חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מציאת קבלן אמין להוצאה לפועל של תמ"א 38

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/2011722 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניינים רבים בארץ זכאים לקבלת היתר לביצוע תמ"א 38 בבניינם. משמעות הדבר היא כי הבניין ישן, ואינו עומד בתקנים הדרושים בעת רעידת אדמה. בעצם, הבניין הוא מפגע ובעת רעידת אדמה חזקה עלול לקרוס ולסכן חיי אדם! לצורך זה, קמו קבלנים רבים בארץ אשר מבצעים עבודות שיפוץ לשם תמ"א 38. אייל אנקורי ביסס את חברת אקזיט גרופ לשם הפעלת יוזמות, ניהולן וביצוען של פרויקטים של תמ"א 38.

אולם, בעת בחירת קבלן תמ"א 38 חייבים לבדוק במי מדובר והאם הוא באמת מסוגל לבצע את חיזוק המבנה בצורה הנכונה, וכן האם הוא דואג לדיירים? איפה הם יהיו בזמן עבודות השיפוץ? קבצלן תמ"א 38 חייב לדאוג לדיירי הבניין! כמו כן, עליו לוודא שגם הם ירוויחו מביצוע התמ"א – מה יקבלו לדירתם? מה יקבל הבניין כולו?

רק קבלן תמ"א 38 אמין, מוסמך ומקצועי ידאג כי הדיירים יהנו מרווחי תמ"א 38. חברת אקזיט גרופ, בניהולו של אייל אנקורי, מובילה בארץ את התחום. היא יכולה להבטיח כי בבניינים מתאימים יוכל קבלן תמ"א 38 מטעם אקזיט גרופ לשדרג את דירתם של כל דיירי הבניין, וכן לשדרג את מראה הבניין, הלובי והמעלית.

רוב הדיירים אשר מקבלים קבלן תמ"א 38 מטעם אקזיט גרופ, מיסודו של אייל אנקורי, זוכים בשידרוג מרהיב של דירתם. הדירה זוכה בחדר נוסף, ולרוב אף במרפסת רחבת ידיים אשר מוסיפה תחושה של יוקרה לדירה כולה. הבניין כולו זוכו בחיפוי חיצוני מחודש ומעודכן, לובי מעוצב ומעלית חדישה.

לסיכום, כאשר הולכים על פרויקט רחב היקף וחשוב כל כך כמו שיפוץ וחיזוק הבניין על פי תמ"א 38, יש לפנות לקבלן תמ"א 38 האיכותי והמקצועי ביותר בתחום. כאשר פונים לחברת אקזיט גרופ מבית אייל אנקורי זוכים בטובים ביותר! החברה לא רק תעזור ליזום את כל המהלך ולנהלו הן מול הדיירים והן מול בעלי המקצוע, אלא גם תדאג כי כל אחד מהדיירים יזכה בתוצאה הטובה ביותר עבורו באופן אישי.

אל תתפשרו ואל תתבלבלו. פנו לאקזיט גרופ, הטובה ביותר בתחומה בארץ. אחרת אתם עלולים להפסיד את הנכס היקר לכם ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקזיט בית השקעות

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/11947 צפיות
אז דיירי הבניין החליטו שהולכים על זה – והסכימו להוציא לפועל פרויקט תמ"א 38. למה הדיירים זכאים? מי יבצע את הפרויקט? כיצד לנהל אותו? איך בוחרים קבלן מבצע, איך בוחרים חברת ניהול? על כל זאת ועוד, בכתבה הבאה.

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/11680 צפיות
קבוצות רכישה הן קבוצות של אנשים המתארגנים יחד על מנת לבנות בניין לצורכי מגורים. מטרת קבוצת הרכישה הינה להוזיל את עלויות קניית הדירה, ולעיתים קרובות גם להבטיח את האוכלוסייה אשר תתגורר יחד בבניין

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/11811 צפיות
תמ"א 38 הינה תוכנית מתאר ארצית של מדינת ישראל העוסקת בחיזוק מפנים ושיפור עמידותם בפני רעשי אדמה ונזקי טבע כאלו ואחרים למניעת קריסה או נזקים העלולים להיגרם לרכוש ולנפש בשעת אסון. תוכנית זו נועדה לחזק מבנים שנבנו לפני שנת 1980 ומבנים שאינם מאוישים כמו מחסנים ומבנים נטושים המיועדים להריסה.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222739 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202526 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183257 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183231 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183260 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182619 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182267 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica