חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת שמירה ואבטחה - צפו בפינוי פולשים מנכס פרטי

ביום חמישי האחרון (27/10/11), הגענו למבנה פרטי בירושלים, בכדילפנות פולשים אשר ניסו להתנחל בנכס אשר נמצא בשיפוצים. כחברה בעלת ניסיוןרב בפינוי פולשים לקרקעות ונכסים, הפינוי בוצע בצורה מוצלחת, ללא נפגעיםובזמן קצר.

הפניה לחברתנו בבקשה לפנות את הנכס, הגיעה אלינו מעורך דינם של בעליהנכס, שני משקיעים יהודים אמריקאים, אשר רכשו אותו בשנה האחרונה והחלולשפצו לקראת אכלוסו. לאחר השלמתה של כמחצית מהעבודה, אותר הנכס על ידיפעילי מחאה והכווינו אליו את הפולשים אשר לפנותו. לעיתים קרובות, פעולותאלו מסתיימות בתשלום לפולשים עבור הפינוי מצד בעלי הנכס, אשר נכנעים מראשאו מתייאשים מכשלונותיהן של חברות אבטחה לא מקצועיות.

לפני שהגיעה אלינו הפניה, הספיקו בעלי הנכס לשכור שתי חברות אבטחה אשרנכשלו בזו אחר זו במשימה ולאחר מכן אף ניסו לאגד חבורת בריונים אלימיםלביצוע המשימה, כאשר זו ברחה ברגע שהגיעה משטרה אל המקום.

חשוב לציין, כי בזמן שהגענו אל המקום, שהו הפולשים בבניין כבר למעלהמשבוע, כאשר אם היו מצליחים להחזיק בהתנחלות למעלה מחודש ימים, הייתה מוסרתההגדרה "פלישה טריה" ובעלי הנכס היו צריכים להתחיל מסכת דיונים ובקשותמפרכות בבתי המשפט ובהוצאה לפועל, בכדי לסלק את הפולשים מן הנכס, דבר שמןהמובן – עושה עוול לאנשים אשר במיטב כספם רכשו נכס לשימושם ולא ביצעו שוםעבירה בעצמם.

מודיעין, תדריכים ותיעוד

מרגע קבלת הפניה בחברת האבטחה שלנו, אספנו מודיעין לגבי כמות הפולשיםהשוהים בנכס ומאפייניהם. לאחר הערכת המצב, ידענו את המשטרה בתוכנית הפינויוהעברנו תדריכים לכלל המאבטחים אשר השתתפו במשימה. בתדריכים הובהר כי איןלשאת נשק אישי ואף לא נשק קר כמו אלות במהלך הפינוי. זאת בכדי למנועסיטואציה בה נגנב כלי נשק ממאבטח או לחלופין הנשק נשלף תוך נסיון להגנהעצמית. זו הסיבה גם לכך שבחרנו לבצע את פריצת המבנה ללא מתקני ניגוח אלאבידיים חשופות.

את הפינוי עצמו, כבכל משימה, תעדנו מתחילתו ועד סופו, בכדי לאסוף חומר ראיות ולמנוע עיוות עדויות לגבי פגיעות ואלימות.

שלבי הפינוי ואבטחת הנכס ע"י חברת האבטחה

לאחר שנכנסנו אל הנכס וביצענו הערכת מצב מקומית, ניגשנו בכדי לנסותלפנות בעדינות את הנשים, אשר היו בסטרס רב, התנגדו לפינוי ונצמדו לילדיהן.לאור זאת, עברנו לפינוי הגברים, כאשר בכדי למנוע מצב בו ישנו סיכוילהתנגדות אלימה, לכל גבר ניגשו מספר מאבטחים אשר אחזוהו ופינו אותו מהשטח.לאחר מכן חזרנו לפינוי הנשים, כאשר הראשונות ניסו להתנגד בכוח אך פונולמרות זאת ולאחר מכן שאר הנשים כבר החלו לצאת בעצמן כאשר הבינו כי הפלישהנכשלה.

מחוץ למבנה, היה ניסיון לשימוש באלימות מצד המפונים, אך המאבטחים בלמומהר כל ניסיון לגרום להתלקחות האירוע לכדי קטטה, בכדי לשמור על שלומם שלהמפונים והמאבטחים כאחד וביצוע המהלך בצורה תקינה ומהירה ככל האפשר.

לאחר הפינוי המלא (פינוי פולשים בכוח ), נאטם הנכס ואובטח היקפית. למרות שהפינוי עצמו הושלם, אנו עדיין מאבטחיםאת הנכס עצמו, בכדי להדוף את ניסיונות הפלישה החוזרים ופעולה זו תמשך עדאשר הנכס יאוכלס.

מבינים, אך לא מסכימים

חברת השמירה והאבטחה BTSecurity, בניהולו של אל"מ בני טל, מבינה את מצוקותיהן של השכבותהחלשות ועל אחת כמה וכמה את הקושי והסבל הרב של מחוסרי הדיור. יותר מכך,אנו מבינים את הזכות של כל אדם למחאה. אך בהמשך ישיר, פלישה לנכס פרטימהווה עבירה פלילית, ואף יותר מכך – לכל אדם זכות להחזיק בנכסיו הפרטייםמבלי לחשוש כי יפלשו אליהם ויפגעו בהם בזמן העדרותו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בני טל - אל"מ במילואים, יו"ר חברת בי.טי.אס - בני טל סקיוריטי
לפרטים נוספים :

http://www.bts-security.com/company-profile

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אל"מ במיל. בני טל

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139075 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי17/07/131380 צפיות
המודעות לספורט גדלה ומבורכת, אבל האנשים שעושים ספורט בשעות הלילה חשופים יותר לפושעים פוטנציאליים שעלולים להסב להם נזק. במציאות שבה אנחנו חיים, הפעילות הספורטיבית נדחקת לשעות הלילה, אחרי שאנשים מסיימים את חובותיהם בעבודה ובמשפחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132035 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132263 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131918 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי11/06/131228 צפיות
המצב בו אדם מוצא את עצמו מותקף ברחוב, עשוי להוביל לשיתוק עקב פחד או חרדה. שמירה על קור רוח, ושימוש באמצעים נכונים, יכולים לאפשר התגוננות טובה יותר מפני מצב של תקיפה בלתי צפויה ברחוב.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131981 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221489 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211600 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181458 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171731 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152508 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152033 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152525 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica