חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה עולה לחמם את הבית?

מאת: רונן הללשיפוצים16/11/2011779 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאת שאול סלם, מנכ"ל פורטל  adira.co.il

חימום הבית תופס חלק נכבד מן ההוצאות הכלכליות שלנו במהלך החורף. השוק מציע מגוון רחב של שיטות חימום, חלקן חסכוניות יותר וחלקן פחות ולבחירה בכל שיטה השלכות גדולות על הכיס שלנו. פורטל  adira.co.il בדק מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטה.

לחימום הבית חלק חשוב ומשמעותי בהוצאות הכלכליות שלנו במהלך החורף.

מתנורי נפט, רדיאטורים, מפזרי חום, מזגנים ועד למערכות מורכבות יותר כמו סולר וגז- לכל אחת מן השיטות היתרונות והחסרונות שלה ויעילותן תלויה בגורמים שונים כגון מיקום הבית, הגודל שלו ואופי הדיירים בו.

כדי לקבל איזושהי תמונה על הרגלי החימום שלנו, ניתן לקרוא באתר של משרד התשתיות כי

משרד התשתיות חילק את הארץ לארבעה אזורי אקלים מרכזיים ובחן את ממוצע הימים בהם אנו מפעילים חימום בכל אזור ואת משך השעות בכל יום.  מהנתונים עולה כי באזור בקעת הירדן והערבה, תדירות חימום הבית בין החודשים דצמבר עד פברואר היא הנמוכה ביותר כשהממוצע עומד על 60 יום בשנה עם 4 שעות חימום ביום ועם סה"כ שעות חימום של 240 שעות בשנה.

ברצועת החוף הממוצע עומד על 110 ימים בשנה ו-4 שעות ביום ובסך הכל 440 שעות חימום בשנה בין החודשים דצמבר עד מרץ.  במישור החוף והשפלה כ-120 ימים בשנה ו-5 שעות ביום  ובסה"כ 600 שעות חימום בשנה. ואילו בהרים (גולן וגליל), אזור ירושלים והנגב הנחשבים לקרים ביותר, בין נובמבר לאפריל , נוהגים לחמם בממוצע כ- 150 ימים בשנה למשך 6 שעות ביום ובסה"כ כ-900 שעות חימום בשנה.

מלבד האזור האקלימי בו ממוקם הבית ישנם אלמנטים נוספים המשפיעים על מידת החימום והם קשורים בין היתר לגודל הבית, בין אם מדובר בבית פרטי או בדירה, באיכות הבידוד והאיטום של הבית, בכיוונים אליהם הוא פונה וכדומה.

מאחר שלכל בית מאפיינים אחרים, קשה להגיע למסקנה חותכת מהי השיטה החסכונית ביותר, אולם עדיין ישנם כמה כללים מנחים התקפים לכל הבתים.

מזגנים

צביקה פולישוק, מנכ"ל חברת מודבל המתמחה במיזוג אוויר מסביר כי "המזגן אחד מאמצעי החימום החסכוניים ביותר שעשויים לחסוך עד כ-30% אנרגיה פחות ממכשירי חשמל אחרים. המזגנים שקטים יחסית, מחממים את החלל מהר ביחס לאמצעי חימום אחרים, וניתן לשלוט בהם בעזרת מגוון של פונקציות, כולל קביעת מועד לכיבוי אוטומטי". כמו כן, מדגיש פולישוק, כי "שימוש במזגן לצורך חימום הבית בטוח הרבה יותר מאשר שימוש בנפט או גז".

לדברי צביקה פולישוק מחברת מודבל "מחירי המזגנים עומדים על החל מ-1500 ₪ בממוצע. הם אומנם גבוהים יותר מאמצעי החימום החשמליים האחרים ודורשים גם התקנה העומדת על כ-600 ₪ אך הם בהחלט חסכוניים יותר ומשמשים כמכשירים יעילים לאורך כל השנה".

חשוב לזכור כי היעילות האנרגטית של המזגן גם כן משפיעה על רמת החיסכון שלו וככל שהיא יותר גבוהה ומגיעה לדרגה A, כך המזגן חסכוני יותר, דוגמת המזגנים של המותג צ'ונלן.  אגב, הטמפ' המומלצת לחימום הבית באמצעות מזגן הינה 24-25 מעלות, מסביר צביקה פולישוק.

קונווקטור

הקוונקטור הינו מעין מפזר חום גדול המחמם חללים קטנים במהירות יחסית גבוהה. מבין כל אמצעי החימום מבוססי החשמל .

דורון אליעזר, מנהל שיווק ברשת א.ל.מ מסביר כי מדובר במוצר עם רמת בטיחות גבוהה שמתאים לחימום של כל הבית ובמיוחד חדרי ילדים. ניתן לתלות את הקווקטור על הקיר כתמונה או להניחו על הרצפה.

תנורי נפט ותנורי גז

 

השימוש בתנורי נפט או תנור גז הולך ונעלם הן מסיבות בטיחותיות והן מהסיבה שיש חלופות טובות יותר בשוק, שכן תנורים אלה פולטים אדים מסוכנים ועלולים ליצור דליקה בבית.

טיפים כיצד לחסוך בהוצאות עבור חימום?

מומלץ לבצע בידוד תרמי ואיטום לדירה ובדרך זו לחסוך עד 30% מהוצאות החימום.

מומלץ לאטום סדקים בכל הקשור לתריסים, חלונות, דלתות ופרצות בדירה ובדרך זו לחסוך עד 20% מהוצאות החימום.

 



תגיות המאמר: פורטל הדירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142458 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141492 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141892 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146116 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131303 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132419 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131162 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica