניים איכותיות וטובות בהן תמצאו אפילו היסחי דעת עבור ילדכם, היכנסו לאתר "מרפאות שיניים מומלצות בישראל" המרכז את תחום מרפאות השיניים בישראל. בין אם אתם מחפשים מרפאת שיניים ברמת גן, מרפאת שיניים בראשון לציון או בכל מקום אחר בו תוכלו להסיח את דעתו של הילד הקטן ולצלוח איתו את טיפול השיניים בשלום – שם תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן רן

מאת: רונן רןצרכנות15/10/11969 צפיות
טיסה נתפסת כסוג של יציאה השגרה. יש מי שעבורם הטיסה עצמה היא מתנה. יש סיבות שונות שבגללן אנשים טסים. כל טיסה היא סיפור. טיסות נתפסות כנסיעה רחוקה אשר נהוג לשוב ממנה עם מתנות.

מאת: רונן רןהפרעות קשב וריכוז07/10/111419 צפיות
טיפול רגשי לילדים (וגם למבוגרים) הוא כיום דבר נפוץ ומקובל מאוד, אותו עובר אחוז בלתי מבוטל מהילדים. אינספור ילדים מתגלים כסובלים מבעיות רגשיות ונפשיות כאלו ואחרות, כמו גם ליקויי למידה שונים דוגמת הפרעות קשב וריכוז וכד'.

מאת: רונן רןקניות 07/10/11877 צפיות
פעמים רבות בחיים של כולנו, אנחנו נתקלים בסיטואציה בה אנו מרגישים צורך להעניק מתנה לאדם כזה או אחר, או לקבוצה גדולה של אנשים. בין אם מדובר במתנות ליום הולדת, מתנה להורים לכבוד יום הנישואין, מזכרות לאירועים או מתנות לחג לעובדים בחברה שלנו – תמיד אנחנו רוצים להיות מקוריים – להביא מתנה מרגשת ומקורית, אשר לא תעלה לנו יותר מדי

מאת: רונן רןאינטרנט - כללי13/04/11982 צפיות
קניית דומיין חדש עבור אתר אינטרנט בהקמה היא יותר מאשר הליך פרוצדוראלי פשוט – מדובר בשם הכתובת של האתר, אשר בפעמים רבות הופכת להיות גם חלק מהמוניטין שלו, מהאופן בו הוא נתפס ומזוהה על ידי קהל הגולשים הרחב.

מאת: רונן רןאחסון אתרים25/03/111218 צפיות
הקמת אתר אינטרנט חדש היא פעולה אשר מתבצעת בעולם אלפי פעמים מדי יום. אתר אינטרנט כיום הוא בגדר סטנדרט עבור כל בית עסק, חברה, גוף ציבורי כזה או אחר ומוסדות שונים, כאשר גם מלבד לאלו ניתן למצוא אנשים פרטיים אשר מקימים אתרי אינטרנט השכם וערב למטרות שונות ומגוונות.

מאת: רונן רןצילום08/03/111271 צפיות
צילום הוא תחום רחב ועשיר מאוד במידע, וביישומים טכנולוגיים שונים. בעוד תחום הצילום עבר סוג של מהפיכה בשנים האחרונות אשר ניתן לכנותה "המהפכה הדיגיטלית" (מעבר לצילום דיגיטלי), צלמים רבים עדיין מעדיפים להמשיך ולעבוד עם מצלמות מקצועיות אשר משתמשות בסרטי הצילום הישנים והטובים. כמובן שקיימות כיום גם מצלמות דיגיטליות מקצועיות לחלוטין, אך לדעתם של צלמים רבים אין תחליף של ממש לסרטי הצילום הישנים והטובים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201580 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica