חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בלייזר

מאת: ד"ר סנטרהסרת שיער18/10/2011883 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער בלייזר

הרצון להיפטר מעודפי השיער צמח מאוד בשנים האחרונות פי כמה וכמה בקרב גברים ונשים כאחד וזאת לאור הצורך להיראות יפים יותר ולתפוס ביטחון עצמי רב יותר כשאינך מתבייש בעודי השיער שלגופך. כמו הרצון להיפטר מעודפי שיער כך גם היכולת צמחה לה בשנים האחרונות ולצד השיטות המיושנות של שעווה, חוט וסכיני גילוח צמחו להן משחות מיוחדות, טיפולי הסרת שיער בלייזר ועוד שיטות רבות המאפשרות להיפטר מעודפי השיער אצל גברים ונשים במהירות ויעילות שאין שני לה כאשר בטיפולים מסוימים הסרת השיער הינה גם לצמיתות ובכך נשאר הלקוח ללא דאגות לכל שאר ימי חייו.

הסרת שיער בלייזר

טיפול הסרת שיער בלייזר מאפשר היפטרות מעודפי השיער לצמיתות. קרני הלייזר פוגעות בשורש השערה ואינן מאפשרות צמיחת שיער מחודשת. בכך נמנע מן הלקוח טיפולים נוספים להסרת שיער בלייזר והוצאות כלכליות לצד בזבוז הזמן והכאבים הכרוכים בשיטות השונות להסרת שיער שאינן לצמיתות. הסרת שיער בלייזר הפכה בשנים האחרונות לפופולארית במיוחד לאור אחוזי ההצלחה הגבוהים, טיפול שאינו כרוך בכאבים והעלות הממוצעת יחסית המביאה לתועלת הטובה ביותר בשוק הסרת השיער. הסרת שיער בלייזר , לדעת רבים, תהפוך בשנים הבאות לשיטה היחידה להסרת שיער ואפילו כמות הלקוחות תגדל משמעותית.

משחות להסרת שיער

בנוסף לאופציית הסרת שיער בלייזר קיימות משחות רבות המאפשרות הסרת שיער בקלות רבה. את המשחות יש למרוח על האזור הרצוי ולהמתין מספר דקות. לאחר מספר דקות עם ניגוב המשחה ינשור השיער בפעולה המדמה גילוח. שיטה זו יעילה ואיכותית במיוחד ומאפשרת הסרת שיער ללא כאבים וללא תופעות לוואי. הבעייתיות שבשיטה זו נובעת מהצורך לחזור על הפעולה עם צמיחתו המחודשת של השיער מספר ימים לאחר ההסרה עם תלות בגוף האדם המסיר שיער ויכולת הגוף להצמיח שיער מחדש. במקרים רבים יש לחזור על הטיפול לפחות אחת לשבוע מה שמוביל אותנו שוב לאופציית הסרת שיער בלייזר.

לא פעם אנו נתקלים בשיטות שונות לטיפול בצורך שלנו להורדה והסרת שיער מגופינו על מנת לשפר את הדימוי העצמי והביטחון שלנו. הסרת שיער בלייזר בהחלט תשפר את הרגשתנו ותמנע מאיתנו התמודדות נוספת בעתיד מול בעיית השיער שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר סנטר המדריך לאסתטיקה בישראל מביא לכם הגולשים את כל המידע הנדרש על הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים, ניתוחים פלסטיים וטיפולי אסתטיקה השונים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר סנטר

מאת: ד"ר סנטרניתוחים פלסטיים18/10/11733 צפיות
בשנים האחרונות אנו פוגשים בתחום הגדלת החזה יותר ויותר. מספר הנשים העוברות את הניתוח מידיי שנה הולך וגובר ומן הנתונים עולה עי מיליוני נשים מכל העולם עוברות את הניתוח בכל שנה. תחום זה בתקופת פיתוח ותנופה אדירה אודות לרופאים מומחים ומנתחים פלסטיים מהשורה הראשונה המציעים שנות ותק רבות וניסיון רב המביא לתוצאות המושלמות לכל אישה ואישה באשר היא.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818378 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184316 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142341 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142575 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144017 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144370 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148368 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica