חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבוצות רכישה

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/2011679 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קבוצות רכישה הן קבוצות של אנשים המתארגנים יחד על מנת לבנות בניין לצורכי מגורים. מטרת קבוצת הרכישה הינה להוזיל את עלויות קניית הדירה, ולעיתים קרובות גם להבטיח את האוכלוסייה אשר תתגורר יחד בבניין. אקזיט בית השקעות, מיסודו של אייל אנקורי, מובילה מיזמים של קבוצות רכישה על מנת להקל על ניהול הקבוצה ועזרה בהוצאת המיזם לפועל.

היתרונות בהתארגנות של קבוצות רכישה לצורכי נדלן היא הוזלת עלויות משמעותית לעומת קניית דירה מקבלן באופן פרטי. אין צורך להשקיע בשיווק ופרסום הדירות, כיוון שכל הדירות נמכרו עוד בשלב התיכנוני לחברי קבוצת הרכישה. בנוסף, הקונים דירה דרך קבוצות רכישה נהנים מהקלות והטבות משמעותיות בתשלומי המיסים על נכס הנדלן כגון מס ערך מוסף, מס רכישה, אגרות ועוד.

אולם, הוצאה לפועל של קבוצות רכישה אינו דבר של מה בכך. היות ומדובר על התארגנות של אנשים פרטיים, עלולים להיווצר קשיים במהלך הוצאת המיזם לפועל. למשל, אם אחד או מספר מחברי הקבוצה נקלעו לקשיים כלכליים והם עוצרים את תזרים המזומנים לפרויקט, הפרויקט נעצר עבור כל חברי הקבוצה ועשוי להתעכב או לא לצאת לפועל כלל.

קבוצות רכישה רבות רוצות לדעת שהן יכולות לסמוך על חברת ניהול, כגון אקזיט בית השקעות מיסודו של אייל אנקורי, שתנהל עבורם את המיזם. להניע קבוצות רכישה זה דבר לא פשוט לאדם הפרטי אשר אינו מנוסה בהוצאת פרויקטים גדולים כל כך אל הפעול. במיוחד כשהאדם שם את כל הונו הפרטי על קרן הצבי.

על מנת לדעת שההון האישי לא יפגע, יש להיעזר בחברות ניהול מקצועיות ומנוסות כגון אקזיט בית השקעות. כאשר בראשותה עומד אייל אנקורי, כל חברי קבוצות רכישה יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם בידיים טובות. כאשר קבוצות רכישה נעזרות בחברת ניהול, היא עוזרת ומתווכת בכל שלבי הרכישה, החל מביסוס הקבוצה ומכירת הדירות, ועד להוצאת הבנייה אל הפועל ופיקוח על הבנייה.

לסיכום, כאשר כאשר בראש אקזיט בית השקעות עומד אייל אנקורי ניתן להיות רגועים כי חברת ההשקעות תפקח על המיזם כנדרש, וכן כי מעורבות חברי הרכישה תהייה מירבית מחד, ומצד שני יהיה פחות נטל וקושי על קבוצות רכישה בהתנהלות בנושאים שהם אינם בטוחים או מנוסים בהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקזיט בית השקעות

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/11947 צפיות
אז דיירי הבניין החליטו שהולכים על זה – והסכימו להוציא לפועל פרויקט תמ"א 38. למה הדיירים זכאים? מי יבצע את הפרויקט? כיצד לנהל אותו? איך בוחרים קבלן מבצע, איך בוחרים חברת ניהול? על כל זאת ועוד, בכתבה הבאה.

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/11722 צפיות
בניינים רבים בארץ זכאים לקבלת היתר לביצוע תמ"א 38 בבניינם. משמעות הדבר היא כי הבניין ישן, ואינו עומד בתקנים הדרושים בעת רעידת אדמה. בעצם, הבניין הוא מפגע ובעת רעידת אדמה חזקה עלול לקרוס ולסכן חיי אדם! לצורך זה, קמו קבלנים רבים בארץ אשר מבצעים עבודות שיפוץ לשם תמ"א 38

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/11810 צפיות
תמ"א 38 הינה תוכנית מתאר ארצית של מדינת ישראל העוסקת בחיזוק מפנים ושיפור עמידותם בפני רעשי אדמה ונזקי טבע כאלו ואחרים למניעת קריסה או נזקים העלולים להיגרם לרכוש ולנפש בשעת אסון. תוכנית זו נועדה לחזק מבנים שנבנו לפני שנת 1980 ומבנים שאינם מאוישים כמו מחסנים ומבנים נטושים המיועדים להריסה.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222739 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202526 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183257 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183231 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183260 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182619 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182267 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica