חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

LawFaind על הזכאות ליעוץ משפטי חינם

מאת: Efratאובדן כושר עבודה23/10/20113969 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

LawFaind  על הזכאות ליעוץ משפטי חינם

בישראל ישנם גופים המנסים לגשר על המגבלות הכלכליות – חברתיות ועל הפערים שנתגלעו בחברה, ולהציע שירות יעוץ משפטי חינם במקרים מסוימים. הייעוץ מוצע כשירות מידי גופים שונים כשבראשם עומדים משרד המשפטים וגם הלשכה של עורכי הדין. הגופים המעניקים את הייעוץ הם גופים ממלכתיים שעוסקים בעניין – ועל מנת לקבל ייעוץ מאותם גופים ממלכתיים יש לעמוד בתנאים מסוימים, אולם ישנם גם גופים וארגונים שאינם דורשים דרישות מקדימות מאותם פונים. הדרישות המקדימות לייעוץ מאותם גורמים מקדימים תלויות בדרך כלל ביכולת כלכלית ובסיכוי להצלחת התביעה או בחומרת העבירה.

יעוץ משפטי מפני גופים ממלכתיים

מעוטי יכולת יכולים כעת לפנות לגופים ממלכתיים על מנת לקבל ייעוץ משפטי חינם, אף על פי שרבים פוסלים זאת על הסף מפאת חוסר הידיעה כי ניתן לקבל את הייעוץ בחינם. הייעוץ ניתן בתחום הפלילי – מאת הסנגוריה הציבורית, ואילו בתחום האזרחי – האגף שמופקד על סיוע משפטי ונמצא במשרד המשפטים הוא זה שיהיה אחראי על מתן הייעוץ המשפטי.

הסיכוי לקבל ייעוץ משפטי בחינם מגוף ממלכתי

כדי לקבל ייעוץ משפטי מגופי משפט ממלכתיים, יש להוכיח כי לא ניתן לשכור את שירותיו של עורך דין. כיום, המצב אינו מאפשר לאותם גופים ממלכתיים להעניק את השירות לכל מי שיצהיר זאת ללא הוכחה, ולאחר שעבר את המדרגה הזו, תהיה התייחסות לתביעה ולמקרה עצמו: אם התביעה מאותת לכיוון של הצלחה, אותו גוף ייטול על עצמו את הטיפול בתביעה.

ייעוץ משפטי מידי עמותות

גם אם הפונה נתקל בסירוב מצד גופים ממלכתיים, אין זה סוף הדרך. נתן ליזום פניה לעמותות – כשלכל אחת מן העמותות ישנה התמחות בנושא מסוים. בדרך כלל, הייעוץ הראשוני בחינם מתקזז משכר הטרחה שמשולם עם סיום המשפט – עוד צעד מקל בהליך.

עורכי דין לעריכת כתבי הגנה

ישנם מקרים מסוימים בחיים בהם אנו נזקקים לשירותיו של עורך דין טוב. אולם רבים מאיתנו לא נזקקים לעורכי דין חדשות לבקרים ואולי רק פעמים בודדות במהלך כל החיים. אז כיצד בוחרים עורך דין טוב? כאמור, תמיד טוב לבחור בעורך דין מוסמך הפועל במסגרת אחריות חוקית ומקצועיות על פני האלטרנטיבה של כל מיני גופים התנדבותיים שפועלים מחוץ לחוק ובמקרים מסוימים אף פועלים מעבר למסגרת החוק המותרת.

לבחור עורך דין לפי התמחות

בדיוק באותו האופן בו אנו בוחרים רופא יש לבחור גם עורך דין – על פי תחום התמחות. הרי לא ניתן לרופא אף אוזן גרון לבדוק לנו בעיות בלב נכון? בדיוק על פי אותה הגישה, יש להקפיד לבחור עורך דין המתמחה בתחום לו אנו זקוקים. ישנם הרבה מאוד תחומי התמחות בעולם המשפט כמו התמחות בידני חוזים וחברות, עורכי דין לענייני משפחה, עורך דין תעבורה עורך דין המתמחה בפלילים ועוד. עדיף שלא לתת לעורך דין לא מיומן לנסות את מזלו בתחום שאיננו מוכר לו כאשר עתידנו מונח על הכף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137898 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137966 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138046 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137977 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137889 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137521 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137225 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא אובדן כושר עבודה

מאת: דודישאובדן כושר עבודה02/05/1811955 צפיות
ידוע לרוב שאם אנחנו מחליטים להשקיע במשהו או לצלוח אתגר בכוחות עצמנו, רוב הסיכויים שנצליח לעשות זאת בסופו של דבר.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158249 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאת: רוי ורלאובדן כושר עבודה21/01/1511555 צפיות
Facebook is widely used in the world. There are many marketing options you can use when it comes to sharing your business. No matter if you are paying or you are there for free, the following piece includes lots of useful Facebook tips.

מאת: יוסי אלקייםאובדן כושר עבודה02/05/1320086 צפיות
מוסד האפוטרופסות נועד כדי להגן על אנשים שלא יודעים ולא יכולים להגן ולטפל ברכושם בגופם ובענייניהם השונים.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227046 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה30/10/1226504 צפיות
מי מכם לא אחת נכנס אל תסבוכת שבה הוא חיפש עו''ד? אמת, התפקיד של העורך דין הוא לתמוך באנשים הרגילים, במצבים סבוכים בהם אנו מבקשים את עצתו המלומדת של משפטן בעל ידע במשפט. כך למשל, אדם שחווה תביעת דיבה אינו יכול לראות את המסלול לפתרון בלי העו''ד המתאים.

מאת: מיכל זאובדן כושר עבודה21/10/1226663 צפיות
אם אתה נחשף לשלל מעשים פוגעניים של חייל מסוים בחייל אחר, על מנת לגרום לו להרגיש מושפל, עליך לנקוט באמצעים ולדווח. יש הרבה תביעות משרד הביטחון בגלל מקרים כאלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica