חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגמות בשוק הנדלן בארץ

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/2011946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז דיירי הבניין החליטו שהולכים על זה – והסכימו להוציא לפועל פרויקט תמ"א 38. למה הדיירים זכאים? מי יבצע את הפרויקט? כיצד לנהל אותו? איך בוחרים קבלן מבצע, איך בוחרים חברת ניהול? על כל זאת ועוד, בכתבה הבאה.

בעלי דירות ברחבי הארץ הבינו את מה שהמדינה הבינה מזמן – אנחנו בסכנה לקראת רעידת אדמה חזקה בישראל. לכן, בעלי דירות בבניינים ישנים ברחבי הארץ יוצרים קשר עם קבלני תמ"א 38 לצורך בירור אודות עריכת שיפוץ מסיבי בבניין שלהם. בטרם פונים לקבלני תמ"א 38, כדאי לברר ולהגיע עם מידע אודות הפרויקט על מנת לא ליפול בפח ולדעת שהגעתם לקבלני תמ"א 38 הטובים ביותר שיש.

ישנם קבלני תמ"א 38 רבים ברחבי הארץ, אך רק אקזיט גרופ בניהולו של איל אנקורי באמת מנוסים ויודעים לנהל פרויקטים כאלה. אקזיט גרופ ערכו פרויקטים בערים רבות ברחבי הארץ. למשל, רמת גן, תל אביב, חיפה ורחובות. קבלני תמ"א 38 טובים חייבים להיות מנוסים ומקצועיים על מנת לבצע עבודה טובה ולהחזיר לדיירים בנין משופץ ומחוזק.

במסגרת ביצוע שיפוץ תמ"א 38, ערך הדירות בבניין צפוי לעלות בעשרות אחוזים! אך על מנת להבטיח קבלת רווח נאה זה, יש צורך למצוא קבלני תמ"א 38 מקצוענים אשר באמת יוכלו להוציא לפועל את הפרויקט. חברת אקזיט גרופ מיסודו של איל אנקורי מומחית בתחום זה, ומנהלת עשרות פרויקטים בימים אלו ברחבי הארץ.

אקזיט גרופ, בניהולו של איל אנקורי, יכולה להבטיח לדיירים איכות גימור חדישה ואיכותית, שאף אחד מקבלני תמ"א 38 בארץ אינו יכולם להבטיח. זאת היות וחברת אקזיט גרופ יחד עם מנהלה – איל אנקורי, עובדים אך ורק עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קבלני תמ"א 38 שקיימים במדינת ישראל.

חשוב מאוד ליזום ולפעול לשם הוצאה לפועל של תוכנית תמ"א 38 בבניינים ישנים, זאת לשם הגנה על נפשם ורכושם של דיירי בניינים ישנים. חיזוק המבנה מפני רעידות אדמה לא רק ישמור על חיי אדם, אלא גם צפוי להביא לבעלי הדירות עלייה בערך הדירה של כ-30%. לשם זה, יש לפנות לחברה אמינה שניתן לסמוך עליה שתבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקזיט בית השקעות

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/11678 צפיות
קבוצות רכישה הן קבוצות של אנשים המתארגנים יחד על מנת לבנות בניין לצורכי מגורים. מטרת קבוצת הרכישה הינה להוזיל את עלויות קניית הדירה, ולעיתים קרובות גם להבטיח את האוכלוסייה אשר תתגורר יחד בבניין

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/11721 צפיות
בניינים רבים בארץ זכאים לקבלת היתר לביצוע תמ"א 38 בבניינם. משמעות הדבר היא כי הבניין ישן, ואינו עומד בתקנים הדרושים בעת רעידת אדמה. בעצם, הבניין הוא מפגע ובעת רעידת אדמה חזקה עלול לקרוס ולסכן חיי אדם! לצורך זה, קמו קבלנים רבים בארץ אשר מבצעים עבודות שיפוץ לשם תמ"א 38

מאת: אקזיט בית השקעותנדל"ן14/11/11810 צפיות
תמ"א 38 הינה תוכנית מתאר ארצית של מדינת ישראל העוסקת בחיזוק מפנים ושיפור עמידותם בפני רעשי אדמה ונזקי טבע כאלו ואחרים למניעת קריסה או נזקים העלולים להיגרם לרכוש ולנפש בשעת אסון. תוכנית זו נועדה לחזק מבנים שנבנו לפני שנת 1980 ומבנים שאינם מאוישים כמו מחסנים ומבנים נטושים המיועדים להריסה.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222728 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202520 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183252 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183226 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183256 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182606 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182261 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica