חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתא – כל מה שרציתם לדעת.

מאת: SeoTankביטוח משכנתא10/11/20111030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


הלכתם לבדוק מספר דירות, התרשמתם ממספר בתים וכעת החלטתם שאתם רוצים לרכוש את דירת חלומותיכם. אז מה עושים כעת? מאיפה מביאים את הכסף? הפיתרון האידיאלי הוא משכנתא. אז הנה גם אישרו לכם את המשכנתא אבל על מנת שהעסקה תהיה סגורה באופן סופי הבנק דורש דבר אחד קטן נוסף – ביטוח משכנתא.

עקב הביקוש הרב שרק הולך וגודל כל לווה מוכרח להביא בפני הבנק פוליסת ביטוח משכנתא טרם לקיחת ההלוואה. ביטוח משכנתא הוא, בדרך כלל, שילוב של שני סעיפי ביטוח שונים. מצד אחד ביטוח מבנה שנועד להבטיח כיסוי במקרים אשר נחשבים חריגים כמו: פגיעה בדירה או במבנה (מכל סיבה שזו לא תהיה כמו שריפה, פגעי מזג אוויר, אסונות טבע, פיצוצי צנרות וכולי) ואילו מצד שני ביטוח משכנתא נועד להבטיח, מצד חברות הביטוח, תשלומים חודשיים במקרה ואחד מנוטלי המשכנתא נהרג או נפטר.

ביטוחי משכנתא – האם זה משתלם?

לאור מקרים מצערים כאלו ואחרים החליט בנק ישראל לחייב כל אחד שלוקח משכנתא בביטוח מסוג ביטוח משכנתא על כל הסעיפים השונים שלו. פעם הסכם הפוליסה היה חלק מפעילות הבנק עצמו שגם היה מאשר את ההלוואה עצמה ובנוסף לכך גם מעמיד, באופן אוטומאטי, מטעם חברות הביטוח פוליסה מסוג ביטוח משכנתא ללווים.

מכיוון שפוליסת ביטוח המשכנתא (על שני סעיפיה השונים – הן בביטוח חיים והן בביטוח מבנה) היא פוליסה שנמשכת לאורך כל תקופת ההלוואה, רצוי ואף מומלץ לבדוק פוליסות שונות בצורה מאוד יסודית וזה על מנת להצליח לבחור את העצה שתאפשר ללווים לחסוך מאות שקלים בשנה שבסופו של דבר יצטברו לאלפי שקלים בכל תקופת הביטוח.

בזמן נטילת הביטוח חברות רבות יציעו לכם אפשרות להוסיף לפוליסה סעיפים של ביטוח תכולה. חשוב להבין שביטוח זה איננו הכרחי לצורך קבלת המשכנתא מהבנק אך הוא יכול להבטיח לכם כיסוי שהינו מרבי לכלל הציוד ותכולת הדירה. ביטוח משכנתא לא מחייב בכיסוי ביטוח תכולה אך למרות זאת עדיין שווה לכם לבחון את האפשרות ולהבטיח שקט נפשי חשוב מאין כמותו.

(ביטוח משכנתא)

 



תגיות המאמר: משכנתא, הלוואות, משכנתאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים   SeoTank

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SeoTank

מאת: SeoTankמשכנתא03/06/111097 צפיות
רכישת דירה היא אחד ההליכים הקריטיים בחיים שלנו, בדרך לעצמאות כלכלית. המעבר לדירה בבעלותנו מסמלת בין היתר מעבר לחיים יציבים וקבועים יותר, ברוב המקרים לאחר שנים של מעבר בין דירות בשכירות. במצב הנוכחי זוגות רבים אינם יכולים להרשות לעצמם לקנות את הדירה במזומן וכפועל יוצא הרבה מהם נאלצים לפרוס משכנתא לשנים ארוכות

מאת: SeoTankהסרת שיער07/12/10893 צפיות
הסרת שיער בלייזר הנה אחד מפתרונות הסרת השיער הנפוצים בימינו. הסיבה לכך שהסרת שיער בלייזר הנה כל כך נפוצה היא מפני שכיום אין דרכים יעילות יותר להיפטר משיער הגוף הבלתי רצוי, והיות שאסתטיקה וטיפוח המראה הולכים ותופסים מקום מרכזי יותר ויותר בחיינו, אי אפשר להתחמק מהמחשבה שאולי זו הדרך מתאימה גם לנו, לכל אחד מאיתנו.

מאת: SeoTankהסרת שיער03/12/10832 צפיות
מי מאיתנו לא רוצה גוף חלק כמשי? מי מאיתנו לא רוצה להיות מסוגל/ת ללכת לים באופן ספונטאני לחלוטין? סביר להניח שכולנו היינו רוצים בכך. לצורך העניין יש צורך לעבור משוכה אחת והיא השיער המיותר והבלתי רצוי. ניתן למצוא מגוון שיטות להסרת שיער כאשר כל אחד או אחת יכולים למצוא את השיטה המתאימה להם ביותר בהיבט של ההליך הטיפולי, רף הכאב וכמובן האפקטיביות. במאמר זה נסקור את השיטות להסרת שיער.

מאת: SeoTankנישואין22/11/101138 צפיות
בחירת טבעות אירוסין הן שלב קסום, זה הזמן שבו אתה מתחבר לזוגתך ברמה העמוקה ביותר, מדמיין את פניה הקורנות מאושר כאשר אתם מגיש לה את הטבעת ומתחיל עמה את השלב הבא במערכת היחסים שלב – שלב החיים המשותפים כבעל ואישה.

מאת: SeoTankהסרת שיער14/11/10932 צפיות
הסרת שיער הכרחית עבור כולנו, ולא רק שהיא הכרחית, אנחנו רוצות לבצע הסרת שיער כי ההרגשה כאשר אנו חלקות היא נעימה יותר, בטוחה יותר בעצמה וחיובית ולכן החיפוש אחר שיטת הסרת שיער אידיאלית עבורך היא הגיונית ומובנת לגמרי.

מאת: SeoTankטיפול בעור06/11/10978 צפיות
קוסמטיקה הנו תחום שרק הולך וגדל לאורך השנים, הכולל כל דבר שעוזר לטפח את מראה גופנו, החל מאיפור, קרם להזנת העור או הצערתו ועד ניתוחים פלסטיים שונים. הבחירה בסוג מוצרי הקוסמטיקה או טיפולי הקוסמטיקה תלוי רק בעד כמה אנחנו מוכנים להשקיע בעצמנו כדי להיראות טוב יותר.

מאת: SeoTankהלוואות07/10/101016 צפיות
רקע להלוואות לסטודנטים סטודנטים זקוקים להלוואות לא פעם כדי לממן שכר לימוד, דירה ועוד הוצאות. לרוב אין לסטודנטים את הכספים לממן הוצאות מסוימות בגלל שהם משקיעים את זמנם בלימוד מקצוע, מבלי שיש להם את הזמן לעבוד במשרה מלאה וכך להרוויח מספיק.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223049 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162762 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142853 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147653 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148039 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138257 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131975 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica