חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער – מה נכון עבורך?

מאת: SeoTankהסרת שיער14/11/2010932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער הכרחית עבור כולנו, ולא רק שהיא הכרחית, אנחנו רוצות לבצע הסרת שיער כי ההרגשה כאשר אנו חלקות היא נעימה יותר, בטוחה יותר בעצמה וחיובית ולכן החיפוש אחר שיטת הסרת שיער אידיאלית עבורך היא הגיונית ומובנת לגמרי.

אבל מה נכון עבורך?

הסרת שיער בסכין גילוח היא שיטת הסרת שיער נכונה עבורך אם אין לך זמן ואת מחפשת פתרון מהיר, אך תזכרי, מה שיורד מהר, צומח מהר בחזרה...

הסרת שיער בשעווה היא שיטה שמתאימה ללא מעט נשים – היא זולה והיא מעכבת את צמיחת השיער לתקופה ארוכה יחסית של שלושה שבועות עד חודש, כך שלא צריך להתעסק עם שיער בלתי רצוי למשך זמן מה. הבעיה עם השיטה הזו להסרת שיער היא שהיא כואבת ונשים רבות ממש סובלות מכך. פתרון אחד לכך היא הליכה לקוסמטיקאית שתמרוט את השיערות שלך עבורך, אך זה מייקר את השיטה כמובן. דבר נוסף – כיום, כאשר ישנם טיפולים ארוכי טווח להסרת שיער, דוגמת לייזר, אין טעם לבצע הסרת שיער בשעווה באופן תדיר, עדיף כבר לבחור הסרת שיער בלייזר שגם מאטה את קצב צמיחת השיער (כך שהמרווח בין הטיפולים הוא גדול) וגם מפסיקה את צמיחת השיער לאורך הטיפולים בזכות פגיעה במנגנון צמיחת השיערה.

הסרת שיער בלייזר הנו הפתרון שנשים רבות בוחרות בו בגלל היתרון הנ"ל, אך יש לא מעט שחושבות שהסרת שיער בלייזר הנה יקרה מדי. אולם, אם עושים את החישוב, לשלם כמה מאות, ולעיתים אלפי שקלים לטיפולים ספורים שאחריהם ניוותר חלקות לאורך זמן, משתלם בהתחשב באלטרנטיבה שדורשת הוצאה כספית קבועה אחת לכמה זמן לכל החיים.

עכשיו תוכלי לבחור - איזו שיטה את מעדיפה להסרת שיער גופך?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים   SeoTank

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SeoTank

מאת: SeoTankביטוח משכנתא10/11/111031 צפיות
הלכתם לבדוק מספר דירות, התרשמתם ממספר בתים וכעת החלטתם שאתם רוצים לרכוש את דירת חלומותיכם. אז מה עושים כעת? מאיפה מביאים את הכסף? הפיתרון האידיאלי הוא משכנתא. אז הנה גם אישרו לכם את המשכנתא אבל על מנת שהעסקה תהיה סגורה באופן סופי הבנק דורש דבר אחד קטן נוסף – ביטוח

מאת: SeoTankמשכנתא03/06/111097 צפיות
רכישת דירה היא אחד ההליכים הקריטיים בחיים שלנו, בדרך לעצמאות כלכלית. המעבר לדירה בבעלותנו מסמלת בין היתר מעבר לחיים יציבים וקבועים יותר, ברוב המקרים לאחר שנים של מעבר בין דירות בשכירות. במצב הנוכחי זוגות רבים אינם יכולים להרשות לעצמם לקנות את הדירה במזומן וכפועל יוצא הרבה מהם נאלצים לפרוס משכנתא לשנים ארוכות

מאת: SeoTankהסרת שיער07/12/10893 צפיות
הסרת שיער בלייזר הנה אחד מפתרונות הסרת השיער הנפוצים בימינו. הסיבה לכך שהסרת שיער בלייזר הנה כל כך נפוצה היא מפני שכיום אין דרכים יעילות יותר להיפטר משיער הגוף הבלתי רצוי, והיות שאסתטיקה וטיפוח המראה הולכים ותופסים מקום מרכזי יותר ויותר בחיינו, אי אפשר להתחמק מהמחשבה שאולי זו הדרך מתאימה גם לנו, לכל אחד מאיתנו.

מאת: SeoTankהסרת שיער03/12/10832 צפיות
מי מאיתנו לא רוצה גוף חלק כמשי? מי מאיתנו לא רוצה להיות מסוגל/ת ללכת לים באופן ספונטאני לחלוטין? סביר להניח שכולנו היינו רוצים בכך. לצורך העניין יש צורך לעבור משוכה אחת והיא השיער המיותר והבלתי רצוי. ניתן למצוא מגוון שיטות להסרת שיער כאשר כל אחד או אחת יכולים למצוא את השיטה המתאימה להם ביותר בהיבט של ההליך הטיפולי, רף הכאב וכמובן האפקטיביות. במאמר זה נסקור את השיטות להסרת שיער.

מאת: SeoTankנישואין22/11/101138 צפיות
בחירת טבעות אירוסין הן שלב קסום, זה הזמן שבו אתה מתחבר לזוגתך ברמה העמוקה ביותר, מדמיין את פניה הקורנות מאושר כאשר אתם מגיש לה את הטבעת ומתחיל עמה את השלב הבא במערכת היחסים שלב – שלב החיים המשותפים כבעל ואישה.

מאת: SeoTankטיפול בעור06/11/10978 צפיות
קוסמטיקה הנו תחום שרק הולך וגדל לאורך השנים, הכולל כל דבר שעוזר לטפח את מראה גופנו, החל מאיפור, קרם להזנת העור או הצערתו ועד ניתוחים פלסטיים שונים. הבחירה בסוג מוצרי הקוסמטיקה או טיפולי הקוסמטיקה תלוי רק בעד כמה אנחנו מוכנים להשקיע בעצמנו כדי להיראות טוב יותר.

מאת: SeoTankהלוואות07/10/101016 צפיות
רקע להלוואות לסטודנטים סטודנטים זקוקים להלוואות לא פעם כדי לממן שכר לימוד, דירה ועוד הוצאות. לרוב אין לסטודנטים את הכספים לממן הוצאות מסוימות בגלל שהם משקיעים את זמנם בלימוד מקצוע, מבלי שיש להם את הזמן לעבוד במשרה מלאה וכך להרוויח מספיק.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818387 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184321 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142345 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142579 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144021 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144374 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148372 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica